خبرگزاری کار ایران

نظر کسانی که کاشت مو انجام داده اند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۱۶۷

جالب است بدانید که کاشت مو یکی از پرطرفدارترین درمان های زیبایی محسوب می شود. البته زمانی افراد می توانند نتیجه مطلوب از آن بگیرند که به کلینیک خوبی مراجعه کرده باشند. بسیار مهم است که جراح متخصص، کادر درمان، مشاوره و غیره در کلینیک با تجربه باشند. قطعاً پزشکان مجرب  در کلینیک کاشت مو vip بهترین تکنیک درمانی را متناسب با ویژگی های شخصی فرد انتخاب می کنند. از این رو پس از انجام کاشت، تراکم مو بسیار چشم گیر و نتیجه کلی آن رضایتمند است. در ادامه این مقاله به بررسی نظر کسانی که پیوند مو انجام داده اند می پردازیم. از این رو اگر قصد پیوند موی طبیعی دارید، در ادامه همراه ما باشید.

افرادی که کاشت مو انجام داده اند چه نظری دارند؟

امروزه عمل زیبایی پیوند مو با استفاده از تکنیک های بسیار متنوعی انجام می شود. قطعاً توجه داشته باشید که تکنیک مناسب برای افراد مختلف، متفاوت است. گاهی ممکن است افراد در مورد اینکه پیوند مو انجام دهند یا خیر دچار تردید شوند. حتی در خصوص انتخاب کلینیک درمانی نیز دچار شک می شوند. از این رو مراجعه به سایت های مختلف و تبادل نظر درباره پیوند مو می تواند به افراد کمک بسیار زیادی کند.

بنابراین بسیار مهم است که قبل از انجام هر گونه عمل زیبایی، کمی اطلاعات داشته باشید. البته دقت داشته باشید که ممکن است بسیاری از نظرات هیچ گونه جایگاه علمی نداشته باشد. از این رو اگر قصد دارید که حتماً  کاشت مو انجام دهید، یک وقت مشاوره از کلینیک vip  بگیرید. بهتر است به طور کاملاً مستقیم در خصوص پیوند مو از یک پزشک متخصص اطلاعات بگیرید.

نظرات در خصوص کاشت مو به روش FUT

یکی از بهترین و در واقع اولین روش پیوند مو، روش FUT است. در این روش پیوند مو طبیعی در واقع نوار باریکی به طول ۲۰ الی ۲۵ سانتی متر لازم است. همچنین باید عرض این نوار باریک ۱ الی ۲ سانتی متر باشد. این نوار باریک را  از بانک موی پشت سر فرد بر می دارند. از این رو دو طرف پوست در محل برداشت نواری کاملاً به یک دیگر بخیه می شوند. این کار را می توان با استفاده از نخ بخیه یا دستگاه منگنه مخصوص انجام داد. دقت داشته باشید که قطعاً با توجه به ایجاد برش در پوست و خونریزی، شخص باید مدتی بعد از کاشت مو استراحت کند.

دوره نقاهت از نظر کاربران در کاشت مو به روش FUT

در دوره نقاهت پس از پیوند مو به روش FUT زخم های ایجاد شده کاملاً بسته شده و به مرور زمان خوب می شوند. می توان گفت که در واقع در این تکنیک، دوران نقاهت پس از درمان کمی طولانی تر از سایر روش ها است. البته دقت داشته باشید که عملکرد پزشک و ویژگی های پوست افراد می تواند در طولانی تر و یا کوتاه تر شدن دوران نقاهت شما نقش داشته باشد. بنابراین در برخی افراد جای بخیه کمتر و در برخی از افراد جای بخیه بیشتر مشخص می شود. توجه داشته باشید که قطعاً مراقبت های بعد از درمان بسیار در درمان جای بخیه مؤثر است.

 کیفیت گرافت ها در روش کاشت مو FUT

دقت داشته باشید که در این روش پیوند مو، کیفیت گرافت های مو بسیار بالا است. چرا که گرافت های مو روی نوار باریک برداشته شده به طور دقیق زیر میکروسکوپ بررسی می شوند. از این رو پس از بررسی گرافت ها، آن هایی که بسیار با کیفیت هستند برای انجام پیوند مو انتخاب می شوند.

با توجه به نظرات متقاضیان پیوند مو روش FUT، روش است که بسیاری از متقاضیان از آن راضی هستند. از این رو می توانید در صورت واجد شرایط بودن، به این روش پیوند مو انجام دهید. از نظر پزشکان این روش پیوند مو برای برخی افراد بهترین تکنیک پیوند مو از بین تکینک های دیگر به شمار می رود. برای انجام کاشت مو تهران با این روش و یا کاشت مو به روش میکرو می توانید به کلینیک VIP  مراجعه کنید.

 نظرات متقاضیان ترمیم مو

یکی از مهم ترین تکنیک های درمانی در افرادی که ریزش موی شدید دارند، ترمیم مو است. در این تکنیک برخلاف پیوند مو طبیعی، گرافت های مصنوعی با در نظر داشتن رنگ، حالت و جنس موی فرد ساخته می شوند. بنابراین ممکن است افرادی در این میان باشند که هیچ گونه تمایلی به پیوند مو با روش های تهاجمی نداشته باشند. حتی ممکن است، این افراد شرایط پیوند مو را نداشته باشند. از این رو باید بگوییم که این گونه اشخاص، کاندیدای مناسبی برای ترمیم مو به شمار می روند.

نظر کسانی که کاشت مو انجام داده اند

ترمیم مو با روش HRT

در سطح دنیا اولین و معتبر ترین روش ترمیم مو، روش HRT است. طبق نظرات کاربران باید بگوییم که بعد از ترمیم مو مانند کاشت مو طبیعی می توانید از سشوار، ژل و رنگ مو  استفاده کنید. از این رو این امکان وجود دارد که مدل های مختلف را روی موهای خود بتوانید پیاده کنید. جالب است بدانید در این روش ترمیم، به هیچ وجه نزدیکان شما متوجه ترمیم شدن موهای شما نمی شوند. چرا که این روش ترمیم مو بسیار با دقت و کیفیت بالا انجام می گردد.

در این روش موهای ترمیمی کاملاً شبیه سازی شده از پوست سر انسان و کاملاً هم رنگ با پوست است. علاوه بر این موضوع، خط رویش مو و خط فرق نیز در تکنیک HRT با ظرافت و کیفیت بالا انجام می پذیرد. می توانید برای ترمیم و یا کاشت مو تهران به کلینیک کاشت مو VIP مراجعه کنید.

نظرات در خصوص کاشت مو به روش FIT

میزان تهاجمی بودن در روش کاشت مو به روش FIT نسبت به روش FUT کمتر است.  از این رو به هیچ وجه در یان روش احتیاجی به برش پوست سر نیست. بنابراین شخص متقاضی کاشت مو شاهد خونریزی، بخیه و غیره نخواهد بود. این تکنیک پیوند مو یکی از جدید ترین و مدرن ترین روش های پیوند موی طبیعی به شمار می رود. در واقع در این تکنیک، گرافت های مو به صورت کاملاً مجزا با استفاده از دستگاه هایی شبیه به پانچ برداشت می شوند. از این رو دوران نقاهت پس از جلسه درمان به علت نداشتن خونریزی و بخیه بسیار کم می شود.

دقت داشته باشید فردی که با استفاده از این تکنیک کاشت مو انجام داده است، فردای روز درمان می تواند به فعالیت بپردازد. نظرات کاربران در خصوص این روش پیوند مو بسیار رضایت بخش است. از این رو با توجه به رضایتمندی کاربران می توان گفت که این روش درمان پیوند مو، مؤثرترین روش درمانی برای ریزش موهای دائمی محسوب می شود. با توجه به استقبال روز افزون کاربران ایرانی و سراسر دنیا، پیوند مو با این روش بسیار مشهور و معروف شده است.

 نظرات در خصوص کاشت مو به روش SUT

می توان گفت این روش پیوند مو در واقع یکی از روش های کاشت مو بر مبنای FIT است. به زبان ساده تر، در این روش گرافت های مو به صورت کاملاً تکی و مجزا از ناحیه بانک مو برداشته می شوند. می توان گفت نکته قابل توجه در خصوص این روش، سرعت بالا در برداشت گرافت ها است. چرا که برای استخراج گرافت ها در واقع دستگاهی برای این کار تعبیه شده است. همین موضوع موجب می شود تا سرعت برداشت بسیار بالا باشد. علاوه بر این موضوع، ضریب حفظ شدن کیفیت گرافت ها در کاشت مو با این روش بسیار بالا است.  با توجه به بررسی نظرات کاربران در خصوص پیوند مو می توان متوجه میزان رضایتمندی بالا آن ها شد. می توانید با روش SUT در کلینیک کاشت مو vip پیوند مو انجام دهید.

نظر کسانی که کاشت مو انجام داده اند

انتخاب کلینیک درمانی مناسب

باید بگوییم که در واقع یکی از تصمیم گیری های مهم قبل از اقدام به کاشت مو، انتخاب کلینیک درمانی معتبر است. می توان گفت با توجه به نظرات کاربران در خصوص بهترین کلینیک کاشت مو تهران، فاکتور هایی وجود دارد. با توجه به این فاکتور ها می توانید بهترین کلینیک را برای انجام کاشت مو به روش میکرو و غیره را انجام دهید.

  • داشتن مجوز کاملا رسمی از وزارت بهداشت برای کلینیک کاشت مو
  • استفاده از تجهیزات بسیار مدرن و امکانات کاملاً مناسب
  • دادن مشاوره قبل و بعد از انجام پیوند مو
  • بهره گیری از پزشکان و متخصصین برای ارائه انواع خدمات درمانی قابل ارائه
  • برخورداری از پرسنل بسیار کاربلد و دوره دیده
  • داشتن کادر اداری با حوصله وبا تجربه

 بررسی نظرات کاربران در خصوص بهترین کلینیک کاشت مو

با بررسی نظرات کاربران می توان متوجه شد اشخاص با مراجعه به سایت کلینیک های درمانی و  بررسی سوابق پزشکان بهترین کلینیک را انتخاب می کنند. البته عده نیز فقط برایشان خدمات  قابل ارائه در کلینیک درمانی مهم است. همچنین بسیاری از کاربران در نظر دارند با توجه به تصاویر مربوط به قبل و بعد از درمان افراد، تصمیم به کاشت مو بگیرند.  

بهترین و جدید ترین روش کاشت مو در ایران

می توان گفت جدید ترین و بهترین روش پیوند مو در ایران SUT است. در این روش پیوند مو می توان از نهایت تراکم بانک موی فرد بهره گرفت. از این رو با استفاده از این روش در کلینیک کاشت مو vip می توان  طی یک روز و در یک جلسه کاشت و پیوند مو طبیعی را انجام داد. روش sut یک تفاوت بسیار بارز با دیگر روش های رایج و سنتی دارد. این تفاوت در واقع در پروسه برداشت گرافت ها توسط دستگاه کاشت مو SUT انجام می شود.

دقت داشته باشید که این روش درمانی باید در محیط کاملاً استریل با تجهیزات و کادر درمان حرفه ای انجام شود. چرا که به هیچ وجه هنگام برداشت گرافت ها نباید آسیبی به بافت آن وارد شود. همچنین علاوه بر سلامت گرافت های برداشته شده، به هیچ وجه نباید دیگر گرافت های باقی مانده در پوست سر آسیب ببینند.

کاشت و پیوند مو برای چه گروه هایی مناسب نیست؟

می توان گفت که در واقع پیوند مو به هیچ وجه بدون گرفتن وقت مشاوره نباید انجام شود. بسیاری از افراد هستند که به هیچ وجه نباید پیوند مو انجام دهند. مهم نیست که کاشت مو به روش میکرو باشد یا هر روش دیگری! به هیچ وجه نباید کاشت مو انجام دهند. این افراد به شرح زیر هستند.

  • زنان و مردانی که الگوی ریزش موی گسترده ای در سر دارند
  • زنان و مردانی که در واقع به اندازه کافی بانک موی اهدا کننده ندارند. از این رو نمی توان برای کاشت گرافت هایی را در نظر گرفت.
  • آن دسته از افرادی که پس از جراحی، دچار زخم های کلیوی می شوند. این دسته از زخم ها مانند زخم های ضخیم و رشته ای است.
  • آن دسته از افرادی که در حال انجام مراحل شیمی درمانی هستند.

نظر کسانی که کاشت مو انجام داده اند

کلینیک vip را بیشتر بشناسیم

در این کلینیک شما می توانید به سرعت مشاوره شده و کاشت مو طبیعی انجام دهید. روند کاشت مو در این کلینیک با کادر درمانی بسیار مجرب و دستگاه های فوق پیشرفته انجام می شود. دقت داشته باشید که برای پیوند مو طبیعی حتما قبل از  انجام، نزد دکتر متخصص رفته و مشاوره شوید. چرا که بسیار مهم است از روند انجام پیوند مو و مراقبت های ویژه اطلاع داشته باشید. کلینیک vip همواره  از روش ها و متد های  روز دنیا پشتیبانی می کند. از این رو شما می توانید بهترین کاشت  با درصد بالای رضایت را داشته باشید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز