خبرگزاری کار ایران

هزینه کاشت مو در تهران سال 1401

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۰۱۷

هزینه کاشت مو یکی از موارد اصلی است که افرادی که به دنبال انجام  کاشت مو هستند خواهان دانستن در مورد آن می‌باشند. امروزه زنان و مردان زیادی با عبور از سن 30 سالگی، موهای سرشان شروع به ریزش می‌کند یا در برخی که این ریزش شدید تر است، طاسی سر در بخش‌های مختلفی از سر آن‌ها پدید می‌آید که تاثیر فراوانی در زیبایی فرد دارد.

 خوشبختانه روش‌های این عمل زیبایی با سرعت بالایی پیشرفت کرده است و تا حدود زیادی علم پزشکی توانسته این مشکل را حل کند. اما شاید یکی از دغدغه‌های افراد، کیفیت و هزینه آن باشد. اما محاسبه این هزینه به عوامل متعددی از جمله وضعیت فعلی شما، نوع جراحی و همچنین نوع کلینیکی که در آن عمل را انجام می‌دهید بستگی دارد. در ادامه این مطلب تمامی نکات مهم درباره هزینه کاشت مو در تهران و سایر نقاط کشور را برای شما توضیح خواهیم داد.

 

کاشت مو چیست و چطور انجام می‌شود.

به بیان ساده در این عمل با استفاده از پیوندهای فولیکولی که از بخش‌های دیگر سر که دارای بانک قوی‌تری از مو هستند انجام می‌شود. در مرحله اول با استفاده از بانک موی خود شخص با پیوندهای فولیکولی به‌منظور برداشت گرافت‌ها آغاز می‌شود. پس از برداشت گرافت‌ها، پزشک متخصص تصمیم می‌گیرید که با توجه به تخمین اولیه، کدام روش برای فرد مناسب است. پس از آن گرافت‌ها برای پیوند در ناحیه مورد نظر آماده می‌شوند و با استفاده از بی‌حسی موضعی، عملیات کاشت انجام می‌شود. هزینه کاشت مو در تهران به عوامل مهمی بستگی دارد که در ادامه آنها را برسی میکنیم.

روش‌های کاشت مو در تهران

یکی از عوامل هزینه کاشت مو در تهران به نوع این جراحی بر می‌گردد. امروزه روش‌های بسیار متنوعی برای این عمل وجود دارد که در کشورمان نیز در بهترین کلینیک‌ها مانند کلینیک VIP تهران در حال انجام است.

اینکه شما باید از چه روشی برای خود استفاده کنید، به تصمیم پزشک  بعد از بررسی وضعیت شما برمی‌گردد. عوامل زیادی در انتخاب نوع روش عمل شما دخیل است. اینکه بانک موی شما چطور است، چه میزان از سر شما نیاز به کاشت دارد و چه روشی برای شما مناسب است، اما اگر بخواهید کمی با این روش‌ها آشنا شوید به اختصار در ادامه آن‌ها را توضیح خواهیم داد.

یکی از روش‌های آن، روش FUTاست. در این روش که تهاجمی نامیده می‌شود، لایه بسیار نازکی از پوست سر شما را ، در بخشی که بانک موی قوی دارید به همراه موهای آن برداشته تا بتوانند فولیکول‌های مناسب را استخراج کرده و برای پیوند مو آماده کنند. روش FUT هرچند جز بهترین روش‌های این کار محسوب می‌شود، اما به دلیل ایجاد زخم زیاد در سر و همچنین مراحل درمان و مراقبت بعد از کاشت، کمی چالش‌برانگیز است و کمتر از آن در کاشت مو استفاده می‌شود. روش FIT نیز از دیگر روش‌های متداول است که بدون برش در پوست سر و با برداشتن بخشی از موهای قوی شما انجام می‌شود و جراحی آسان‌تری دارد.

روش دیگری که برای اینکار وجود دارد روش SUT است. کاشت مو طبیعی به روش SUT کاملاً مکانیزه و با دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌شود و وسایل مصرفی آن‌ یک بار مصرف است و همین امر کیفیت بهداشتی عمل پیوند موی شما را به‌شدت افزایش می‌دهد. در روش super fue نیز که برای افرادی با بانک ضعیف مو مناسب است، فولیکول‌های مو به‌صورت مجزا و کاملاً با دستگاه‌های پیشرفته برداشته می‌شود.

روش دیگر که مخصوص آقایان است کاشت مو به روش  BHT نام دارد. در این روش از موهای بخش سینه یا کمر فرد برای انجام پیوند استفاده می‌کنند. از فواید روش BHT می‌توان به امکان ترکیب آن با دیگر روش‌ها، بهتر شدن تراکم مو و همچنین استفاده برای افراد با بانک ضعیف مو اشاره کرد.

روش استفاده از ربات ARTAS  نیز یکی از جدیدترین روش‌های است. در این سیستم ربات هوشمندی با ترسیم نقشه‌ ای از سرشما، فولیکول‌های مناسب در بخش‌های مختلف موهای شما که بانک قوی دارند را شناسایی می‌کند و کمک می‌کند که پزشک بهترین عملکرد را داشته باشد.

اما یکی از پیشرفته ‌ترین روش‌های انجام این کار در ایران و جهان کاشت مو به روش MICRO FIT است Micro  FIT را می‌توان یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین روش‌های این عمل زیبایی در ایران نامید. این روش با دقت بسیار بالا و ظرافت خاصی انجام می‌شود و کیفیت خروجی آن به حدی طبیعی و مناسب است که امروز بیشتر افراد تمایل دارند که از کاشت مو  Micro FIT برای خود استفاده کنند. هزینه کاشت مو در این روش نسبت به خروجی کار بسیار معقول است.

 

بررسی‌های قبل از عمل

جدا از بررسی هزینه کاشت مو در تهران، قبل از انجام عمل جراحی شاید نیاز باشد یک تا دو جلسه، بنا به تشخیص پزشک، بازدید و بررسی انجام شود تا بهترین روش برای این کار در نظر گرفته شود.

 

چه افرادی می‌توانند و چه افرادی نمی‌توانند این کار را انجام دهند.

عوامل زیادی ممکن است روی نتیجه نهایی شما تأثیرگذار باشد. اینکه شما چقدر واجد شرایط  کاشت مو هستید، در نتیجه پایانی بسیار مؤثر است.

 مثلاً اگر بانک موی خیلی ضعیفی داشته باشید، نباید انتظار آن را داشته باشید که به‌خوبی و به‌راحتی بتوانید عمل جراحی خود را انجام دهید، اما مردانی با طاسی طبیعی در بخش‌هایی از سر، افرادی که در پشت گردن و کناره‌های سرخود موهای مناسبی دارند، خانم‌هایی که کم ‌پشتی مو دارند، یا موهای آن‌ها نازک است و همچنین کسانی که در اثر سوختگی، یا هر نوع آسیبی، بخشی از موی سر خود را ازدست ‌داده‌اند، درواقع کاندیدای مناسبی برای انجام عمل کاشت هستند.

اما افرادی هم وجود دارند که این عمل برای آن‌ها انجام نمی‌شود، یا در صورت انجام، آن‌چنان موفقیت‌آمیز نخواهد بود. مثلاً افرادی که دارای بیماری‌های خاص مانند HIV ، هپاتیت، غلظت خون، مشکلات قلبی یا فشارخون شدیداند نمی‌توانند این کار را انجام دهند.

همچنین افرادی که بانک موی مناسبی ندارند تا از آن برای برداشت شود، کاندیدای مناسبی برای این عمل نیستند، همچنین عزیزانی که به دلیل شیمی‌درمانی موهای آن‌ها ریخته شده است.

هزینه کاشت مو در تهران سال 1401

هزینه کاشت مو در تهران و شهرستان‌ها در سال 1401

هزینه کاشت مو یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی است که افراد هنگام تصمیم‌گیری برای انجام این کار با آن مواجه هستند. از آنجا که این کار یک عمل جراحی زیبایی محسوب می‌شود، شما معمولاً نمی‌توانید از بیمه خود برای آن استفاده کنید. همچنین این عمل چیزی نیست که بتوان به ‌راحتی و از راه دور هزینه آن را تخمین زد.

 در واقع هزینه آن کار به این بستگی دارد که شما چه نوع عملی برایتان مناسب است و در کدام شهر یا کلینیک معتبر این کار را انجام می‌دهید. اینکه شما برای اینکار چه نوع عملی نیاز دارید تا بتوانید هزینه کاشت مو در تهران را از طریق آن تخمین بزنید هم کاری نیست که از راه دور قابل انجام باشد.

شما باید به کلینیک مراجعه کنید تا پزشک پس از برسی وضعیت فعلی شما تصمیم بگیرد که چه نوع عملی برایتان مفید است. همچنین میزان سطحی که باید پوشش داده شود نیز از جمله مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر هزینه عمل شماست.

 

هزینه کاشت مو در کشورهای همسایه

حتماً این نکته را شنیده‌اید که عمل‌های جراحی زیبایی در ایران آن‌قدر پیشرفته و به‌صرفه است که بسیاری از افراد خارجی و حتی ایرانیان مقیم خارج برای انجام چنین عمل‌هایی به ایران می‌آیند. در مورد این عمل نیز همین‌طور است. خوشبختانه کیفیت و هزینه کاشت مو در تهران واقعاً مقرون‌به‌صرفه است.

 برای مثال در کشورهای اروپایی به‌صورت میانگین هر فرد باید مبلغی بین 10تا 20 هزار دلار هزینه کند که مبلغ بسیار بالایی برای خود شهروندان اروپایی محسوب می‌شود. معمولاً اروپایی‌ها برای این کار به ترکیه می‌روند به حدی که کشور ترکیه به مرکز اصلی این عمل در اروپا تبدیل شده است.

هزینه این عمل جراحی زیبایی در ترکیه چیزی حدود 2 تا 3 هزار دلار است که همین ارزانی و کیفیت خوب باعث شده به قطبی برای این جراحی در جهان تبدیل شود.

 

مقایسه کیفیت و قیمت کاشت مو در ایران

اما در ایران هزینه متفاوت است، یکی از عواملی که باعث شده این هزینه در کشورمان پایین باشد شاید ارزش ریال و دلار است. اگر بخواهیم به دلار در ایران بسنجیم چیزی در حدود 300 تا 1000 دلار بنا به شرایط هر فرد، هزینه آن در ایران متفاوت است.

درباره کیفیت هم باید بگوییم که خیالتان راحت باشد! خوشبختانه امروز کلینیک‌های مطرحی در ایران مانند کلینیک VIP  تهران، وجود دارند که کیفیت فوق‌العاده بالایی را در این زمینه ارائه می‌کنند.

همان‌طور که گفتیم محاسبه هزینه، به شرایط بسیار متعددی بستگی دارد، اما اگر بخواهیم به ‌صورت تقریبی بگوییم. هزینه این کار به روش sut چیزی حدود 5 الی 15 میلیون تومان است. اگر بخواهید به روش FIT عمل جراحی خود را انجام دهید با توجه به شرایط، مبلغی بین 10 الی 18 میلیون تومان را باید در نظر داشته باشید.

 

کم‌هزینه‌ترین روش کاشت مو کدام است؟

معمولاً روش‌های FIT و FUT  به‌عنوان کم‌هزینه‌ترین روش‌های شناخته می‌شوند، اما اینکه کدام کلینیک در چه شهری و چه پزشکی برای شما این کار را انجام دهد در هزینه آن مؤثر است.

 همچنین اینکه شما چه میزان نیاز به کاشت مو داشته باشید به‌ شدت روی هزینه جراحی شما تأثیر می‌گذارد. نکته مهم این است که شما نباید براساس هزینه، روش جراحی خود را انتخاب کنید. بلکه باید اجازه دهید پزشک تصمیم بگیرد بهترین روش برای شما کدام است تا بتوانید نتیجه مطلوب را کسب کنید.

 

قیمت پایین کاشت مو در مراکز غیر معتبر

شاید دغدغه خیلی از مردم، هزینه کاشت مو در تهران باشد. متأسفانه به دلیل مشکلات اقتصادی که امروزه در کشور ما وجود دارد، مردم به سمت تبلیغات فراوان کلینیک‌های غیر حرفه‌ای می‌روند که قیمت‌های بسیار ارزان را به آن‌ها ارائه می‌کند، اما پشت این قیمت‌ها ماجرایی وجود دارد.

 برای مثال بسیاری از این مراکز معتبر نیستند یا از پزشکان متخصصی برای این کار استفاده نمی‌کنند. همچنین استفاده از دستگاه‌های غیراستاندارد و ارائه روش‌های ارزان که برای کیس شما کارایی ندارد سبب این قیمت بسیار پایین در تبلیغات چنین کلینیک‌هایی است.

 دقت داشته باشید هنگامی‌که می‌خواهیم یک کلینیک را برای عمل جراحی خود انتخاب کنید، به فاکتور قیمت توجه نکنید. مهم ‌ترین فاکتور باید برای شما معتبر بودن آن مجموعه، پزشک و امکانات استاندارد کلینیک باشد.

 

شماره تماس: 021-44158011

مشاوره مجازی و رایگان:  09120998715

آدرس: ستاری جنوب ، بلوار فردوس غرب، خیابان ورزی جنوبی، کوچه هفدهم شرقی، ساختمان پزشکان رامیار، طبقه چهارم

قیمت هر گرافت مو برای کاشت چه قدر است؟

یکی از مهم‌ترین عواملی که روی قیمت کاشت مو ی شما تأثیرگذار است، قیمت هر گرافت مو است. اینکه چه میزان و به چه تعدادی گرافت مو لازم دارید.

برای مثال باید گفت هزینه هر گرافت مو چیزی در حدود 3000 تومان است. اینکه شما چند گرافت مو نیاز داشته باشید به وضعیت بخش طاسی سر شما وابسته است مثلاً اگر 4000 گراف برای موهای شما نیاز باشد شما باید حدود 12 میلیون تومان برای این کار هزینه کنید.

 

نتیجه

در پایان باید گفت که هزینه کاشت مو در تهران نسبت به سایر نقاط دنیا بسیار مناسب‌تر است، اما باید دقت داشته باشید که کلینیک مناسبی را برای این کار انتخاب کنید.

اجازه دهید تا پزشکتان تصمیم بگیرد که کدام روش برای شما بهتر است. شاید کلینیک VIP تهران با مجوز رسمی و سابقه طولانی در این زمینه سعی می‌کند بهترین خدمات را به شما ارائه دهد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز