خبرگزاری کار ایران

برخورد با فساد در شهرداری به شکل ریشه‌ای و سیستمی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۲۸۳

عضو ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران خطاب به زاکانی گفت: روش خود در مواجهه و مبارزه با فساد را اعلام کنید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جعفر شربیانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در صحن امروز شورا اظهار داشت: من خدا را شاکرم که با انتخاب مردم شریف، گرامی و عزیز تهران این توفیق را دارم به عنوان نماینده مردم در پارلمان شهری در خدمت مردم شهیدپرور و بزرگوار باشم. همچنین من هم به نوبه خودم روز خبرنگار را  تبریک می‌گویم.

وی افزود: از آقای دکتر زاکانی هم تشکر می‌کنم زیرا برنامه‌ای که برای اداره شهر تهران ارائه دادند بسیار برنامه‌خوب، آرمانی و سنگین است وحتماً خیرات و برکات زیادی برای مردم تهران خواهد داشت و انشاءالله ما در آینده این را خواهیم دید.

شربیانی گفت: موضوع مشخص من در این جلسه در خصوص مبارزه با فساد است. همانطور که آقای امانی اشاره کردند حضرتعالی برند و مشخصات‌تان در خصوص مبارزه با فساد است. بدون تعارف در اجتماع هم مسئله‌ای که مردم در موضوع شهر و شهرداری با آن مواجه هستند این است که بخشی از موضوعات و امورات در شهرداری دچار فساد است.

عضو ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در این باره اظهار داشت: سوال مشخص من این است که روش و روال حضرتعالی در مواجهه و مبارزه با فساد چیست؟ انشاالله مردم تهران همین انتظار را دارند که حضرتعالی با این موضوع به شکل ریشه‌ای و سیستمی برخورد کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز