خبرگزاری کار ایران

در سه ماهه نخست سال جاری انجام شد؛

ایجاد اشتغال ۲۰۰ مددجو در قالب ۳۱ طرح راهبر شغلی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۶۸۱

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام استان البرز گفت: در سه ماهه نخست سال جاری در قالب ۳۱ طرح راهبر شغلی برای ۲۰۰ مددجو اشتغال ایجاد شده است.

به گزارش ایلنا از البرز شاهین رضایی با اشاره به اینکه این نهاد توانمندسازی مددجویان را با محوریت ایجاد فرصت های شغلی پایدار دنبال می کند، گفت: در استان البرز و از آغاز طرح راهبری شغلی از سال ۹۸ تاکنون برای بیش از ۱۹۰۰مددجوی بیکار بدون مهارت که به هر دلیل امکان فعالیت بیرون از منزل را ندارند، اشتغال ایجاد شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی  کمیته امداد استان البرز با بیان اینکه  طرح راهبرهای شغلی توجه ویژه ای به خرید تضمینی محصولات و ایجاد اشتغال پایدار دارد، اضافه کرد: در این این  طرح از ظرفیت بخش خصوصی و شرکت‌هایی که می توانند راهبری شغلی مددجویان کمیته امداد را نظیر قالیبافی ،تراش سنگ های قیمی و غیره عهده ‌دار شوند، استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سه ماهه نخست سال جاری در قالب ۳۱ طرح راهبر شغلی  برای ۲۰۰ مددجو اشتغال ایجاد شده است افزود : کارآفرینان موفق با ارائه آموزش‌های کاربردی اولیه و لازم به مددجویان  و همچنین تامین مواد اولیه برای وی ، محصول با برند و نظارت راهبر تولید و در نهایت توسط وی به صورت تضمینی خریداری می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز