خبرگزاری کار ایران

خرید و فروش خودرو

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۶۷۲

  خرید و فروش خودرو، یکی از معاملات سودآور حال حاضر است، به شرطی که این کار را هوشمندانه انجام دهید. نیاز نیست ساعت‌ها در ترافیک بمانید و در این هوای گرم از این بنگاه به بنگاه دیگر بروید و خودرو خود را برای فروش بگذارید یا حتی به دنبال یک ماشین مناسب برای خودتان باشید. شما می‌توانید همه این کارها را به صورت اینترنتی و از خانه انجام دهید. زیر باد خنک کولر بنشینید و ماشین خودتان که در پارکینگ قرار دادید را بفروشید یا یک خودرو متناسب با نیاز خودتان خریداری کنید. معاملات خود را گسترش دهید و محدود به یک شهر نباشید. با خرید و فروش خودرو به صورت اینترنتی می­توانید مشتریان خود را از سراسر ایران  داشته باشید. خودروشاپ از برترین سایت­های خرید و فروش خودرو است که خدمات گسترده­ای در زمینه فروش و خرید ماشین در اختیار شما قرار می­دهد.

خرید اینترنتی خودرو چگونه انجام می­شود؟

خرید اینترنتی یکی از رایج­ترین شیوه­های تهیه لوازم مورد نیاز است که بسیار رواج دارد. اتومبیل نیز یکی از این لوازم است که امروزه می­توانید به صورت آنلاین آن را بخرید، بفروشید و تعویض کنید. از آنجایی که ارزش آن به نسبت دیگر لوازم بیشتر است، باید احتیاط کنید. این تفکر را از ذهن خود دور کنید که مگر می‌شود ندیده ماشین خرید! بله، می­شود کافی است کمی‌دقت کرده و به یک سایت فروش معتبر مراجعه کنید. به این منظور نکات زیر را در نظر داشته باشید.

تحقیق از وب­ سایت­ها

اولین کاری که باید انجام دهید، این است که یک وبسایت فروش خودرو معتبر پیدا کنید. سایت­های بسیاری وجود دارند که در این صنف مشغول هستند اما شما باید یک نمونه مطمئن آن را پیدا کنید؛ چراکه سایت مدنظر همچون پل ارتباطی بین شما و خریدار یا فروشنده خواهد بود و باید مورد اعتماد باشد.

اتومبیل مورد نظر خود را مشخص کنید

منظور از انتخاب ماشین مورد نظر تنها توجه به قیمت فروش آن نیست. درست است که قیمت یکی از پارامترهای اساسی است اما شما باید فاکتورهای دیگری را هم مد نظر قرار دهید و ویژگی­های خودرو مورد علاقه خود را مشخص کنید. چه مدل ماشینی با چه رنگی و چه امکاناتی می­خواهید، در چه سالی تولید شده باشد، صفر باشد یا کارکرده؟ و... همگی در انتخاب اتومبیل مدنظر شما نقش خواهند داشت. حواستان به هزینه نگهداری آن هم باشد. هزنیه­هایی از قبیل بیمه، مصرف بنزین، دوگانه سوز بودن و ... . تمامی‌این اطلاعات را می­توانید از آگهی­های درج شده در سایت بدست آورید.

حضوری وارد عمل شوید

تا این جای ماجرا شما باید به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام کنید. اما بعد از آنکه ماشین دلخواه خود را پیدا کردید، باید به صورت حضوری اقدام کرده و وارد مذاکره شوید.

چرا خرید و فروش خودرو به صورت اینترنتی به صرفه است؟

یکی از اصلی ترین دارایی­هایی که دارید ماشین است. نمی­توانید بر سر فروش یا خرید آن ریسک کنید. اما مزیت­هایی که معامله آن به صورت اینترنتی برایتان به ارمغان می­آورد بسیار بیشتر بوده و برایتان سودآور خواهد بود. در این روش شما چه قصد خرید داشته باشید چه قصد فروش و حتی معاوضه خودرو، در هر صورت ارتباط مستقیم با فرد خریدار و فروشنده خواهید داشت. این یعنی هیچ واسطه­ای وجود ندارد و شما معامله­تان را با دلالان این حوزه انجام نمی­دهید. در نتیجه علاوه بر صرفه جویی در زمان، در هزینه­های خود هم صرفه جویی خواهید کرد و با بهترین قیمت صاحب یک ماشین خوب خواهید شد. فروش سریع خودرو و همچنین بررسی گزینه­های بسیار زیادی که برای فروش وجود دارد از دیگر مزیت­هایی است که از آن­ها بهره‌مند خواهید شد.

خرید و فروش خودرو

خودروشاپ پیشتاز در معامله خوردو

یکی از بهترین سایت­های خرید و فروش خودرو که می­توانید با خیالی راحت به آن اعتماد کنید، خودروشاپ می­باشد. این مجموعه، نخستین سایت خرید و فروش ماشین در سال 1385 بوده و سابقه درخشان چندین و چند ساله دارد. تجربه این سایت در معامله می­تواند سود بزرگی را نصیب شما کند. کافی است وارد سایت شوید و با ثبت آگهی خود، از خدمات آن استفاده کنید. به همین راحتی.

خودروشاپ چه خدماتی ارائه می­دهد؟

این یک سایت جامع و کامل است که کلیه خدمات در خرید و فروش خودرو را در اختیار مشتریان ایرانی قرار می­دهد. فرقی نمی­کند به دنبال سانتافه هستید یا یک پراید، می­خواهید پژو خود را با ال نود تعویض کنید یا قصد خرید یک سمند را دارید، در هر صورت ما همراه شما خواهیم بود تا به خواسته­تان برسید. از سری خدماتی که در این مجموعه ارائه می­شود می­توان موارد زیر را نام برد:

از قیمت لحظه­ای مطلع شوید

برای خرید خودرو یا فروش آن، شما باید از قیمت لحظه­ای آن مطلع باشید. فارغ از این، در زمان معامله قیمتی که برای خودرو در نظر گرفته می­شود، بسیار مهم است. این قیمت بر اساس امکانات ماشین، مدل، رنگ، میزان کارکرده بودن و ... تعیین می­شود. اما برای اینکه قیمت پایینی برای ماشین­تان در نظر نگیرید، کارشناسان ما با بررسی مشخصات اتومبیل، برای آن تعیین قیمت می­کنند. این کار باعث می­شود تا از قیمت فروش و حتی خرید مطمئن و البته راضی باشید. همچنین می­توانید از قیمت روز خودرو هم اطلاع داشته باشید.

در دو ثانیه ماشین خودتان را به پول تبدیل نمایید

 اینکه بخواهید هر روز در پی جستجو برای مشتری باشید تا ماشین­تان را بفروشید کاری زمان‌بر خواهد بود. کافی است یک آگهی با اطلاعات درست خودروتان منتشر کنید. به همین آسانی می­توانید مشتریانی که تقاضای خرید خودرو شما را دارند از سراسر کشور پیدا کنید و در سریع ترین زمان و بهترین قیمت خودروتان را به فروش برسانید. با این کار ماشین شما در معرض دید همگان قرار می­گیرد.  فروش سریع خودرو خود را به خوردشاپ بسپارید.

معاوضه خودرو را با ما تجربه کنید

بسیاری از اشخاص تصمیم دارند ماشین خودشان را بفروشند و با پول آن یک مدل بالاتر بخرند. این یک راهکار برای داشتن خودرویی با مدل بالاتر است. اما راهکار دیگری که ما به شما توصیه می­کنیم، معاوضه خودرو است. البته این بیشتر بستگی به قیمت روز خودرو، سال تولید و میزان کارکرد ماشین دارد. البته بعضا می­توانید در کنار ماشین، مبلغی هم اضافه­تر پرداخت کنید.

لیزینگ خودرو و حفظ سرمایه شما

تا بحال این اتفاق برای شما هم افتاده است که پول­هایتان را برای خرید ماشین جمع می­کنید اما با افزایش قیمت ماشین، سرمایه شما برای خرید کافی نیست و باید مجدد پس انداز کنید. لیزینگ خودرو در این مجموعه، این مشکل را برای شما برطرف کرده است. لیزینگ یا همان فروش اقساطی خودرو این امکان را برای شما فراهم می­کند که بتوانید به صورت اقساطی ماشین بخرید. و چه چیزی بهتر از این؟ ناگفته نماند که فروش اقساطی خودرو یک سری شرایطی دارد که باید آن­ها را رعایت کنید.

خودرو کارکرده با بهترین کیفیت بخرید

برای داشتن ماشین، همیشه هم نباید صفر آن را با هزینه­ بالا تهیه کنید. شما می­توانید با خرید خودرو کارکرده ضمن داشتن یک ماشین ایده­آل هزینه کمتری هم صرف کنید. همه خودروهای کارکرده الزاما خراب یا کهنه نیستند. افراد به دلایل مختلفی ممکن است ماشین خود را بعد از مدت کوتاه بفروشند با این که هیچ مشکلی ندارد. این ماشین­ها در دسته بندی خودروهای کارکرده قرار دارند و شما می­توانید با خرید آن­ها صاحب اتومبیل شوید.

چشم بسته خرید نخواهید کرد!

چه هدف شما تعویض خودرو باشد چه خرید آن، در هر صورت پیش از هر چیز دیگری باید اتومبیل را امتحان کنید. شما باید از کیفیت و سالم بودن آن مطمئن شوید و سپس تصمیم به خرید آن بگیرید. به همین خاطر ما این امکان را برای شما فراهم می­کنیم تا خودرو را از نزدیک ببینید و مورد بررسی قرار دهید. حتی می­توانید با آن دوری هم بزنید تا همه چیز برایتان شفاف باشد. کارشناسان ما برای راحتی شما هم می‌توانند ماشین را بررسی کنند و نظر نهایی را صادر نمایند. البته کاملا مختار هستید و می­توانید آن را به یک مکانیک حرفه­ای هم نشان دهید. هیچ مانعی برایتان وجود نخواهد داشت.

خرید و فروش خودرو

چگونه ماشین خود را در خودرو شاپ به فروش برسانیم؟

برای بهره­مند شدن از این خدمات، راه‌های متنوعی پیش روی شما خواهد بود. بسته به راحتی خودتان می­توانید انتخاب کنید. این راه­ها شامل:

ثبت آگهی در سایت: در این شیوه شما باید وارد سایت خودرو شاپ به آدرس https://khodroshop.ir شوید. سپس می­توانید با ثبت آگهی، ماشین خود را در قالب آگهی، تبلیغ کرده و به فروش برسانید. افراد دیگر با مشاهده آگهی شما و بررسی قیمت روز خودرو در صورت تمایل می­توانند با شما ارتباط برقرار نمایند.

نصب اپلیکیشن: اپلیکیشن خرید و فروش خودرو، از دیگر اقداماتی است که خودرو شاپ برای رفاه بیشتر مخاطبان خود در نظر گرفته است. با دانلود و نصب این اپلیکشین می­توانید ماشین رویایی خود را خریداری کرده و یا آن را به فروش برسانید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می­توانید با شماره تماس­های درج شده در سایت هم ارتباط برقرار کنید.

جمع بندی

این روزها دیگر تمامی‌کارها اینترنتی بوده و به صورت آنلاین انجام می­شود. وقت آن رسیده که شما هم از این خدمات استفاده کنید و نیازهای خود را با آن برطرف سازید. خرید و فروش خودرو به صورت آنلاین باعث می­شود شما و خانواده­تان به آرزوی قلبی خود جهت داشتن ماشین شخصی، برسید و لبخند را به لبان خودتان هدیه دهید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز