خبرگزاری کار ایران

خرید گیفت کارت برای خرید درون بازی ممنوع!

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۸۲۲

 برای پیدا کردن گیمرها، کافیست کمی به اطراف خود نگاه کنید. ازکودکان تا بزرگسالانی که با جدیت، درگیر بازی ‌هایی مثل کالاف دیوتی موبایل، فری فایر، کلش آف کلنز و فیفا و دیگر بازی ها هستند. بخش زیادی از همین گیمرها برای افزایش قدرت و لذت در بازی، به دنبال خرید گیفت کارت ارزان قیمت هستند تا بتوانند برای خرید آیتم ‌های درون بازی از آن استفاده کنند. اما آیا به همین راحتی می‌توان با خرید گیفت کارت پول درون بازی یا هر آیتم دیگری را خرید؟

خرید گیفت کارت می‌تواند گزینه مناسبی برای حل مشکلات مردم باشند. با خرید این کارت‌ها می‌توانید بدون هیچ محدودیتی از آخرین نرم‌افزارها و خدمات شرکت مورد نظر بهره‌مند شوید. همچنین اگر در کنار خود افرادی را دارید که به دنیای تکنولوژی علاقه‌مند هستند، گیفت کارت‌ها هدیه خوبی برای این افراد است.

استفاده از گیفت کارت‌ها برای پرداخت‌های آنلاین به قدری جذاب شده که حتی بزرگترین شرکت‌ها از این روش برای رشد و توسعه کسب و کار خود استفاده می‌کنند. به همین دلیل در شرکت‌های بین المللی بزرگی مثل آمازون، گوگل، اپل، مایکروسافت، سونی و سایر شرکت‌ها شاهد حضور گیفت کارت به عنوان یک شیوه پرداخت آنلاین هستیم. البته با مراجعه حضوری به شعب فیزیکی این شرکت‌ها و ارائه کارت هدیه خود نیز می‌توانید محصول مورد نظرتان را خریداری کنید.

اگر شما هم به عنوان یک ایرانی قصد بهره مندی از خدمات و سرویس های کاربردی در دنیای دیجیتال امروز را دارید، خرید گیفت کارت، بهینه ترین و مطمئن ترین راه باشد. افزایش تورم و هزینه بالای خدمات دلاری آنقدر بالاست که قیمت گیفت کارت هم برای مصرف کننده بسیار حائز اهمیت است.

نحوه خرید درون بازی

اگر سالهاست که مشغول انجام بازی ‌های موبایلی و خرید پول درون بازی هستید، حتما می‌دانید که، در گذشته می توانستید با خرید گیفت کارت گوگل پلی می‌توانستید حساب خود را شارژ و خرید درون بازی انجام دهید. اما با گذشت زمان و سخت گیرانه‌تر شدن قوانین، استفاده از گیفت کارت محدودیت‌ های فراوانی برای خرید درون بازی از طریق گیفت کارت اعمال شد تا جایی که، در حال حاضر برای خرید پول درون بازی استفاده از گیفت کارت پرریسک‌ترین روش است.

تعداد «موبایل گیمرها» در ایران و البته سراسر جهان رو به افزایش بوده و امروزه شاهد میلیون‌ها گیمری هستیم که زمان زیادی را صرف اجرای بازی‌ها، با گوشی‌های هوشمند می‌کنند. این مسئله تا بدان جا پیش رفته است که در چند سال اخیر، ساخت گوشی‌های هوشمند مخصوص بازی نیز در دستور کار تولید کنندگان قرار گرفته است.

فروشگاه گوگل پلی

همانطور که می دانید، گوشی‌های اندرویدی رایج‌ترین گوشی‌های همراه در کشور هستند و اولین انتخاب برای شروع بازی گوشی‌های اندرویدی هستند. فروشگاه گوگل پلی مختص خرید های درون بازی برای گوشی های اندرویدی است. برای خرید پول بازی از طریق فروشگاه گوگل پلی باید توسط گیفت کارت گوگل پلی حساب خود را شارژ و سپس برای خرید اقدام کنید. این روش تا ۲ سال پیش به سادگی در دسترس بود و شما تنها با داشتن آی پی آمریکا قادر بودید اکانت خود را شارژ کنید. اما از ۲ سال گذشته تا به الان روز به روز به قوانین سخت‌تر شد، تا جایی که در حال حاضر استفاده ازگیفت کارت گوگل پلی تقریبا غیرممکن است!

گیفت کارت گوگل پلی و مشکلات آن

برای استفاده از گیفت کارت‌ های گوگل پلی که اغلب ریجن آمریکا هستند می‌بایست ابتدا یک جیمیل جدید با اطلاعات آمریکا بسازید. اگر تمامی این مراحل را نیز به درستی انجام دهید درنهایت خطایی را دریافت خواهید کرد که در آن، اطلاعات گیفت کارت فیزیکی خریداری شده و اطلاعات هویتی واقعی شما را درخواست می‌کند. در صورت دریافت این خطا متاسفانه کاری از دست شما ساخته نیست و گیفت کارت بلاک شده است.

خرید گیفت کارت برای خرید درون بازی ممنوع!

فروشگاه اپ استور

فروشگاه اپ استور اپل همانند فروشگاه گوگل پلی و با محبوبیتی خارق العاده، مختص کاربرانیست که از دستگاه‌های اپل استفاده می‌کنند. پس اگر شما نیز از کاربران این دستگاه ها هستید، باید کلیه خریدهای درون بازی یا درون برنامه خود را از فروشگاه اپ استور انجام دهید.

عملکرد اپل برای پرداخت ‌های درون برنامه ای از جمله بازی، شبیه به گوگل پلی است. اما تاکنون، سخت گیری‌ های اپل در این زمینه مانند گوگل برای کاربران ایرانی مشکل زیادی به همراه نداشته است و شما با رعایت نکات ساده امنیتی می‌توانید از گیفت کارت اپل و خدمات این فروشگاه بهره‌مند شوید. برای اینکار کافیست اکانت اپل یا همان اپل آیدی است.

گیفت کارت اپل و خرید پول بازی

گیفت کارت اپل حاوی مقدار اسمی است که با فعال سازی آن، مبلغ اسمی در حساب اپل آیدی شما ردیم و آماده استفاده می شود.  شما می‌توانید با خرید کارت اپل اقدام به خرید هر نوع سرویس در اپ استور کنید. برای گیمرها نیز امکان خرید اعتبار درون بازی و استفاده از آن در بازی خریداری شده از اپ استور وجود دارد. البته توجه کنید که، با اندکی بی دقتی در فرآیند فعالسازی و ردیم نیز امکان بلاک شدن گیفت کارت و حتی حساب کاربری شما وجود دارد. برای خرید پول بازی انواع بازی ها، می توانید به مرجع تخصصی خرید درون بازی، به آدرس https://igame.ir/dlc/مراجعه کنید.

پول درون بازی ابزاری برای حرفه‌ای شدن

حتما گیمر ها با تمام اصطلاحات خرید درون بازی و پول درون بازی آشنایی دارند. گیمر برای نصب و بازی کردن نیازی به هزینه کردن ندارد. اما امکانات و بسته هایی برای هر بازی درنظر گرفته شده که در اختیار داشتن آنها لذت بازی کردن برای گیمر را بسیار زیاد خو اهد کرد. بهترین راه برای خرید خدمات درون بازی، در اختیار داشتن پول درون بازیست. به این ترتیب هر گاه که گیمر نیاز به خرید پک مورد نظر خود داشته باشد کافیست از پولی که در اختیار دارد هزینه کرده و آن بسته را برای خود فعال کند. تولید کنندگان بازی بنا بر میل یا سیاست هایی که دارند از عبارتهایی مانند جم، سکه، دلار، الماس و یا عبارات دیگر برای پول درون بازی خود استفاده می کنند. اما در کل شما برای خرید امکانات درون بازی یا باید اقدام به خرید پول بازی کنید و یا مستقیما پک مورد نظر برای بازی مورد نظرتان را بخرید.

راهکارهای ساده‌تر برای خرید امکانات درون بازی و برنامه

اگر گیمر یا استفاده کننده از خدمات بین المللی، خریدهای درون بازی با درون برنامه‌ای هستید حتما تا به حال به مشکلات این راهکار برخورده‌اید. اما آیا تمام کاربران توان تحمل ریسک ها و ضررهای بلاک شدن گیفت کارت یا حساب کاربری خودشان را دارند؟

خرید گیفت کارت برای خرید درون بازی ممنوع!

فعالان حوزه بازی و گیفت کارت با توجه به تجربه خود و راهکارهای کم خطر و بعضا قبول ریسک گیفت کارت، اقدام به ارائه خدمات درون بازی و برنامه می‌کنند. هر کدام از کسانی که در این حوزه مشغول به سرویس‌دهی هستند راهکار اختصاصی خود را دارند که با توجه به محدودیت‌های به روز شده، راهکارهای خود را به صورت آنی تغییر می‌دهند.

آیا با گیفت کارت نمی توان پول درون بازی خرید؟

گیفت کارت به عنوان یک راهکار پرداختی نوین همیشه در دسترس است. اما محدودیت‌های تحمیلی علیه ایران و چند کشور دیگر، مشکلات استفاده از گیفت کارت را به حدی افزایش داده است که معمولا کاربران، عطای اینکار را به لقایش می‌بخشند.

استفاده از گیفت کارت یا هر راهکار پرداختی دیگر برای خرید پول درون بازی، مشکلات و البته ریسک بالایی دارد. برخی از فروشندگان خدمات در حوزه گیفت کارت و خرید درون بازی با داشتن راهکارهایی ریسک این مورد را کاهش داده و به عنوان ارائه دهنده، خرید درون بازی را برای گیمرها انجام می ‌دهند. فروشگاه اینترنتی آی گیم  (igame.ir) به عنوان یکی از این ارائه دهندگان این خدمات، موانع خرید درون بازی را برای شما هموار کرده و بدون نیاز به راهکارهای پرداختی مانند گیفت کارت، این خدمت را در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما انجام می ‌دهد.

علاوه براین، شما می توانید در جشنواره تابستانه آی گیم، از تاریخ 3 الی 21 مردادماه 1401، با تخفیفات بیشتری خدمات مورد نیاز خود را تهیه کنید. برای اطلاعات بیشتر، از طریق کانال های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید:

ایمیل: igameir1@gmail.com

آدرس: بلوار دکتر شریعتی، بن‌بست 1/9 ، ساختمان دیاموند، واحد 701

شماره تماس: 91005060-021

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز