خبرگزاری کار ایران

دنیای منابع آموزش زبان در دستان شما!

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۶۷۰

چرا باید یک زبان دیگر را یاد بگیریم؟

افراد با اهداف گوناگونی شروع به یادگیری زبان‌های دیگر می کنند. در این میان برخی برای اهداف تحصیلی و ورود به دانشگاه‌های یک کشور خارجی ناگزیر هستند تا زبان آن کشور را فرا بگیرند. برخی دیگر نیز یادگیری یک یا چند زبان دیگر را پلی برای پیشرفت در کسب و کار و تجارت خود می بینند و به همین منظور شروع به یادگیری آن می کنند. عده ای دیگر نیز که شاید تعداد آنها نسبت به دو دسته قبل کمتر باشد، کسانی هستند که یادگیری زبان را صرفا به دلیل علاقه شخصی خود انجام می‌دهند.

جزو هر یک از این سه دسته باشید، یادگیری زبان منافع زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. حتی اگر جزو دسته سوم هم باشید، باز هم آشنایی با رسوم و فرهنگ های متفاوت مطمئنا دریچه ای نو به زندگی شما باز خواهد کرد که در آینده می تواند فواید زیادی برای شما به همراه داشته باشد.

5 زبان پرطرفدار دنیا را بشناسید!

مطمئنا یادگیری زبان هایی که در سطح دنیا افراد بیشتری به آن زبان صحبت می کنند و یا کاربردهای بیشتری دارند، می توانند برای یادگیری اولویت بیشتری داشته باشند. در این قسمت می خواهیم 5 زبان پرکاربرد را به شما معرفی نماییم.

مقصود از پرکاربرد بودن، هم از نظر تعداد افرادی است که در دنیا به این زبان ها صحبت می کنند و هم از نظر میزان استفاده و تعداد کشورهایی که به این زبان صحبت می کنند، می باشد.

  1. زبان چینی:

بیش از 1.2 میلیارد نفر، به زبان چینی صحبت می کنند، اما سهم عمده ای از این جمعیت را خود چینی زبان ها تشکیل می دهند! به عبارتی می توان گفت یادگیری زبان چینی می تواند برای کسانی بیشتر مفید باشد که قصد رابطه تجاری با چین را دارند.

دنیای منابع آموزش زبان در دستان شما!

  1. زبان انگلیسی:

خب در رابطه با زبان انگلیسی اوضاع به گونه ای دیگر است. علاوه بر اینکه انگلیسی زبان مادری بیش از 380 میلیون نفر در دنیا می باشد، در بسیاریاز کشورهای پیشرفته از آن استفاده می شود و زبان بین المللی می باشد.

حتی در کشورهایی که زبان مادری آن ها انگلیسی نیست، می توانید با یادگیری زبان انگلیسی در دانشگاه‌های آنها مشغول به تحصیل شوید و یا فرصت های شغلی مناسبی پیدا کنید.

 

می توان گفتکه مزایای آموزش زبان انگلیسی در این قرن به حدی می باشد که یادگیری آن برای هر فرد لازم و ضروری است.

 

  1. زبان اسپانیایی:

زبان اسپانیایی از نظر تعداد افرادی که در جهان به این زبان گویش دارند در رده سوم قرار دارد.علاوه بر تعداد افراد، این زبان در کشورهای مختلفی (حدود بیست کشور) صحبت می شود و از این لحاظ می تواند گزینه بسیار مناسبی برای یادگیری به عنوان زبان دوم باشد. دانشگاه‌های اسپانیایی زبان، همیشه مورد توجه دانشجویان در سراسر دنیا بوده است.

دنیای منابع آموزش زبان در دستان شما!

  1. زبان فرانسوی:

ادبیات قوی کشور فرانسه و زیبایی این زبان به علاوه موقعیت های تحصیلی و شغلی مناسب این کشور باعث شده است تا بیش از 110 میلیون نفر در دنیا این زبان را به عنوان زبان دوم خود فرا بگیرند! در کشور خودمان نیز به علت تقاضای بالا آموزشگاه های زیادی در سطح کشور کلاس های آموزش زبان فرانسوی را برای علاقه مندان به این زبان ارائه می دهند.

دنیای منابع آموزش زبان در دستان شما!

  1. زبان آلمانی:

آلمان کشور صنعت و علم می باشد و یکی از بزرگترین قدرت های اروپا. این کشور به علت امکانات تحصیلی و هزینه های مقرون به صرفه تحصیل و همچنین فرصت های شغلی بسیار مناسبی که ارائه می دهد همیشه خواستگاه نسل جوان و کاری در سرتاسر دنیا بوده است. به همین علت افراز زیادی در سرتاسر دنیا مشغول به آموزش زبان آلمانی می باشند. حتما در دوستان و آشنایان خود نیز کسانی را می شناسید که در حال یادگیری این زبان پرکاربرد باشند!

نقشه راه یادگیری زبان های دلخواه با کمترین هزینه

برای یادگیری یک زبان، مشکلات فراوانی پیش روی افراد است که گاها آن ها را از یادگیری زبان مورد نظر منصرف می کنند.

مشکلاتی از قبیل:

  • کمبود منابع آموزشی مناسب
  • آشنا نبودن با منابع موجود
  • هزینه های بالای آموزشی
  • زمان بر بودن بسیاری از کلاس های آموزشی

 

سایت لنگوئج دانلود، دنیایی از منابع آموزش زبان است که برای بیش از 30 زبان زنده دنیا منابع معتبری را ارائه داده است که می توانید به راحتی این منابع را دانلود و یا تهیه نمایید. علاوه بر ارائه منابع کمک آموزشی این سایت برای زبان‌های اصلی، آموزش های رایگانی را به صورت روزانه تولید می نماید که می تواند برای زبان آموزان بسیار مفید واقع گردد.

منابعی که در این سایت قرار گرفته اند به صورت کامل توسط مدرسین و دانش آموختگان زبان مورد نظر بررسی شده و توضیحات کامل جهت کاربرد و استفاده آن ها بیان شده است. به این ترتیب می توانید به راحتی و با کمی جستجو در سایت منبع مناسب برای خود و نیاز های خود را پیدا کرده و از آن استفاده نمایید.

 

سایت لنگوئج دانلود:languagedownload.ir

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز