خبرگزاری کار ایران

شرکت سمپاشی رادین تک، ارائه خدمات سمپاشی منزل

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۴۰۷

رادین تک به عنوان حرفه ای ترین شرکت سمپاشی در ایران با کلیه ضوابط و مسائل مربوط با انواع سم و سمپاشی آشنایی دارد و به همین دلیل کار سمپاشی را به بهترین نحو ممکن انجام خواهد داد. به گونه ای که کمترین آسیب به سلامت انسان ها، حیوانات خانگی و محیط زیست برسد

احتمالا تا کنون بارها خبر مسمومیت افراد را به دلیل سمپاشی غیراصولی و نادرست شنیده‌اید.این قبیل حوادث نشان می‌دهد که ما برای سمپاشی ساختمان خود باید از افراد حرفه ای و با تجربه در زمینه سمپاشی کمک بگیریم و خودسرانه اقدام به سمپاشی نکنیم.

شاید شما هم مانند بسیاری از افراد فکر کنید که زمان مناسب برای سمپاشی در فصل گرماست. اما جالب است بدانید که به گفته کارشناسان فصل پاییز و زمستان که فصل تخم ریزی حشرات می باشد بهترین زمان سمپاشی است. بدین ترتیب با سمپاشی تخم حشرات در فصل گرما دیگر شاهد حضور آن ها در ساختمان و محل زندگی و کار خود نخواهید بود.

علاوه بر این باید سمپاشی حشرات در زمانی که آن ها کمترین فعالیت را دارند صورت بگیرد.مثلا سمپاشی سوسک باید در غروب یا شب انجام شود زیرا سوسک در طول روز در حال فعالیت است و برعکس سمپاشی کک و ساس در صبح انجام شود. 

چرا باید از خدمات سمپاشی رادین تک استفاده کنیم؟

رادین تک به عنوان حرفه ای ترین شرکت سمپاشی در ایران با کلیه ضوابط و مسائل مربوط با انواع سم و سمپاشی آشنایی دارد و به همین دلیل کار سمپاشی را به بهترین نحو ممکن انجام خواهد داد. به گونه ای که کمترین آسیب به سلامت انسان ها، حیوانات خانگی و محیط زیست برسد.سالمندان و کودکان در هنگام مواجه با سم به سرعت دچار مسمومیت می شوند و ممکن است کارشان به بستری شدن در بیمارستان نیز ختم شود.

افراد بزرگسال به دلیل سیستم ایمنی قوی تر کمتر مورد آسیب قرار می گیرند اما ممکن است عوارض ورود سم به داخل بدن تا سال ها همراه ما باشد و سلامت انسان را تهدید نماید. از این رو استفاده از تخصص افراد آموزش دیده و با تجربه در امر سمپاشی بسیار ضروری است و توصیه اکید این است که هرگز خودتان اقدام به تهیه سم و سمپاشی نفرمایید.

سمپاشی منزل 

شرکت سمپاشی رادین تک، ارائه خدمات سمپاشی منزل

سمپاشی خانه اقدامی ‌برای جلوگیری از ورود و زاد و ولد حیوانات و حشرات موذی در خانه است؛ اما این سموم باید با دوز مناسب در محیط های بسته مانند منازل و محیط کار استفاده شوند. گاهی استفاده از سموم غلیظ در محیط خانه یا محل کار باعث ایجاد مسمومیت های تنفسی و غذایی برای انسان و حیوانات خانگی می‌شود. کیفیت سمپاشی در محیط های بسته اهمیت ویژه ای دارد زیرا استنشاق بخارهای ناشی از سمپاشی های غیراصولی باعث ایجاد بیماری های قلبی و ریوی برای اهالی خانه می‌شود.

سمپاشی های اصولی و در بازه زمانی مناسب باعث ماندگاری بیشتر سموم و از بین بردن تعداد بیشتری از جمعیت حشرات و حیوانات موذی می‌شود. اغلب مساعدترین شرایط برای انجام سمپاشی منازل در فصول گرم سال است و سمپاشی حشرات خانه در این فصل به وفور انجام می‌شود. سموم گازی نسبت به سموم مایع و جامد نیاز به مراقبت بیشتری دارند. 

 

اهمیت و ضرورت سمپاشی ساختمان 

احتمالا تا کنون با افرادی برخورد داشتید که به شدت از سوسک و یا دیگر حشرات و جوندگان می ترسند و در مواجه با این موجودات دچار ترس و دلهره می شوند. شاید خود شما هم از همین دسته افراد باشید! البته این موضوع کاملا امری طبیعی است. این موجودات مزاحم با ظاهری چنداش آور آرامش زندگی شما را برهم خواهند زد. البته مساله مهم تر امر بهداشت در منزل و محل کار شماست که با وجود این موجودات کاملا در خطر است و ممکن است سلامت شما نیز مورد تهدید قرار گیرد. بهترین و مطمئن ترین راه حل برای نابودی این موجودات انجام سمپاشی ساختمان توسط افراد متخصص است. کارآمد ترین نوع سمپاشی، به عنوان روش مقابله با این موجودات مزاحم، سمپاشی درست، به موقع و اصولی است.

هزینه سمپاشی ساختمان در محل

پیش از سمپاشی مهم ترین مساله پیشگیری از ورود حشرات و دیگر موجودات مزاحم است.تمیز کردن و تمیز نگه داشتن خانه و محل کار یکی از مهم ترین اصول مبارزه با این موجودات است.بنابراین با رعایت نکات بهداشتی تا حد زیادی می توانید از شر این موجودات خلاص شوید. ولی گاهی با رعایت تمام نکات بهداشتی و جلوگیری از ورود این موجودات، باز هم به ساختمان شما راه پیدا می کنند.در این مرحله باید به فکر از بین بردن آن ها باشید چون دیگر راه نجات دیگری نخواهید داشت. همان طور که می دانید زاد و بلد در این گونه جانوران بسیار زیاد است و اگر با آن ها مقابله نکنید به سرعت تمام ساختمان شما را فتح خواهند کرد.همان طور که گفته شده سمپاشی موثرترین روش مقابله با این جانوران است. 

هزینه سمپاشی ساختمان به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله:متراژ ساختمان،نوع سم به کار رفته در سمپاشی،میزان نفوذ این موجودات در ساختمان شما و .... 

باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که از سمپاشی فضای بیرونی ساختمان مانند حیاط ، نباید غافل شوید.زیرا با گرم شدن هوا در فصل بهار و تابستان ازیاد این حشرات در فضاهای باز زیاد خواهد شد و تنها یک بار غفلت موجب ورود آن ها به ساختمان و عواقب بعدی آن خواهد شد.

بهترین شرکت سمپاشی ساختمان

با بهره گرفتن از تجربیات و دانش کارشناسان و متخصصین می توانید بهترین روش را برای دفع موجودات موزی به کار ببرید و در صورت نیاز به سمپاشی ، متخصصان بهترین نوع سم متناسب با آن موجود را مورد استفاده قرار می دهند.

باید این نکته را بدانید که یک سم روی تمام موجودات تاثیر نمی گذارد و برای از بین بردن آن ها باید با سیستم دفاعی بدن این موجودات آشنا باشید.این امر توسط متخصصین و کارشناسان شرکت سمپاشی انجام می شود. با تکیه بر دانش و تجربه این افراد و تجهیزات شرکت سمپاشی می توانید به راحتی و در سریع ترین زمان از شر تمام موجودات مزاحم ساختمان خود خلاص شوید.

به این نکته دقت بفرمایید که در صورت انجام سمپاشی غیر اصولی، عواقب و خطرات بسیار جدی گریبان گیر شما خواهد شد. به همین دلیل سعی کنید بهترین شرکت سمپاشی را برای انجام خدمات سمپاشی برگزینید. شرکت سمپاشی باید حتما دارای مجوز باشد.

نکات مهم قبل از سمپاشی

از آنجایی که سم از موادی خطرناک تشکیل شده است و ممکن است سلامت افراد مورد تهدید قرار گیرد بنابراین قبل از سمپاشی بهتر است به نکات زیر توجه نمایید:

  • تا حد امکان تمام مواد غذایی و خوراکی را از محل مورد نظر خارج نمایید و یا در ظرف های درب دار که از نفوذ سم جلوگیری می کند قرار دهید.
  • تمام ظروف آشپزی را جمع آوری کنید.
  • بهتر است تمام ساکنین ساختمان هنگام سمپاشی از ساختمان خارج شوند.
  • به هیچ وجه خودتان اقدام به سمپاشی نفرمایید و حتما از شرکت های معتبر سمپاشی  کمک بگیرید.

توصیه ها بعد از انجام سمپاشی ساختمان

شرکت سمپاشی رادین تک، ارائه خدمات سمپاشی منزل

  • حداقل 8 ساعت وارد محل سمپاشی شده نشوید.
  • سم تا وقت که مرطوب است می تواند مسمومیت زا باشد. بعضی از سموم قوی تر هستند و تا 48 ساعت نباید وارد محل شوید. در این باره حتما با متخصصان سمپاشی مشورت کنید.
  • تا زمانی که قسمت های سمپاشی شده خشک نشده اند اجازه ورود کودکان و حیوانات خانگی را به محل سمپاشی ندهید.
  • بعد از ورود به ساختمان سریعا اقدام به تمیز کردن نفرمایید. این کار ممکن است سموم را پاک نماید و کار سمپاشی به نتیجه مطلوب نرسد. با مختصصان سمپاشی مشورت نمایید که در چه زمانی اقدام به نظافت کنید.
  • کف ساختمان را با طی تمیز نمایید و در صورت امکان شستوشو انجام دهید.
  • چند ساعتی درب و پنجره ها را باز بگذارید تا هوای تازه وارد ساختمان شود.
  • برای تمیز کردن حتما از دستکش استفاده نمایید.
  • هرگز خودتان اقدام به سمپاشی نفرمایید زیرا این کار هم باعث به خطر انداختن سلامت خود و خانوادتان می شود و هم ممکن است حشرات را در مقابل سم مقاوم نماید.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می توانید به وب سایت سمپاشی رادین تک به آدرس https://radintak.com مراجعه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز