خبرگزاری کار ایران

واکسیناسیون ۵۷ درصد از جمعیت بالای ۶۰ سال در استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۸۸۰

معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت :۵۷ درصد از افراد بالای ۶۰ سال در استان کرمانشاه دز اول واکسن کرونا را دریافت کردند. 

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سارا شاه آبادی با اشاره به اینکه از جمعیت ۲۳۴ هزار نفری بالای ۶۰ سال در استان ۱۳۳ هزار نفر دز اول واکسن کرونا را دریافت کردند گفت: به ۳۱ هزار نفر از جمعیت بالای ۷۰ سال استان هم نوبت دوم واکسن کرونا تزریق شده است.

وی با اشاره به اینکه  میزان تزریق واکسن در نوبت اول بیش از ۱۲ درصد جمعیت  بالای ۱۸ سال استان یعنی معادل ۱۸۳ هزار نفر است خاطر نشان کرد: یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از جمعیت استان کرمانشاه بالای ۱۸ سال سن دارند و در نوبت تزریق واکسن بر اساس اولویت بندی های انجام شده و سند ملی  واکسیناسیون در گروه های سنی قرار  دارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر گروه های هدف تزریق واکسیناسیون کرونا در روستاها افراد بالای ۵۰ سال و در شهرها افراد ۶۰ سال به بالا هستند اظهار داشت: در سه روز تعطیلات پیش رو ( روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ) مراکز و پایگاه های تجمیعی استان از ساعت ۸ تا ۱۳.۳۰   آماده انجام واکسیناسیون مراجعه کنندگان ثبت نام شده هستند.

معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر ۳۱ پایگاه  تجمیعی  و سه سایت خودرویی در سطح استان فعالند که از این تعداد ۸ پایگاه و یک سایت خودرویی در مرکز استان کرمانشاه به مردم خدمات دهی می کنند .

وی با اشاره به تزریق روزانه بالغ بر۱۰ هزار دز واکسن کرونا در استان خاطر نشان کرد: استان کرمانشاه از نظر پایگاه های تجمیعی و تعداد تیمهای اختصاص داده شده برای تزریق واکسن رتبه اول کشور را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز