خبرگزاری کار ایران

رودریگز از گفت‌وگو با روبیو خبر داد

رودریگز از گفت‌وگو با روبیو خبر داد

رئیس‌جمهور موقت ونزوئلا از گفت‌وگوی تلفنی خود با وزیر خارجه ایالات متحده خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره، «دلسی رودریگز»، رئیس‌جمهور موقت ونزوئلا، پس از وقوع زلزله قدرتمند در این کشور گفت که با «مارکو روبیو»، وزیر خارجه ایالات متحده به صورت تلفنی گفت‌‌وگو کرده است.

رودریگز همچنین افزود که روبیو در این تماس همبستگی و حمایت خود را از مردم ونزوئلا ابراز کرده است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز