خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

بیش از ۲۳۰ هزار گل پیازی در مشهد کاشته شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۳۷۱

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد از کاشت بیش از ۲۳۰ هزار پیاز گل های لاله و نرگس در شهر مشهد، به منظور فضا آرایی و زیباسازی منظر شهری در بهار ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی نجفی با بیان این خبر اظهار کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته، هر سال کاشت این پیازها در اواخر پاییز و اوایل زمستان انجام می شود و امسال نیز به منظور گلدهی مناسب این گل های رنگارنگ در فصل بهار، عملیات کاشت ۲۳۰ هزار پیاز لاله و نرگس در اواخر پاییز در سطح شهر انجام شد.

وی ادامه داد: باتوجه به فراهم سازی زیر ساخت های لازم برای نگهداری و کاشت مجدد پیازهای کاشته شده در سال گذشته، در سال جاری نیز بیش از ۱۲۰ هزار پیاز لاله و نرگس جمع آوری شده از سال گذشته در معابر شهری کاشته شده است.

نجفی افزود: براساس هماهنگی های صورت گرفته امسال این گل های زیبا به رنگ های سفید، قرمز، بنفش و زرد به همراه گل های معطر نرگس زینت بخش بهار مشهد می شوند.

معاون شهردار مشهد در پایان خاطر نشان کرد: میدان جانباز، میدان شهید مفتح، میدان ۱۷ شهریور، آیلند میانی بلوار فرودگاه ، ابتدای بلوار شهید کلاهدوز و رود پارک، بخشی از نقاطی هستند که در بهار پیش رو با استفاده از گل های پیازی فضاآرایی ویژه خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز