خبرگزاری کار ایران

نامزد انتخابات شورای شهر تهران:

باید پیوندی محکم بین شورایاری‌ها و شورا برقرار شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۶۱۶

نامزد انتخابات شورای شهر تهران گفت: اگر بتوانیم پیوند مناسبی بین شورایاری‌ها و شورای شهر برقرار کنیم در واقع می‌توانیم بسیاری از مشکلات شهر را منطقه به منطقه بشناسیم و در جهت رفع و حل آن‌ها گام‌هایی اساسی برداریم.

«تینا صلواتی‌ها» نامزد انتخابات شورای شهر تهران در خصوص برنامه‌ها و اهداف خود برای کاندیداتوری در انتخابات شوراهای شهر تهران گفت: من چند سالی است که عضو شورایاری شهر تهران هستم و در این مدت مشکلاتی را دیده‌ام و احساس می‌کنم با ورود به شورای شهر می‌توانم اقداماتی در جهت حل این مشکلات انجام دهم. 

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین مسائل این است که شورایاری‌ها برای حل مشکلات محله، خیلی سخت می‌توانند با شورای شهر ارتباط برقرار کنند، بنابراین یکی از برنامه‌های من در صورت ورود به شورای شهر این است که راه برقراری ارتباط شورای شهر را با شورایاری‌ها هموار کنم. 

صلواتی‌ها گفت: اگر بتوانیم پیوند مناسبی بین شورایاری‌ها و شورای شهر برقرار کنیم درواقع می‌توانیم بسیاری از مشکلات شهر را منطقه به منطقه بشناسیم و در جهت رفع و حل آن‌ها گام‌هایی اساسی برداریم. 

کاندیدای شورای شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: مشکلات شهر تهران بسیار است و برای رفع آن‌ها باید برنامه داشت. یکی از کارهایی که من به دنبال آن هستم ارائه‌ی برنامه برای تفکیک زباله‌های شهری و ساماندهی حیوانات ولگرد است. 

صلواتی‌ها گفت: همچنین به اعتقاد من باید از بانوان و جوانان برای پیشبرد اهداف و اجرای برنامه‌ها استفاده کرد و من این مهم را در راس برنامه‌هایم پیگیری خواهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز