خبرگزاری کار ایران

باشگاه ذوب آهن مجری بزرگترین جشنواره استعدادیابی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۱۲۸

باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان برای نخستین بار در کشور، جشنواره استعداد یابی و نخبه پروری در رشته‌های تنیس روی میز و شطرنج برگزار می کند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، این جشنواره که با گستره تقریبی 50 هزار نفر با همکاری امور ورزشی شرکت سهامی ذوب آهن و هیات های تنیس روی میز و شطرنج استان اصفهان در سطح پرسنل و فرزندان و خانواده های پرسنل کارخانه و شرکت سهامی ذوب آهن برگزار می شود.

این جشنواره از ساعت ۱۸ روز پنج شنبه دهم تیرماه در محل سالن استاد توصیفیان در مجموعه اداری آموزشی شفق برگزار خواهد شد و مربیان و کارشناسان رشته های مذکور پس از تست ابتدایی داوطلبان اقدام به شناسایی استعدادهای واجد شرایط می کند.

در مرحله دوم از میان نفرات برگزیده پس از طی دوره  و پشت سر گذاردن آزمون های نهایی، نخبگان هر رشته انتخاب شده و تحت آموزش های لازم جهت پرورش استعداهای ملی قرار خواهند گرفت.

 باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن از یک سو  این پروژه عظیم  که در نوع خود در کشور و خاورمیانه بی نظیر است را در ادامه روند سازندگی و پرورش استعدادهای مختلف در ده‌ها رشته ورزشی که در طی بیش از نیم قرن حضور در عرصه ورزش کشور در پیش گرفته؛ همچنان دنبال می کند و از سوی دیگر  به جهت تعامل هر چه بیشتر با شرکت سهامی ذوب آهن( به عنوان بزرگترین و مهمترین حامی متعهد و همیشگی این باشگاه و ورزش استان اصفهان و کشور ) اقدام به برگزاری این طرح فراگیر کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز