خبرگزاری کار ایران

خواستگاری از دونده نابینا در پیست دو و میدانی پارالمپیک

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۹۵۸

در مسابقات پارالمپیک دوی نابینایان شاهد خواستگاری از یک دونده و پاسخ مثبت او بودیم.

به گزارش ایلنا، کوئلا نیدریا پریرا سمدو، دونده اهل کیپ ورد، موفق شد در پارالمپیک 2020 توکیو به مدال طلا برسد اما اتفاق خوشایند دیگری در خط پایان انتظارش را می‌کشید.

به گزارش "ورزش سه"، دونده نابینای اهل کیپ ورد تازه از خط پایان مسابقه دوی 200 متر در سطح تی 11 عبور کرده بود که مانوئل آنتونیو واز داویگا، دونده همراه و راهنمایش، روبرویش زانو زده و از او درخواست ازدواج کرد.

در ویدیویی که از این خواستگاری در صفحه توییتر ان بی سی المپیک منتشر شده، واز داویگا زانو زده و از این وزشکار درخواست ازدواج می‌کند، حلقه را در انگشتش قرار می‌دهد و فریاد خوشحالی از روی سکوها به گوش می‌رسد. این دونده پس از قبول درخواست ازدواج، همراه و شریک جدید زندگی خود را با لبخندی بر لب در آغوش کشید.

سمدوی 32 ساله در پرتغال زندگی می‌کند اما برای تیم ملی کیپ ورد که در آن به دنیا آمده به رقابت می‌پردازد. براساس مطالب مطرح شده از سوی این ورزشکار درباره حضورش در پارالمپیک، واز داویگا که با تکه طنابی از ناحیه مچ به سمدو بسته شده و او را در جریان مسابقات همراهی و راهنمایی می‌کند یکی از افراد تاثیرگذار روی اوست که باعث شده به مسیر خود در ورزش قهرمانی ادامه دهد. سمدو در رقابت خود در پارالمپیک در رده چهارم قرار گرفت و موفق نشد به فینال مسابقات صعود کند.

این اتفاق جالب با پیام‌های تبریک بسیاری در توکیو و شبکه‌های اجتماعی همراه شد. حساب رسمی مسابقات پارالمپیک در توییتر نوشت:« امیدوارم که این دو نفر در کنار هم برای زندگی بدوند و تلاش کنند!»

این تنها خواستگاری انجام شده در توکیو در سال جاری نبود. پیش از این ماریا بلن پرز مائوریس، شمشیرباز آرژانتینی، نیز به درخواست ازدواج مربی خود جواب مثبت داده بود که در مصاحبه پس از بازی با در دست داشتن مقوایی این درخواست را از او مطرح کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز