خبرگزاری کار ایران

مرکز فروش انواع پرچم در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۰۵۲

پرچم ها تنها برای به اهتزاز در آمدن استفاده نمی شوند، بلکه در انواع مختلف پرچم رومیزی، تشریفات و پرچم ساحلی کاربرد دارند. چرا که عضو جدا نشدنی رویدادهای سیاسی، اجتماعی، نظامی، ورزشی و تبلیغاتی هستند. و همواره حضور پررنگ پرچم ها را میتوان در همه ی حوزه های تبلیغاتی مشاهده کرد. از انواع پرچم ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پرچم ساحلی: عموماً در اماکن باز، برای تبلیغات محیطی استفاده و در چند سایز متنوع تولید می شوند. برای استفاده از این پرچم ها نیاز به پایه است.
  2. پرچم رومیزی: که پرچمی کوچک است و روی میز کارکنان و یا میز کار مدیر یک اداره و سازمان قرار می گیرد.
  3. پرچم تشریفات: که در انواع سایز و جنس متنوع تولید می شود و نصب آن روی میله ای ایستاده صورت می گیرد.
  4. پرچم کشورها(ملل): جزو آن دسته از پرچم هایی قرار می گیرند که در نشست های بین المللی و مراسمات به صورت جداگانه بر روی پرچم تشریفات چاپ می شوند. حتی جزو الزامات برای هتل ها، شرکت های بین المللی و آژانس های هواپیمایی محسوب می شوند.
  5. پرچم ایران: نیز در سایزهای متفاوت تولید و عرضه می گردد و به عنوان نماد ملی و هویتی هر مجموعه ای شناخته می شود، لذا استفاده از آن در هر مجموعه ای مهم است.
  6. پرچم‌ اهتزاز: که برای تبلیغات شهری در فضای باز استفاده می شود. مثل پرچم هایی که به صورت عمودی یا افقی با نماد شهرداری یا لوگوی شرکتی خاص بروی پل ها، میادین و دیگر مکان ها نصب می شوند.

مرکز فروش انواع پرچم در تهران

دنبال پرچم هستم از کجا بخرم؟

در 365 روز سال جشن و مراسمات و رویدادهای خاص زیادی اتفاق می افتد که در این جشن‌های بومی و یا مذهبی مجموعه‌ها، شرکت‌ها، کارگاه‌ها، ارائه ‌دهندگان خدمات مشتریان، فروشگاه‌ها و… از پرچم‌هایی با سمبل اختصاصی برای معرفی خود و برگزاری هرچه بهتر تشریفات استفاده می‌کنند. حال مدیران باید به دنبال مرکز فروش پرچم ایران در تهران باشند که در کنار خرید حضوری بتوانند برای کاهش هزینه ها خرید اینترنتی پرچم نیز داشته باشند.

پرچم ایران از کجا بخریم؟

طهران پرچم تولید کننده انواع پرچم در تهران است. (ارسال به سراسر ایران در کمترین زمان انجام می شود.) برای خرید پرچم ایران و انواع پرچم تبلیغاتی با ما تماس بگیرید. مجموعه طهران پرچم با تولید صفر تا صد انواع پرچم ساحلی، پرچم تشریفاتی، پرچم اهتزاز و پرچم رومیزی افتخار این را دارد تا مرکز فروش پرچم در تهران باشد.

مرکز فروش انواع پرچم در تهران

پاسخ ما مجموعه تولیدی طهران پرچم است. که جزو بزرگ ترین مراکز فروش پرچم در تهران است. طهران پرچم افتخار این را دارد که تنوع وسیعی از محصولات را به عنوان پرچم تبلیغاتی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این شرکت فعالیت خود را از سال 1378 شمسی با تکیه بر تکنولوژی روز دنیا و استفاده از ماشین آلات استاندارد و مدرن و دستگاه های چاپ دیجیتال کاملا نوین آغاز نموده است.

از مهمترین مشخصه های این مجموعه تولیدی میتوان به سرعت عمل بالا، هزینه مناسب تولید انواع پرچم و امکان طراحی سفارشی چاپ پرچم و تنوع زیاد اشاره کرد. لذا شما همراهان گرامی می توانید انواع پرچم تبلیغاتی، پرچم برند شرکت (لوگو) و پرچم ایران را از این شرکت با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب تهیه کنید.

انواع محصولات تولیدی طهران پرچم شامل:

  • پرچم رومیزی
  • پرچم تشریفات
  • پرچم اهتزاز
  • پرچم ساحلی
  • پرچم ایران
  • میله و پایه پرچم می شود.

اطلاعات تماس با طهران پرچم:

تهران- بزرگراه اما رضا- شهر فرون آباد- انتهای خیابان چراغعلی- پلاک 9

شماره تماس:

02133484733- 02128427480

09109231005

https://tehranparcham.com

طهران پرچم تولیدکننده انواع پرچم های رومیزی، تشریفات، اهتزاز و پرچم ساحلی با بهترین کیفیت توسط دستگاه چاپ دیجیتال است. تولید انواع پرچم ها در سایز و طرح دلخواه به صورت کامل در مجموعه طهران پرچم انجام می شود.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز