رودریگز از گفتوگو با روبیو خبر داد
کد خبر :
1804257
رئیسجمهور موقت ونزوئلا از گفتوگوی تلفنی خود با وزیر خارجه ایالات متحده خبر داد.
به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره، «دلسی رودریگز»، رئیسجمهور موقت ونزوئلا، پس از وقوع زلزله قدرتمند در این کشور گفت که با «مارکو روبیو»، وزیر خارجه ایالات متحده به صورت تلفنی گفتوگو کرده است.
رودریگز همچنین افزود که روبیو در این تماس همبستگی و حمایت خود را از مردم ونزوئلا ابراز کرده است.