خبرگزاری کار ایران

کاپیتان سابق فولاد: فولاد مثل یک مدعی قهرمانی امتیاز گرفته/ فولاد نباید به قهرمانی فکر کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۴۹۶

سرلک : کاپیتان سابق فولاد این تیم را امسال هم مدعی لیگ می داند و اعتقاد دارد که به مراتب بهتر از فصل گذشته می تواند عمل کند .

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فولاد خوزستان که امسال هم همانند فصل پیش خوب کار کرده است تا به اینجای کار نشان داده اهداف زیادی برای این فصل در سر دارد. سیامک سرلک در این خصوص به خبرنگار ما گفت: فولاد امسال لیگ را خوب شروع کرده و با توجه به نفراتی که به تیم اضافه شده و نفراتی که از سال قبل حفظ شده به مراتب می‌تواند بهتر از فصل قبل نتیجه بگیرد و امیدوارم همین روند را ادامه بدهد. نتایجی که تاکنون فولاد کسب کرده رضایت بخش بوده و فکر می‌کنم بازیکنان بسیار خوبی در فولاد حضور دارند و صحنه‌هایی که پس از پایان دیدار نساجی دیدم، همدلی و یکدلی در تیم موج می‌زند و بسیار به این تیم امیدواریم.

وی در خصوص اینکه آیا به نظرش فولاد امسال هم مدعی بالانشینی است یا خیر، ادامه داد: تا اینجا که فولاد مثل یک مدعی قهرمانی امتیاز گرفته و انشالله از این به بعد هم بتواند خوب کار کند. بازیکنان فولاد نباید اصلا به قهرمانی و این مسائل فکر کنند چرا که این موضوع تنها استرس زاست. بازی به بازی پیش بروند و تنها تفکرات کادرفنی را در زمین پیاده کنند. فصل قبل تیم فولاد با حضور جواد نکونام و کادرفنی خوبش، توانست سهمیه لیگ قهرمانان کسب کند و مورد حمایت پیشکسوتان و هواداران است و قطعا این تیم می‌تواند باعث شادی هواداران فولاد و مردم خوزستان بشود. 

سرلک در پایان افزود: امیدوارم هرچه زودتر شرایطی فراهم شود که بتوانیم شاهد حضور هواداران در ورزشگاه باشیم واقعا جای آنها خالی است و دلتنگ این هستیم که آنها را ببینیم. جا دارد که به تمام اعضای مجموعه باشگاه فولادخوزستان خسته نباشید بگویم و از آن‌ها می‌خواهم که با همین قدرت، جلو بروند و برای شادی مردم تلاش کنند. حضور آقای آذری در راس باشگاه قطعا می‌تواند به موفقیت و حرفه ای شدن باشگاه کمک شایانی بکند که این امر تاکنون به خوبی محقق شده و برای‌شان در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم.

گفتنی است تیم فولادخوزستان فردا باید در برابر مس رفسنجان در فولاد آره‌نا قرار بگیرد و امتیازات این دیدار می‌تواند به بالانشینی شاگردان نکونام کمک بکند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز