خبرگزاری کار ایران

تا پایان امسال /

درآمدهای پایدار شهر تهران از ۴۰ درصد تجاوز می کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۶۰

درامدهای پایدار پیشرفت پایدار را برای شهر به دنبال خواهد داشت و به همین دلیل افزایش منابع مالی پایدار می تواند موجب سرعت بخشیدن به طرح های توسعه شهری شود.

ایلنا: معاون مالی و اداری شهرداری تهران با اشاره به تداوم برنامه‌های شهرداری برای افزایش درآمدهای پایدار تهران گفت: با برنذامه ریزی‌های صورت گرفته سهم درآمدهای پایدار در درآمدهای شهر تهران از ۴۰ درصد تجاوز می‌کند.

به گزارش ایلنا، «حسین محمد پورزرندی» با اعلام این خبر افزود: سهم شهرداری تهران از محل درآمدهای پایدار در سال ۸۴ فقط ۱۲ درصد بود که با اقدامات انجام شده در سال‌های اخیر هم اکنون این میزان به ۳۷ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه هر ساله ۵ درصد به درآمدهای پایدار شهرداری افزوده می‌شود، اظهارداشت: افزایش درآمدهای پایدار شهری کمک قابل توجهی به برنامه ریزی هرچه بهتر برای هموار‌تر شدن مسیر توسعه شهر می‌کند.

پورزرندی درآمدهای پایدار را لازمه توسعه و پیشرفت شهر دانست و افزود: درامدهای پایدار پیشرفت پایدار را برای شهر به دنبال خواهد داشت و به همین دلیل افزایش منابع مالی پایدار می‌تواند موجب سرعت بخشیدن به طرح‌های توسعه شهری شود.

به گفته معاون شهردار تهران، سهم سبد درآمدی شهرداری از محل درآمدهای پایدار کاملا متفاوت با شهرهای بزرگ دنیاست چنانچه در تهران سهم درامدهای ناپایدار بالغ بر ۷۰ درصد بوده در صورتی که سبد درآمدی شهرهای بزرگ دنیا کاملا بالعکس است و سهم آن‌ها از درآمدهای ناپایدار حدود ۳۰ درصد است.

وی خاطرنشان کرد: بنا داریم با تدام برنامه‌های مالی شهر در تحقق درامدی‌های پایدار، سهم این درامد‌ها در بودجه سالانه شهرداری با سهم درامدهای ناپایدار برابری کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز