خبرگزاری کار ایران

عاصم منیر وارد سوئیس شد

عاصم منیر وارد سوئیس شد

‌فرمانده ارتش پاکستان و میانجی ارشد، برای شرکت در مذاکرات فنی ایران و آمریکا در چارچوب تفاهم‌نامه اسلام‌آباد، وارد سوئیس شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره، فرمانده ارتش پاکستان وارد سوئیس شد. 

«عاصم منیر»، فرمانده ارتش پاکستان و میانجی ارشد، برای شرکت در مذاکرات فنی ایران و آمریکا در چارچوب تفاهم‌نامه اسلام‌آباد، وارد سوئیس شده است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز