عاصم منیر وارد سوئیس شد
کد خبر :
1802190
فرمانده ارتش پاکستان و میانجی ارشد، برای شرکت در مذاکرات فنی ایران و آمریکا در چارچوب تفاهمنامه اسلامآباد، وارد سوئیس شده است.
به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره، فرمانده ارتش پاکستان وارد سوئیس شد.
«عاصم منیر»، فرمانده ارتش پاکستان و میانجی ارشد، برای شرکت در مذاکرات فنی ایران و آمریکا در چارچوب تفاهمنامه اسلامآباد، وارد سوئیس شده است.