خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان:

مردم در نهایت قاضی عملکرد خواهند بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۹۵

استاندار زنجان با اشاره به اینکه انتخاب دولت تدبیر و امید موجب افزایش اقتدار کشور در جهان شده است، افزود: این انتخاب موجب شده تا در حال حاضر شاهد نرمش بسیاری از دولت ها در قبال انقلاب اسلامی باشیم.

ایلنا: استاندار زنجان گفت: باید به رفتارهای افراطی در جامعه پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جمشید انصاری امروز ظهر در مراسم آیین تودیع و معارفه استاندار سابق و جدید زنجان، اظهار کرد: مردم با مشارکت بیش از ۷۳ درصدی در انتخابات مشی خود را نشان دادند.

وی با بیان اینکه مردم با رای خود در انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌ جمهوری به مشی اعتدال رای دادند، افزود: مشی مردم انتخاب دولت تدبیر و اعتدال است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه انتخاب دولت تدبیر و امید موجب افزایش اقتدار کشور در جهان شده است، افزود: این انتخاب موجب شده تا در حال حاضر شاهد نرمش بسیاری از دولت‌ها در قبال انقلاب اسلامی باشیم.

وی توجه به اعتدال را از برنامه‌های کاری خود عنوان کرد و افزود: باید به رفتارهای افراطی در جامعه پایان داد.

انصاری افزود: اگر اعتدال در همه امور سرلوحه قرار گیرد، بسیاری از مشکلاتی که در گذشته به خاطر افراط شاهدش بودیم، بروز نمی‌کند.

استاندار زنجان به ضرورت حفظ کرامت مردم تاکید کرد و گفت: امیدواریم در پایان کار رضایت مردم حاصل شود.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در امور موجب استفاده از ظرفیت‌ها می‌شود، خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت‌ها در استان استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم در ‌‌نهایت قضاوت کننده فعالیت‌ها هستند، خاطرنشان کرد: عملکرد خوب از ذهن مردم پاک نمی‌شود.

انصاری با بیان اینکه در صورتی که در تبلیغات نیز وارونه جلوه کنیم، مردم در ‌‌نهایت قاضی عملکرد خواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز