خبرگزاری کار ایران

معرفی گروه وبری

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۰۳۰

امروزه کسب و کارهای زیادی برای گسترش خودشان اقدام به ساختن یک سایت کرده اند و به دنبال آن هم سایتشان را سئو می کنند تا بتوانند در موتورهای جستجو بهتر دیده شوند و هر کسی این کار را نکند, قطعا در آینده ای نزدیک دچار مشکل خواهد شد و با این وضعی که جامعه در حال پیشرفت است,پیش بینی می شود تا 10 سال دیگر حدود 90% خریدهای مردم به شکل اینترنتی انجام شوند و از این رو اگر از همین حالا شروع کنید قطعا موفق خواهید شد.

اما برای شروع هر کاری شما باید از افراد ماهر همان زمینه کمک بگیرید و اگر بخواهید با کمترین هزینه کاری را انجام دهید,قطعا به کیفیت خوبی دست نخواهید یافت و همانطور که می دانید هیچ ارزانی بی دلیل نیست!

معرفی گروه وبری

گروه وبری که از چندین دانشجو خوش ذوق و خوش سلیقه تشکیل شده است,می خواهد با کیفیت بسیار بالا و قیمت رقابتی در این بازار جایی برای خودش پیدا کند و در این مدت اندکی که فعالیت خودش را شروع کرده است,توانسته رضایت تمام کارفرمایانش را به دست بیاورد.بسیاری از شرکت های طراحی سایت در کرج و تهران با دادن قیمت های نجومی و سایت های وردپرسی بسیار ساده که هیچ کاری روی آنها انجا نشده است,اقدام به گول زدن افراد می کنند که این کار کاملا اشتباست و به مرور زمان باعث مرگ آن کسب و کار خواهد شد.اما ما در گروه وبری به هیچ عنوان همچین کاری را نخواهیم کرد و همیشه کیفیت را بالا نگه خواهیم داشت تا شمایی که با ما کار می کنید,این همکاری را برای ماه ها و حتی سالها ادامه دهید.

خدماتی که ما به شما ارائه می دهیم در چند دسته تقسیم بندی می شوند که عبارتند از :

طراحی سایت وردپرسی

طراحی سایت اختصاصی

سئو وبسایت

طراحی گرافیک

دیجیتال مارکتینگ (رشد کسب و کار در بستر اینترنت که مادر سئو نامیده می شود)

دقت داشته باشید که ما برای تمام موارد بالا نمونه کارهای معتبری داریم و می توانید با خیالی راحت و مشاوره رایگان,یک قیمت و پیش فاکتور دریافت کنید و در آخر با عقد قرارداد کار مورد نظر را شروع خواهیم کرد.

معنی و مفهوم سئو چیست؟

هنوزم بسیاری از افراد تصور می کنند که بعد از آماده شدن سایتشان دیگر نیازی به کاری نیست و درامدهای رویایی شروع خواهد شد.اما باید بدانید که به هیچ وجه اینطور نیست و بدون سئو سایت هیچکسی به شما دسترسی نخواهد داشت و در موتورهای جستجو به ویژه گوگل دیده نمی شوید.به طور کلی سئو بسیار مهمتر از طراحی سایت بوده و همیشه باید بودجه مناسبی را برای این کار در نظر بگیرید! سایت بدون سئو مانند غازه بدون در و تابلو است,وجود دارید ولی کسی نمی تواند وارد کسب و کارتان شود و این خیلی بد خواهد بود.

خود سئو دارای زیرمجموعه های بسیاری می باشد که همه آنها نیازمند دانش و تجربه چندین ساله هستند و هر کسی نمی تواند این کارها را انجام دهد.اگر به این فکر می کنید که با ماهی 1 میلیون تومان می توانید یک شخصی را برای سئو سایتتان استخدام کنید,کاملا در اشتباه هستید! چرا که قطعا آن فرد یک فاجعه به بار خواهد آورد که جمع کردن آن فاجعه بسیار سخت خواهد بود و هزینه و وقت بیشتری از شما خواهد گرفت و به همین خاطر پیشنهاد می کنیم از ابتدا با یک تیم حرفه ای (مثل وبری D:!) کار را شروع کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید.

چرا دیجیتال مارکتینگ آنقدر اشباع شده است؟ آیا می توان به هر کسی اعتماد کرد؟

قطعا اگر در اینستاگرام فعال باشید, با پیج و اشخاص زیادی رو به رو می شوید که در زمینه دیجیتال مارکتینگ و آموزش آن ادعا بسیاری دارند و اقدام به فروش پکیج های زیادی هم کرده اند.

اما اغلب آنها حتی نمی توانند یک سایت برای خودشان طراحی کنند و تمام تصاویر و اطلاعاتی که در صفحه شان قرار می دهند کپی از سایت های دیگر بوده و وقتی خودشان می خواهند یک پروژه را استارت بزنند, برون سپاری می کنند (نمونه داشته ایم).به همین خاطر شما تنها باید از افراد یا تیم هایی کمک بگیرید که خودشان در این امر موفق بوده اند و نمونه کار دارند! دیجیتال مارکتینگ آنقدر زیرمجموعه دارد که برای یادگیری تمام آنها نیاز به چندین سال زمان بوده و افراد بی تجربه ای که تنها در اینستاگرام پست می گذراند به هیچ وجه نباید خودشان را دیجیتال مارکتر بدانند...دقت داشته باشید که ما قصد کوباندن این افراد را نداریم و تنها می خواستیم چشمان شما را به این قضیه باز کنیم.

معرفی گروه وبری

هزینه طراحی سایت و سئو حدودا چقدر هست؟

خب این سوال رو معمولا همه افراد از ما می پرسند و کمتر شرکتی در ابتدا به شما پاسخ درست می دهد.اما باید بدانید که می توانید با 2 میلیون تومان یک سایت حرفه ای و زیبا داشته باشید و از آن طرف هم برای سئو حداقل باید 1.5 میلیون تومان در ماه و به مدت حداقل 5 ماه در نظر بگیرید.شاید شما فکر کنید که چرا سئو اینقدر هزینه زیادی دارد! اما باید بدانید که شما چندین برابر این مبالغ را می توانید در ماه در بیاورید و کاملا به هزینه ای که می کنید می ارزد.

این مبالغی که ما به شما گفته ایم به شکل پایه بوده و برای پلن های حرفه ای تر می بایست هزینه بیشتری کنید (نترسید خیلی نخواهد بود).

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز