خبرگزاری کار ایران

صفر تا صد مهاجرت به کانادا با کتاب کانادایی شو

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۸۱۵

کتاب کانادایی شو، کتابی است که به صورت فایل pdf و منحصرا توسط سایت مهاجرت به دات کام تهیه و تدوین شده است.

کتاب کانادایی شو، کتابی است که به صورت فایل pdf و منحصرا توسط سایت مهاجرت به دات کام تهیه و تدوین شده است. در کتاب کانادایی شو هر آنچه یک فرد برای مهاجرت به کانادا نیاز است بداند مفصل توضیح داده شده است. در این بخش میخواهیم توضیحاتی را در مورد کتاب کانادایی شو بدهیم.

مهاجرت به کانادا با کتاب کانادایی شو

ابتدا به بررسی فهرست مطالب کتاب کانادایی شو می پردازیم.

در تصویر زیر فهرست مطالب این کتاب را میبینیم.

 

در ابتدا مهمترین شهرها و پرطرفدارترین شهر هایی که ایرانیان به عنوان مقصد خود برای مهاجرت به کانادا انتخاب می کنند آورده شده است.

در هر کدام از این شهرها اطلاعات مهمی برای زندگی در آن آورده شده است.

به عنوان نمونه بخشی از کتاب کانادایی شو که در مورد زندگی در تورنتو است را باهم مرور می کنیم:

در صفحات ۳ تا ۸ از کتاب کانادایی شو مقدمه ای از شهر تورنتو کسب و کار و شغل هایی که در این شهر رونق دارد،امنیت در تورنتو، تحصیل در این شهر، حمل و نقل، آب و هوا، و در آخر خلاصه از مباحث گفته شده در مورد تورنتو و نکات مثب و منفی این شهر بیان شده است.

این موارد برای شهر های دیگر کانادا نیز در بخش های دیگر کتاب کانادایی شو آمده است.

بخش هزینه های زندگی در کانادا از کتاب کانادایی شو

در صفحه ۴۴ از کتاب کانادایی شو هزینه های زندگی در کانادا آورده شده است. این بخش به صورت جزئی هزینه های زندگی در این کشور را مورد بررسی قرار داده است.

صفر تا صد مهاجرت به کانادا با کتاب کانادایی شو

در این قسمت دقیقا بیان شده است که به طور مثال در کانادا ۱۲ عدد تخم مرغ چند دلار می شود؟

یا یک کیلو گرم سیب زمینی چند دلار است؟

همین طور هزینه های زندگی روزمره و هزینه های درمانی و ... به طور کامل و با جزئیات بیان شده است.

در این قسمت از کتاب کانادایی شو گران ترین و ارزان ترین شهر های کانادا را به ترتیب با ذکر آمار آورده شده است.

شما با خواندن این بخش از کتاب می توانید دقیقا حساب کنید که در روز چقدر هزینه خواهید داشت و بررسی کنید که باتوجه به هزینه و رتبه بندی گران ترین شهر های کانادا کدام شهر برای مهاجرت به کانادا مطلوب است.

بخش مهاجرت به کانادا از طریق سیستم ورود سریع از کتاب کانادایی شو

در صفحه ۵۱ از این کتاب آموزش مرحله به مرحله از سیستم ورود سریع یا Express Entry آمده است.  این سیستم که از طریق سایت https://www.canada.ca می توان به آن دسترسی داشت برای مهاجرت به کانادا برای همه افراد در جهان طراحی شده است.

در این بخش از کتاب دقیقا مرحله به مرحله توضیح داده که چگونه وارد سیستم شوید و مراحل را انجام دهید. درنظر داشته باشید که برای مهاجرت به کانادا از طریق سیستم ورود سریع نیازمند این است که حد نصاب امتیازاتی را بدست بیاورید که مفصل در کتاب کانادایی شو امتیازات بیان شده است.

آموزش مصاحبه با مامور سازمان مهاجرتی کانادا

در صفحه ۹۶ از کتاب کانادایی شو آموزش مصاحبه با مامور سازمان مهاجرتی به کانادا آمده است. نکات مهمی که قبل از مصاحبه باید به آن توجه کنید و همین طور سوالاتی که برای افراد مختلف ممکن است پرسیده شد به طور کامل در این بخش است.

اجاره خانه در کانادا

یکی از مهمترین بخش های کتاب کانادایی که خیلی هم می تواند کاربردی باشد بخش اجاره خانه در کانادا است.

در این قسمت میانگین قیمت اجاره خانه در کانادا به تفکیک شهر های مختلف آورده شده است. به طور مثال در شهر تورنتو اجاره یک آپارتمان یک خوابه نزدیک به مرکز شهر چقدر هزینش است؟ و یا یک آپارتمان سه خوابه و دور از مرکز شهر چقدر اجاره اش می باشد؟

برای همه ی شهر و با حالت های مختلف مثل دوری یا نزدیکی و تعداد خواب های اتاق قیمت اجاره ها بیان شده است.

در بخش های بعد از کتاب کانادایی شو به طور مفصل توضیح داده که چگونه به دنبال منزل در کانادا بگردید و نکاتی که در هنگام بازدید از منزل باید در نظر بگیرید چیست؟

کسانی که قصد اقامت کانادا را دارند حتما این بخش از کتاب کانادایی شو را با دقت بخوانند چراکه حاوی نکات بسیار مهمی برای اجاره خانه در کانادا می باشد.

کاریابی در کانادا

یکی از بخش های کتاب کانادایی شو کاریابی در کانادا است. در این فصل به شما آموزش داده می شود که چگونه یک رزومه مناسب را برای استخدامی در کانادا تهیه کنید.

در ابن بخش تعدادی لینک سایت های معروف و معتبر کاریابی در کانادا نیز برای شما آورده شده است که می توانید از طریق آن ها نیز برای کاریابی اقدام نمایید.

آموزش مصاحبه استخدامی در کانادا نیز یکی از بخش های هیجان انگیز دیگر کتاب کانادایی شو است.

در این قسمت به شما آموزش داده می شود که به چه نکاتی بیشتر توجه کنید و در هنگام مصاحبه چه مواردی برای کارفرماهای کانادا مهم تر است. تعدادی سوال نیز که به احتمال زیاد در هنگام مصاحبه از شما می پرسند نیز در این فصل از کتاب کانادایی شو می توانید ببینید.

حقوق شغل های مختلف در کانادا

آخرین فصل از کتاب کانادایی شو به حقوق شغل های مختلف در کانادا پرداخته است. در این فصل می توانید حقوق شغل هایی مانند عکاس، آرایشگر، آتش نشان، دندان پزشک، دارو ساز، معلم زبان، مهندس معماری، پرستار، راننده، جوشکار، کارگر ساده، مهندس کامپیوتر، و بسیاری دیگر از شغل های مختلف را ببینید.

دانلود کتاب کانادایی شو – مرجع کامل راهنمای مهاجرت به کانادا

همین طور که در اول این بخش هم گفته شد تمامی حقوق کتاب کانادایی شو متعلق به سایت مهاجرت به دات کام است و برای دانلود کتاب کانادایی شو می توانید به سایت مهاجرت به دات کام مراجعه کنید و یا اینکه بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

مهاجرت به کانادا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز