خبرگزاری کار ایران

کارگزاران مخابرات روستایی، کارگر دایم شدند/ تشکر جامعه کارگزاران مخابرات روستایی از ایلنا

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۱۱۱

کارگزاران مخابرات روستایی کشور قراردادهای دائم خود را امضا کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگزاران مخابرات روستایی کشور بعد از کش‌وقوس‌های فراوان، قراردادهای دائم خود را امضا کردند و «کارگر دائم» شدند.

آنها قراردادی را امضا کردند که همه خواسته‌های آنها را برآورده می‌کند

این جامعه روستایی که بعد مدتها مطالبه‌گری شکر خدا به خواسته‌شان رسیدند، در نامه‌ای از زحمات سرویس کارگری ایلنا تشکر کردند.

در نامه‌ای خطاب به خبرنگار سرویس کارگری ایلنا نوشتند:

« بدینوسیله ما جامعه کارگزاران مخابرات روستایی به پاس زحمات بی دریغتان جهت همکاری و پشتیبانی در جهت رساندن صدای حق طلبی این قشر ساده دل روستایی به مسئولین مربوطه و افکار عمومی که خدای را شکر با همت و پشتکار کار رسانه‌ای شما منتج به نتیجه‌ایی مطلوب گردیده و "قرارداد دائمی کارگزاران مخابرات روستایی" به بار نشسته است، مراتب تقدیر و تشکر خود را صمیمانه از شما به عمل می‌آوریم، امیدواریم که همچنان این رسالت خطیر رسانه‌ای شما به ندای حق‌طلبی اقشار مختلف جامعه که تریبونی برای احقاق حق ندارند کمک شایان و مثمرثمر نموده و بتواند آرزوهای آنان را در سطح جامعه برآورده نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز