خبرگزاری کار ایران

کارگران شهرداری کوت عبدالله: در روز کارگر به دنبال سه ماه معوقه‌ی حقوقمان بودیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۶۶۳

کارگران شهرداری کوت عبدالله می‌گویند: در روز کارگر از ما بنویسید که سه ماه به سه ماه حقوق می‌گیریم. از ما بگویید که کار می‌کنیم و مجبوریم جورِ کمبودِ بودجه‌ی شهرداری را هم بکشیم.

کارگران شهرداری کوت‌عبدالله در روز جهانیِ کارگر با ما تماس گرفتند تا دوباره از مشکلات خود بگویند، مشکلاتی که پیچ و خم‌های آن به یکسال رسیده است.

آن‌ها می‌گویند: در روز کارگر از ما بنویسید که سه ماه به سه ماه حقوق می‌گیریم. از ما بگویید که کار می‌کنیم و مجبوریم جورِ کمبودِ بودجه‌ی شهرداری را هم بکشیم. ما که دیگر حتی نسیه هم نمی‌توانیم خرید کنیم چون چوب خطمان پُر شده است. 

به گفته‌ی کارگران شهرداری کوت عبدالله؛ در روز کارگر دنبال این بودیم که حقوق سه ماه معوقه‌ی خود را که در دستِ دو پیمانکار است، بگیریم. 

این کارگران می‌گویند: کارمان به جایی رسیده که از مردم بخواهیم تا فطریه‎هایشان را به حساب ما بریزند! در این مدت به حدی بی‌پول شده‌ایم که به همه مقروض هستیم. 

گفتنی است؛ طی ده روز گذشته کارگران بسیاری بابت رسیدنِ به دستمزدِ حداقلی خود اعتراض کردند. کارگرانی که حتی برای گرفتنِ ابتدایی‌ترین حقوق خود نیز باید هفت خوانِ رستم را پشت سر بگذارند! 

کارگران شهرداری شوش با سه ماه معوقه‌ی مزدی، کارگران مخابرات گیلان که به دلیل اعتراضات صنفی هنوز حقوق فروردین خود را دریافت نکرده‌اند، کارگرانِ شرکت شکوفا صنعت پویا در کرمان، کارگران شهرداری سی‌سخت با ۱۵ ماه معوقه‌ی مزدی و کارگران سیمان آباده، کارگرانی هستند که طیِ همین ده روز اخبارِ اعتراضشان برای رسیدنِ به  حقوقشان رسانه‌ای شده است و هنوز تعداد بسیاری کارگر هستند که معوقه‌ی مزدی دارند و خبرشان جایی درز نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز