خبرگزاری کار ایران

عضو کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور:

کارگران و بازنشستگان با کمبودها مخالف نیستند،با تبعیض ها مخالفند

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۸۷۲

عضو کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور گفت:کارگران و بازنشستگان با کمبودها مخالف نیستند،با تبعیض ها مخالفند.

به گزارش ایلنا از ساری،ظهر امروز جلسه اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی با حضور کامران اصغری،مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران،محمد خورشیدی،مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران،حسن فلاح،معاون بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی مازندران جهت هم اندیشی و ارائه توضییحاتی در خصوص مشکلات و بحران های بازنشستگان در محل کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران برگزار گردید.

در این جلسه که مرتضی ناصحی،مدیر کل اداری و مالی استانداری مازندران،احمد بیژنی،مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ مازندران و جمعی دیگر از مسئولین حضور داشتند،نصراله دریابیگی،رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه امروز شرایط اقتصادی در کشور بسیار سخت و طاقت فرسا شده است،گفت:متاستفانه جمعیت کارگری همواره جزء اقشار مظلوم و محروم جامعه بوده است که با شرایط سخت اقتصادی موجود و با معضلات فراوان صورت خود را با سیلی سرخ نگاه می دارند.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با بیان اینکه متاستفانه  وضعیت حقوقی کارگران و بازنشستگان مطلوب نیست و حتی در پرداخت حداقل ها هم تاخیر وجود دارد،گفت:بسیاری از معضلات و مشکلات ما ربطی به تحریم ندارد و باید عرض کنم که برخی با باند بازی چوب لای چرخ فعالیت های صادقانه ی مسئولین و خدمتگزاران واقعی این نظام و انقلاب می گذارند.

وی در ادامه گفت: کارگران و بازنشستگان همواره ثابت کردند که تا پای جان پایبند این انقلاب و نظام هستند.

دریابیگی با بیان اینکه ما با کمبودها  مخالف نیستیم و با تبعیض ها مخالفیم،گفت:دست هایی در کار است که مخالف همسان سازی حقوق کارگران و بازنشستگان هستند.

وی ادامه داد: عملکرد  غلط برخی مسئولین نسبت کارگران و بازنشستگان موجب نارضایتی های فراوانی شده است.

عضو کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور  گفت: متاستفانه دفترچه های تامین اجتماعی که یکی از دستاوردهای مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است امروز بعلت عدم پرداخت معوقات اعتبار خود را از دست داده است.

وی در پایان با تقدیر از استاندار کوشا و دلسوز مازندران،گفت: امیدواریم شخص استاندار که همواره حامی کارگران و بازنشستگان بوده و هست صدای حق طلبانه و مظلومانه کارگران و بازنشستگان را به مدیران ارشد برساند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز