خبرگزاری کار ایران

دو کارگر معدن زغال سنگ البرز مرکزی کشته و زخمی شدند

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۳۰۸

صبح امروز بر اثر ریزش معدن زغال سنگ در منطقه لله بند پایین البرز مرکزی دو معدنچی کشته و زخمی شدند.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا ، صبح امروز (دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) دو کارگر واحد زغال سنگ البرز مرکزی در منطقه لله بند پایین از توابع شهر زیرآب  بر اثر ریزش تونل دچار حادثه شده‌اند.

برپایه این اطلاعات هویت این کارگران که یک نفر از آنها در این حادثه کشته شده‌اند «مجید مردادی » ۴۰ ساله و«رمضان خلیلی»  ۴۸ ساله اعلام شده است.

از قرار معلوم آقای رمضان خلیلی تنها کارگر جان بدر برده این حادثه در ناحیه کمر وقفسه سینه دچار مصدومیت شده و هم اکنون در بیمارستان شهدای زیرآب بستری است.

 در این زمینه« عین اللـه طالبی»فرماندار شهرستان سواد کو با تایید این خبر به سایر رسانه ها گفته است پس از اعلام وقوع این حادثه نیروهای شرکت زغالسنگ البرز مرکزی مستقر در منطقه انجیل تنگه برای نجات کارگران  حادثه دیده اعزام شدند.

به گفته وی پس از انتقال این دو کارگر به بیمارستان شهدای زیرآب از سوی عوامل امداد ونجات، متاسفانه عملیات احیای یکی از کارگران به نام «مجید مرادی» موفقیت آمیز نبود و این فرد در بیمارستان فوت کرد.

وی در ادامه  تعداد معادن فعال زغالسنگ  در شهرستان سوادکوه را بیش از ۱۰ معدن اعلام کرد و افزود :آذرماه سال گذشته نیز یک کارگر ۴۵ ساله هنگام کار در معدنی در سوادکوه در گودالی سقوط کرد و جان خود را از دست داد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز