خبرگزاری کار ایران

گلایه بانوی ورزشکار؛ رختکن هم نداریم

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۹۳۰

هاشمیه متقیان که تمرین‌هایش را برای رقابت‌های کشوری دنبال می‌کند از وضعیتی که در استان خوزستان برای ورزشکاران جانباز و معلول وجود دارد، گلایه می‌کند.

به گزارش ایلنا، این بانوی پارالمپیکی دو و میدانی در ماده پرتاب نیزه ابتدا با اشاره به رقابت‌های قهرمانی کشور می‌گوید: «مسابقات قهرمانی کشور، انتخابی جهانی، انتخابی لیگ باشگاهی و همچنین پاراآسیایی را پیش‌رو دارم و نیاز داشتم که خیلی خوب تمرین کنم اما در این مدت شرایط سختی برای تمرین داشتم. ما رختکن نداریم و در همان زمین تمرینی‌مان زیرانداز پهن و لباس‌های‌مان را عوض می‌کنیم. مسوولان نیز از نزدیک دقیقا وضعیت ما را دیدند و قول و وعده دادند.»

او ادامه می‌دهد: «وسایل تمرینی ما فرسوده هستند؛ به طوری که باید جایگزین شوند. به‌عنوان مثال نیزه‌ای که وزن آن 500 گرم بوده است، به دلیل فرسودگی وزنش کم شده و باید تعویض شود.» این بانوی دوومیدانی‌کار در بخش دیگری از صحبت‌هایش می‌گوید: «بعد از پارالمپیک کسی از من نپرسید که نیازت چیست و هدفت کدام است.» متقیان با بیان اینکه ما در فقر امکاناتی به سر می‌بریم، می‌گوید: «اگر کمی بیشتر حمایت می‌شدیم و امکانات بیشتری برایمان فراهم می‌کردند، صد درصد مدال‌های بیشتر و بهتری کسب می‌کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز