خبرگزاری کار ایران

تخصیص ۲۳۵۰۰ تن سیمان رایگان توسط بنیاد مستضعفان برای ساخت مسکن محرومان در گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۳۵۱

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان گفت: ۲۳۵۰۰ تن سیمان و ۱۵۴۰ تن میله گرد رایگان توسط بنیاد مستضعفان برای ساخت مسکن محرومان در استان گلستان اختصاص یافت.

به گزارش ایلنای گلستان، سید محمد حسینی اظهارکرد:‍ ۲۹۵۰ واحد مسکن محرومان و نیازمندان در استان گلستان با ۴۵۶ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه و کمک بلاعوض در حال ساخت است.

وی ادامه داد: ۲۹۵۰ واحد مسکونی برای محرومان و نیازمندان در روستاهای استان در قالب طرح ها و تفاهم نامه های مشترک بنیاد با دستگاه های حمایتی مختلف با پرداخت ۲۹۵ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله و ۱۶۱ میلیارد تومان کمک بلاعوض در حال ساخت است که روند ساخت این واحدها با اختصاص ۲۳۵۰۰ تن سیمان رایگان و ۱۵۴۰ تن میله گرد رایگان توسط بنیاد مستضعفان سرعت دوچندان گرفته است.

حسینی گفت: در راستای تفاهم نامه دوجانبه فی مابین بنیاد مسکن و کمیته امداد ۷۰۰ واحد، تفاهم نامه سه جانبه بنیاد مسکن، کمیته امداد و بنیاد مستضعفان ۴۵۰ واحد، تفاهم نامه ۵ جانبه بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام، بسیج سازندگی و کمیته امداد ۱۲۰۰ واحد و طرح مسکن محرومین بنیاد مسکن هم ۶۰۰ واحد مسکونی در روستاهای استان گلستان در حال ساخت است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان همچنین از برنامه ریزی و تامین اعتبار برای احداث ۴۰۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی استان گلستان خبر داد و ابراز داشت ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای این امر اختصاص خواهد یافت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز