خبرگزاری کار ایران

آیا با تعمیر کولر آبی خطر ابتلا به ویروس کرونا بیشتر می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۹۰۳

قبل از اینکه به سراغ خطر انتقال ویروس کرونا از طریق تعمیر کولر آبی برویم، باید بدانیم چگونه با وجود هر گونه ایراد فنی در سیستم‌های سرمایشی محیط را با گرم‌تر شدن هوا خنک نگه داریم؟ اگر برای عیب یابی از تجربیات یک تعمیرکار کولر آبی استفاده کنیم، آیا خطر ابتلای ما به ویروس کرونا بیشتر می شود؟ برای ثبت درخواست مطمئن، از چه طریقی به مشخصات افراد قابل اعتماد در زمینه تعمیرات کولر آبی تهران دسترسی پیدا کنیم؟

اولویت تعمیر کولر آبی حتی در شرایط کرونایی!

هر چه هوا رو به گرمی می رود نه تنها میزان تقاضا برای تعمیر کولر آبی افزایش می یابد، که این مسئله ریسک انتقال ویروس کرونا و نگرانی های ناشی از آن را بیشتر می کند و ممکن است شما را از سرویس و تعمیر به موقع کولر باز دارد. از طرفی می دانید که هرگونه تعویق در زمان عیب یابی و تعمیر کولر آبی، ممکن است شما را با مشکلات جدی تری از قبیل بالا رفتن مبلغ قبض آب، هدر رفتن انرژی، پایین آمدن توان کولر آبی، پرداخت هزینه های بالای تعمیر در آینده و... رو به رو سازد. حال چاره چیست! چگونه می توان با فراگیرشدن ویروس کرونا نسبت به دریافت خدمات اینترنتی مطمئن، بدون نیاز به خارج شدن از منزل اقدام نمود؟ خدماتی که در زمان انتشار سریع این ویروس هم قابل اعتماد باشد و هم قیمت مناسب!

سرویس و تعمیر کولر آبی تهران با فنی کارا در ایام کرونا

پیدا کردن یک منبع معتبر در کلان شهرها، که از طریق آن بتوانیم به نزدیکترین سرویسکار کولر آبی برای دریافت خدمات تعمیر کولر آبی درخواست دهیم و از خدمات با کیفیت بالا و قیمت مناسب استفاده کنیم، دغدغه ای است که با گرم تر شدن هوا همواره همانند سابق با آن مواجهیم. اما در کنار همه این موارد، باید به نکاتی که از سوی سازمان بهداشت جهانی برای مقابله با همه گیری ویروس کرونا به دلیل انتشار سریع آن در محیط های پر رفت و آمد، دائم توصیه می شود نیز توجه کنیم. حتی الامکان در این ایام از هر گونه تجمع بپرهیزیم و سعی کنیم از خدمات اینترنتی سایت های معتبر، از جمله فنی کارا در زمینه های مختلف کمک بگیریم. 

و اما سایت فنی کارا برای تضمین ارائه خدمات کولر در شرایط کرونایی چه ادعایی دارد؟

 سایت فنی کارا با آدرس www.fanikara.com برای سازگاری بیشتر مشتریان خود با شرایط بحرانی پیش آمده و مهم تر از همه حفظ آرامش آنها سعی کرده تا بتواند با پیاده سازی یکسری اقدامات لازم، که مبنای آن تأکید به رعایت پروتکل های بهداشتی توسط تعمیرکاران مختلف جهت پیشگیری از شیوع این بیماریست، در این ایام شما را از خدمات تضمینی پس از ایمن سازی افراد خود و اعزام آنها به محل بهره مند سازد.

آگهی تمامی این افراد منتخب، پس از یک دوره آزمایشی یک ماهه و در صورت کسب امتیاز بالا و داشتن  کاراکترهایی نظیر تخصص در کار، خدمات قیمت مناسب و با کیفیت، مشتری مداری، نظم بالا در کار و... به صورت رسمی در این وب سایت ثبت شده، که اگر میخواهید یک تابستان گرم و طاقت فرسایی را پشت سرنگذرانید، بهتر است جهت راه اندازی کولر به نزدیکترین تعمیرکار کولر آبی که مقید به رعایت نکات بهداشتی همچون استفاده از ماسک جهت بازدید از محل، تجهیزات بهداشتی و... باشد درخواست دهید. برای مشاهده اطلاعات این افراد، می توانید در سایت فنی کارا لیست خدمات آنها را در شهرهای مختلف از جمله تهران مشاهده نمایید.

آیا با تعمیر کولر آبی خطر ابتلا به ویروس کرونا بیشتر می‌شود؟

پیشگیری از همه گیری کرونا با سرویس کولر آبی

در فصولی که کولر آبی بدون استفاده می ماند، زمینه ی رشد انواع باکتری ها و قارچ ها بر روی پوشال ها فراهم می شود. حال با جدی تر شدن ادعای انتقال ویروس کرونا از طریق کولر آبی، اگر چه این فرضیه به طور کامل به اثبات نرسیده اما با این وجود در مکان های مرطوب و شرجی سرعت انتشار آن بیشتر است. از طرفی هر گونه تأخیر در سرویس کولر آبی یا تعمیر کولر آبی ،همانند عوض کردن پوشال های فرسوده با نو، علاوه بر ایجاد بوی نامطبوع زمینه های ابتلا به انواع بیماری های تنفسی را نیز افزایش می دهد.

بنابراین با اقداماتی همچون تعویض پوشالها توسط سرویس کار کولر آبی، پرهیز از قرار دادن شخص بیمار در معرض باد مستقیم کولر، زدن ماسک و پرهیز از صحبت رو در رو با افراد ناقل در محیط های بسته، تا حدودی می توان از خطر ابتلا به ویروس کرونا پیشگیری نموده و یا درصد احتمال انتقال آن به دیگر افراد را کاهش داد.

تأثیر تعمیر کولر آبی در انتقال کرونا بیشتر است یا گازی؟

استفاده از کولر آبی در منازل به دلیل امکان تبادل هوا مشکلی ندارد، زیرا عملیات خنک سازی از طریق مکش هوا از بیرون و انتقال آن به محیط داخل صورت می گیرد. اما در مکان های عمومی به دلیل اینکه کولر آبی هوا را به جریان می اندازد، چنانچه شخص مبتلا به ویروس در مقابل باد مستقیم کولر قرار گیرد قطرات تنفسی وی از طریق هوا منتشر شده و خطر انتقال کرونا افزایش می یابد، بهتر است در محیط های اداری و مکان های پر رفت و آمد از ماسک استفاده کنید.

آیا با تعمیر کولر آبی خطر ابتلا به ویروس کرونا بیشتر می‌شود؟

تأثیر کولرهای گازی در انتشار ویروس کرونا که با مکش هوا از داخل آن را خنک کرده و در محیط پخش می کند، نسبت به کولرهای آبی که فرآیند خنک سازی در آنها با مکش هوا از بیرون انجام می شود بیشتر است. با توجه به سرعت انتشار ویروس در فضا از طریق سرفه و عطسه، تهویه هوا یکی از مهم ترین مواردی است که باید برای جلوگیری از انتقال ویروس انجام شود. ترجیحاً بهتر است که در صورت استفاده از هر یک از این دو سیستم خنک کننده و یا قبل از اقدام به نصب کولر گازی، به دقت محل مورد نظر را بررسی کنید و یک دریچه یا پنجره باز جهت تهویه هوای داخل در نظر بگیرید و از شخص ابتلا به ویروس بخواهید، در مسیر مستقیم گردش باد قرار نگیرد و دیگر افراد حتی الامکان از تجمع در فضای آلوده پرهیز کنند.

ما به شما اطمینان خاطر می دهیم که با جدی گرفتن مسئله بهداشت فردی و استفاده از ماسک، علاوه بر حفظ ایمنی خود بتوانید با آرامش به انجام کارهایی همچون سرویس و تعمیر کولر آبی یا گازی که در نیمه اول هر سال برای شما اولویت دارد بپردازید، کافیست زمان مناسبی را به جهت دریافت این خدمات اختصاص داده و حتماً پس از اتمام کار لوازم و محل هایی که در تماس مستقیم این افراد قرار دارد ضدعفونی نمایید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز