خبرگزاری کار ایران

رونمایی از پوستر فیلم سینمایی «یه‌وا»

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۱۵۱

در آستانه اکران سراسری از پوستر فیلم سینمایی «یه‌وا» رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، پوستر فیلم سینمایی «یه‌وا» با طراحی بهزاد خورشیدی در آستانه اکران سراسری فیلم در گروه هنر و تجربه رونمایی شد.

 فیلم سینمایی «یه‌وا» به کارگردانی آناهید آباد که نماینده سینمای ارمنستان برای رقابت در نودمین دوره جوایز اسکار در بخش اسکار خارجی زبان بود، از 25 اسفندماه در گروه هنروتجربه اکران می‌شود.

«یه‌وا» داستان زنی است که به اتهام قتل همسرش تحت تعقیب است. او برای حفاظت از دخترش فرار را پیشه کرده و به ناچار به روستایی دور دست پناه می‌برد.

 پوستر این فیلم سینمایی را بهزاد خورشیدی طراحی کرده است.

«یه‌وا» نخستین ساخته آناهید آباد افتخارات بین‌المللی متعددی چون حضور در 24 جشنواره بین‌المللی از جمله جشنواره‌هایی چون پالم اسپرینگز، کلیولند و میل ولی آمریکا، جشنواره مونترال کانادا و جشنواره آسیا پاسفیک را در کارنامه خود دارد. این فیلم همچنین برنده جایزه منتخب تماشاگران در جشنواره انار تورنتوکانادا، برنده جایزه بهترین فیلم و بهترین بازیگر مرد از جشنواره بین المللی زردالوی طلائی ارمنستان، برنده جایزه بهترین فیلم و کارگردانی از جشنواره آرپا هالیود آمریکا، برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره بین‌المللی فیلم کینوشوک و برنده جایزه بهترین فیلم از سوی هیات داوران نوجوان جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان رولان را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز