خبرگزاری کار ایران

سومین حضور بین‌المللی فیلم «یک آرایش ساده»

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۸۵۲

فیلم «یک آرایش ساده» به کارگردانی پریسا آزمایش در سومین حضور بین‌المللی خود به بخش رقابتی جشنواره‌ی خارجی Minute shorts film competition لندن راه پیدا کرد. این جشنواره در ماه ژانویه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، فیلم کوتاه «یک آرایش ساده» به نویسندگی و کارگردانی پریسا آزمایش به سه جشنواره‌ی خارجی Aaretaler kurzfilmtage (سوییس/ ۱۳ تا ۱۵ نوامبر)، Easter nigeria film festival (نیجریه) و Minute shorts film competition (لندن) راه یافته که در جشنواره‌ی فیلم نیجریه کاندیدای بهترین فیلم شده است. 

در خلاصه‌داستان فیلم آمده: زنی در مرز جدایی از همسرش است. او پیش از آماده‌شدن برای مهمانی، طی چند دقیقه، که معادل زمان فیلم است، سفری درونی را تجربه می‌کند، به آگاهی از انفعال خود می‌رسد و می‌خواهد ساختارهایی را که بر او مسلط هستند، بشکند. 

«یک آرایش ساده» در سال ۹۸ فیلم‌برداری و با مدت‌زمان ۱۵ دقیقه آماده‌ی نمایش شده است. 

غزال نظر و محمدرسول صفری در «یک آرایش ساده» ایفای نقش کرده‌اند. دیگر عوامل فیلم عبارتند از: مریم بحرالعلومی (مشاور کارگردان)، مرتضی خان‌محمد (مدیر فیلم‌برداری)، حمید فنایی (تدوین)، سامان مجد وفایی (اصلاح رنگ)، علی کیان‌ارثی (مدیر صدابرداری)، امین شریفی (صداگذاری)، بهنود یخچالی (موسیقی)، امید گل‌زاده (طراح گریم)، الهام محمدی (طراح لباس)، مسعود جیرانی (دستیار کارگردان)، سولماز اعتماد (پخش بین‌الملل)، لیلی شاهوردی (عکاس)، مهرا جمالی (طراح پوستر)، حسین جمالی (تهیه‌کننده)، احمدرضا حجارزاده (روابط‌عمومی). 

پریسا آزمایش، دانشجوی کارشناسی ارشد سینما دانشگاه سوره، فیلم کوتاه «رسوب» را نیز پس از فیلم «یک آرایش ساده» نوشته و کارگردانی کرده است. 

گفتنی است آزمایش، سابقه‌ی فعالیت در چند فیلم بلند و حضور در چند فیلم کوتاه به عنوان طراح صحنه و لباس، مشاور کارگردان و منشی صحنه را در کارنامه‌ی خود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز