خبرگزاری کار ایران

هویت ۴ کارگر حادثه معدن زغال سنگ البرز مرکزی مشخص شد/ توضیحات رئیس اداره صنعت مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۹۸۶

هویت ۴ کارگر معدن زغال سنگ البرز مرکزی که در جریان گاز گرفتگی دیروز پنجشنبه (۳۰ خرداد ماه) کشته و زخمی شدند، مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هویت ۴ کارگر  معدن زغال سنگ البرز مرکزی که در جریان گاز گرفتگی دیروز پنجشنبه (۳۰ خرداد ماه) کشته و زخمی شدند، مشخص شد.

براساس اطلاعات کارگران این معدن، دو کارگر فوت شده «ابراهیم غضنفری» و «رشید‌الله طاهری» ۴۲ و ۵۰ ساله از کارگران پیمانکاری تونل شماره ۷  معدن زغال سنگ واحد البرز مرکزی واقع در منطقه سواد کوه بودند و «فرشاد معافی» و «سیدمهدی حسینی» از مجروحان این حادثه هستند که هم اکنون در بیمارستان شهدای زیرآب تحت درمان هستند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه متاسفانه ساعت حدود ۹ صبح دیروز پنجشنبه در تونل شماره ۷ معدن آقای جلیلی در ۳۱۵ متری تونل ۲ کارگر ما فوت و ۲ نفر دیگر هم مصدوم شدند، گفته است: تهویه و اکسیژن در تونل وجود نداشت و عدم هوادهی باعث می‌شود تا کارگران به کما بروند.

وی افزود: این تونل عملا تونل تعطیلی بود که فاقد استفاده بود و کارفرما گفته بود که من کارگر را فرستادم که حدود ۶۰ متر لوله را بیرون بیاورد.

سعدی عبدالهی از حضور فرماندار، مسؤولان و کارشناسان استانی و شهرستانی در معدن خبر داد و افزود: در سیل اخیر واگن‌های تونل شماره ۷ از بین رفتند و استخراج معدنی نبود و کارشناسان معدن و نمایندگان کارگر استان هم عدم استفاده و استخراج را تأیید کردند.

وی گفت: کارگران بدون امکانات وارد تونل شدند که ۱۰۰ در صد اشتباه بود و کارفرما دستور ورود تا ۵۰ متری را اعلام کرد و کارگران در فاصله ۳۱۵ متری پیدا شدند.

در جریان حادثه گاز گرفتگی تونل شماره ۷ معدن سوادکوه البرز مرکزی دو کارگر کشته و دو کارگر دیگر مجروح شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز