خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان:

چراغ مزرعه 43 میلیاردی ماینرها در بوئین زهرا خاموش شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۸۳۳

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف و جمع آوری 430 دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش 43 میلیارد ریال در شهرستان بوئین زهرا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی پایگاه خبری پلیس، سرهنگ داود عبدالمالکی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه مالک یک گلخانه در اطراف بوئین زهرا اقدام به استفاده غیرقانونی از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی  شهرستان بوئین زهرا قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی به همراه نماینده ادارات صمت و برق شهرستان به محل شناسایی شده اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این گلخانه 430 دستگاه ماینر غیرمجاز کشف و ضبط شده است، خاطر نشان کرد: در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

عبدالمالکی تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی ماینرهای کشف شده 43 میلیارد ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین اذعان کرد: استفاده از دستگاه‌های ماینر به منظور استخراج و تولید ارز دیجیتال مستلزم اخذ مجوزهای قانونی از اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره برق است و پلیس با کسانی که بدون مجوز قانونی اقدام به این کار کنند برابر قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز