خبرگزاری کار ایران

میزان هدر رفت آب در شهر هرسین کاهش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۴۸

با از مدار خارج کردن ۱۰۰۰ متر از شبکه قدیمی و فرسوده توزیع آب، و همچنین استاندارد سازی ۲۱۰ انشعاب قدیمی میزان هدر رفت آب شرب شهر هرسین کاهش پیدا می‌کند.

ایلنا: مدیر آبفای شهر هرسین گفت: برای کاهش و جلوگیری ازهدر رفت آب و همچنین جلوگیری از شکستگی خطوط اصلی و فرعی ۱۰۰۰ متر از شبکه فرسوده و قدیمی از مدار خارج شد.

به گزارش ایلنا از هرسین، اکبر ناصری افزود: با بررسی‌های به‌عمل آمده مشخص شد وجود بعضی از لوله‌های قدیمی و فرسوده در شبکه توزیع سبب بروز مشکلات و افزایش آمار حوادثو شکستگی شده است لذا، اصلاح و نوسازی شبکه آبرسانی در دستور کار این امور قرار گرفت.

وی افزود: با اجرای عملیات لوله گذاری در کوچه‌های منصوری، پرتوی شهر هرسین، ۱۰۰۰م‌تر لوله قدیمی و فرسوده از مدار بهره برداری خارج و لوله‌هایی با قطر ۱۲۵میلی‌متر و جنس پلی اتیلن جایگزین شدند.

وی مدیر آبفای شهر هرسین تاکید کرد: همزمان با اصلاح شبکه آبرسانی در، ۲۱۰ انشعابات فرسوده‌ای که در در مسیر این پروژه قرار داشتند، نوسازی و اصلاح شدند.

مدیر آبفای شهر هرسین با اشاره به اینکه طول شبکه آب شهر هرسین ۷۸ کیلومتر است افزود: آب شرب این شهر از سراب هرسین، که دبی استحصالی از منابع فوق حدود۲۰۰ لیتر در ثانیه است، تامین می‌شود.

وی اضافه کرد: هم ‌اکنون حدود بیش از۱۱هزار مشترک در حال استفاده از خدمات این مجموعه هستند، و از ابتدای سال جاری نیز۸۰ انشعاب جدید نیز به متقاضیان واگذار شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر هرسین در پایان خواستار تداوم همکاری مردم در زمینه مدیریت مصرف آب با امور آب و فاضلاب هرسین شد و افزود: صرفه جویی و استفاده درست از آب تنها راه مقابله با کم آبی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز