خبرگزاری کار ایران

اگر به دنبال توسعه اقتصادی هستیم، باید از حوزه کشاورزی حمایت کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۹۵۵

نماینده خمینی شهر در مجلس در موافقت با طرح الحاق یک تبصره به قانون بیمه محصولات کشاورزی تصریح کرد: اگر به دنبال توسعه اقتصادی هستیم، باید از حوزه کشاورزی حمایت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی‌شهر در موافقت با «طرح الحاق یک تبصره به قانون بیمه محصولات کشاورزی» اظهار داشت: اگر به دنبال توسعه اقتصادی هستیم، باید از حوزه کشاورزی حمایت کنیم. متاسفانه در حال حاضر به دلیل ضعف مدیریتی و کمبود نهاده‌های دامی، شاهد کشتار دام‌ها هستیم. هر چند روز گذشته به آقای امیری در این زمینه تذکر داده و فیلم‌های موجود در فضای مجازی درباره کشتار دام مولد را به او نشان دادم، اما آقای امیری پس از طرح این موضوع در هیات دولت از سوی وزیر جهاد کشاورزی پاسخی دریافت کرده مبنی بر اینکه این موضوعات تنها چند مورد بوده و ناشی از بیماری است. این در حالی است که در استان‌های مختلف شاهد این معضل هستیم.

وی افزود: قیمت سبوس از یک هزار تومان به ۴ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است و دامدار نمی تواند برام دام خود کاه تهیه کند، در صورت ادامه این روند در آینده ای نه چندان دور با مشکل روبرو می شویم. با تصویب این طرح می توان موجب دلگرم شدن کشاورزان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز