خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید بهترین هاست وردپرس - 7 نکته مهم!

راهنمای خرید بهترین هاست وردپرس - 7 نکته مهم!
کد خبر : ۱۴۲۴۸۳۶

در زمان خرید هاست وردپرس نکات تخصصی وجود داره که با رعایت این نکات ما میتونیم خرید بهترین هاست برای وردپرس رو تجربه کنیم تا به سایت وردپرسی مون یک نفس تازه ای بدیم!

بهترین هاست وردپرس

بهترین هاست وردپرس باید دارای مشخصه هایی باشه که به خوبی برای شما توضیح خواهیم داد تا خرید بهترین هاست وردپرس رو با خیال راحت انجام بدید.

وب سرور مناسب هاست وردپرس:

در زمان خرید بهترین هاست وردپرس ابتدا باید توجه کنید که وب سرور هاست وردپرس شما لایت اسپید باشه تا سرعت و امنیت بالاتری در هاست وردپرس خودتون داشته باشید.

وب سرور لایت اسپید یکی از مزایای آن داشتن کش اختصاصی برای وردپرس هست که باعث افزایش سرعت بسیار زیاد سایت وردپرسی شما خواهد شد.

بهترین سیستم عامل برای هاست وردپرس:

از دیگر نکات مهم در بهترین هاست وردپرس، استفاده از سیستم عامل محبوب Cloudlinux و ابزار های اختصاصی این سیستم عامل برای کنترل پنل سی پنل و سیستم مدیریت محتوا وردپرس هست.

کلود لینوکس در هاست اشتراکی نه تنها به امنیت سایت وردپرسی شما کمک خواهد کرد، باعث خواهد شد تا در مصرف منابع سخت افزاری که توسط دیگر کاربران در سرور انجام میشود حق شما ضایع نشود و به مقدار کافی منابع سخت افزاری برای استفاده شما باقی بماند که البته این موضوع باز هم با انصاف سرویس دهنده هاست شما بستگی خواهد داشت!

در واقع فقط وجود Cloudlinux به تنهایی تضمین کننده این نیست که هاست وردپرس شما دارای منابع 100% اختصاصی و گارانتی شده هست و بخشی اصلی این موضوع به سرویس دهنده یا شرکت هاستینگ هاست وردپرس شما بستگی داره.

 

هاست وردپرس چیست؟

هاست وردپرس در واقع یک هاست لینوکس هست که برای سیستم مدیریت محتوا وردپرس بهینه سازی شده.

بهینه سازی هاست وردپرس از جنبه های بهبود سرعت و بهبود امنیت میتونه انجام بشه که هردو این دو مورد از نکات مهمی هستن که در یک هاست وردپرس حرفه ای یا بهترین هاست وردپرس باید رعایت بشه.

هاست وردپرس با کنترل پنل های سی پنل و دایرکت ادمین قابل ارائه هست اما کنترل پنل سی پنل به دلیل داشتن امکانات بیشتر و وجود ابزار های اختصاصی بیشتر برای وردپرس که توسط شرکت های مختلف طراحی شده گزینه بهتری برای بهترین هاست وردپرس است.

خرید بهترین هاست وردپرس ایرانی یا خارجی؟

در زمان خرید هاست وردپرس معمولا دو انتخاب از نظر موقعیت جغرایایی در اختیار مصرف کننده خواهد بود.

یک هاست ایران و یک مورد هم هاست خارج کشور که البته هاست خارج کشور مجدد به کشور های مختلف دسته بندی خواهد شد اما در هاست های خارج کشور معمولا هاست آلمان بهترین و پرطرفدار ترین هاست خارج برای کاربران ایرانی است.

اما اینکه هاست وردپرس ایران بهتر است یا هاست وردپرس خارج کشور، قطعا پاسخ برای افرادی که کاربران سایت آن ها در داخل کشور ایران است، بهترین هاست وردپرس، هاست وردپرس ایران است!

هاست وردپرس ایران به دلیل نزدیک بودن سرور سرویس دهنده به کاربر که در نهایت باعث کاهش پینگ و افزایش سرعت بسیار زیادی خواهد شد،باعث بهبود بسیار زیاد سرعت بارگذاری وب سایت برای کاربران خواهد شد.

متاسفانه برخی افراد با دید و نگرش چند سال پیش که در ایران یا دیتاسنتر های ایران اینترنت با کیفیت و سرعت بالا نداریم، همچنان بر این باورند که هاست ایران گزینه خوبی نیست در صورتی که از نظر تخصصی و شرایط فعلی این نظریه کاملا رد خواهد شد.

دیتاسنتر های ایران در حال حاضر دارای بهترین و با کیفیت ترین اینترنت ها که ارتباط با خارج بسیار خوبی دارند در حال ارائه خدمات هستند که البته این موضوع برای کلیه دیتاسنتر های ایران صدق نمیکنه و همچنان هستند دیتاسنتر هایی در داخل کشور که پیشنهاد نمیکنیم از خدمات آن ها استفاده کنید.

راهنمای خرید بهترین هاست وردپرس - 7 نکته مهم!

خرید بهترین هاست ایرانی

در زمان خرید هاست وردپرس ایران شرکت های هاستینگ بسیاری در جلو روی شما قرار دارند که بر اساس سلیقه و نیاز خودتون میتونید یکی از این شرکت معتبر رو برای خرید بهترین هاست وردپرس انتخاب کنید.

در زیر لیست شرکت های ارائه دهنده هاست وردپرس ایران برای شما لیست کرده ایم:

  • پنتا سرور
  • هاست ایران
  • سون هاست
  • هاست نگار

در لیست بالا فقط شرکت هایی که هاست وردپرس ایران ارائه کرده اند ذکر شده و شرکت های دیگری هستند که تنها در حال ارائه هاست وردپرس خارج کشور هستند که در لیست بالا قرار داده نشده اند.

در زمان خرید بهترین هاست وردپرس معمولا چند فاکتور هستند که برای ما به عنوان خریدار بسیار مهم هستند.

راهنمای خرید بهترین هاست وردپرس - 7 نکته مهم!

1) قیمت هاست وردپرس:

در زمان خرید هر خدمات یا محصولی یکی از موارد مهم برای کا موضوع قیمت خدمات یا کالا هست که خرید هاست وردپرس هم از این قائده مستثنا نیست.

در بالا که اسم 4 شرکت ارائه دهنده هاست وردپرس ایران رو ذکر کردیم بخوایم به ترتیب قیمت قرار بدیم لیست از ارزان قیمت به گران قیمت به شکل زیر خواهد بود (مبنا بر حجم 5 گیگابایت)

پنتا سرور - هاست نگار - هاست ایران - سون هاست

بنابر این از نظر قیمت پنتا سرور با اختلاف قیمت بسیار جزئی با رقیبان خود، در حال ارائه هاست وردپرس ایران با قیمت مناسب تری است.

2) کیفیت هاست وردپرس:

در مورد کیفیت نمیتوان بصورت قطع گفت کدام شرکت بهترین هست به این دلیل که ممکن است شرکت ها در سرور های مختلف شون کیفیت های متفاوتی داشته باشند برای هاست وردپرس.

اما ما اینجا بر مبنای همان هاست وردپرس در پلن 5 گیگ از راست به چپ شرکت هایی که بیشترین منابع در این پلن از هاست های خود را ارائه کرده اند را لیست میکنیم.

پنتا سرور - سون هاست - هاست ایران - هاست نگار (نا مشخص به دلیل ذکر نشدن منابع هر پلن توسط این شرکت)

در این قسمت هم همچنان پنتا سرور جایگاه اول خود را در مقدار منابع ارائه شده در هاست وردپرس را حفظ کرده و رتبه اول در این لیست را کسب کرده.

مورد بعدی که در انتخاب بهترین هاست وردپرس مهم است، موضوع پشتیبانی سریع و با دانش فنی بالا است که در این رابطه تنها باید بر اساس تجربه و استفاده از خدمات هر یک از این شرکت ها این موضوع را مورد بررسی قرار داد تا به درستی بتوان تایید کرد کدام شرکت ارائه دهنده هاست وردپرس بهترین پشتیبانی فنی را خواهد داشت.

امید واریم این مقاله بتونه در خرید بهترین هاست وردپرس به شما کاربران عزیز وب سایت خبری ایلنا کمک کرده باشه.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز