خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی قزوین به ایلنا خبر داد:

دستگیری مسافر اتوبوس در قزوین با بیش از سه کیلوگرم تریاک

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۶۴۶

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: مسافری که با اتوبوس قصد سفر به یکی از استان‌های شمالی کشور را داشت، با سه کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک در آزادراه قزوین - زنجان دستگیر شد.

سرهنگ بیژن‌خدایی روز دوشنبه با اعلام این‌خبر و در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار داشت: ماموران یگان امداد هنگام کنترل خودروهای عبوری در عوارضی شماره ۲ قزوین- زنجان به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و آن را برای بازرسی متوقف کردند.

وی با بیان اینکه پلیس در بازرسی از اتوبوس متوقف شده سه کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در وسایل یک مسافر جاسازی شده بود را کشف کرد، افزود: حامل این مواد قصد انتقال آن را به یکی از استان‌های شمالی را داشت.

سرهنگ خدایی با اشاره به انتقال فرد دستگیر شده به مقر انتظامی، تاکید کرد: متهم بازداشت شده بلافاصله با تشکیل پرونده و برای ادامه مراحل قانونی، به مراجع قضایی استان معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین بر اهمیت و توجه هرچه بیشتر شهروندان نسبت به پیامد و عواقب مصرف موادمخدر تاکید و تصریح کرد: به تمامی خانواده‌ها توصیه می‌شود که کنترل و مراقبت بیشتری برروی رفت و آمد فرزندان خود و نوع معاشرت آنان با دوستانشان اعمال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز