خبرگزاری کار ایران

بهترین‌های روز اروپا با گروه ساختمانی ری ‌‌روبی/ با ری روبی بزرگ فکر کن

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۹۷۶

مهندسان و معماران معروفی در سراسر جهان هستند که در حوزه طراحی و معماری انواع بناهای ساختمانی فعالیت می‌کنند اما با وجود تعداد بسیار آنها، تنها تعداد محدودی هستند که می‌توانند طرح‌ها و ایده‌های جذاب، زیبا و معماری‌های شگفت‌انگیز برای پروژه‌های ساخت و ساز ارایه دهند.

باید این را در نظر داشت که معماری شگفت‌انگیز یک ساختمان‌ می‌تواند با به نمایش گذاشتن خلاقیت و هنر، شگفتی بیننده را بر‌انگیزاند.

یک معماری منحصر به فرد، زیبا و مدرن که با خلاقیت طراحی و اجرا شده باشد، مرزها و قانون‌های موجود در معماری را در هم می‌شکند و طرح‌هایی را به مرحله ساخت می‎رساند که مانند آنها هرگز وجود نداشته است.

گروه ساختمانی ری روبی از آغاز فعالیت خود متعهد شده‌است تا با ساخت سازه‌های فاخر، بنایی خلق کند که منجر به شگفتی دیگران شود.

رِی روبی از اسپانیا تا ایران

 

گروه ساختمانی «ری‌روبی» از سال 1396 با مدیریت امیرعباس صفوی فعالیت رسمی خود را در ایران آغاز کرد. «ری روبی» که یک نشان تجاری مدرن و به روز از کشور اسپانیا در ایران است از آغاز فعالیت خود به عنوان همکار و شریک تجاری معتبرترین برندهای اروپایی در حوزه ساخت و ساز و همچنین به عنوان سرمایه‌گذار و مجری در پروژه‌های ساختمانی خود را معرفی کرده است و از زمان تاسیس خود تا به امروز در حوزه طراحی، اجرا و فروش فعالیت مستمر دارد.

«ریروبی» یکی از سرمایه‌گذاران شرکت اسپانیاییPierre & Vacances  است و به عنوان شریک تجاری این شرکت معتبر خدمات خود را در ایران ارایه می‌دهد.

ری‌روبی تلفیق تخصص، تکنولوژی و تجربه

رِی‌روبی به معنای یاقوت سرخ پادشاهی، تلفیقی از تخصص، تکنولوژی، هنر و تجربه است. «ری روبی» یک نشان تجاری مدرن و به روز از کشور اسپانیا در ایران است که باتوجه به بهره‌مندی از بهترین مهندسان و معماران ایرانی و اسپانیایی و برخورداری از توانمندی‌ها و شایستگی‌های مبتنی بر دانش‌محوری و اخلاق‌مداری، خود را از دیگر شرکت‌های ساختمانی در ایران متمایز می‌کند.

گروه ساختمانی رِی‌روبی همواره تلاش کرده است تا با ایجاد ارزش، سودآوری و با بهره‌مندی از بهترین متریال‌های روز دنیا و اجرای ساختمان‌های باکیفیت و زیبا با دارا بودن شاخص‌های معماری و رعایت استانداردهای جهانی و ملی، شرایط آرمانی در ساخت و آسودگی خاطر شرکا و مشتریان خود را فراهم نماید.

طراحی، اجرا و فروش با ری روبی

گروه رِی‌روبی با همراهی و کمک مهندسان و طراحان باتجربه و متخصص ایرانی و اسپانیایی خود در سه حوزه طراحی، ساخت (اجرا) و فروش فعالیت می‌کند.

در بخش طراحی؛ دپارتمان معماری رِی‌روبی با طراحی زیبا، مدرن و به روز و همچنین با کمک بهترین معماران ایرانی و اسپانیایی سازه‌ای فاخر، استاندارد، حرفه‌ای و مدرن خلق خواهد کرد.  طراحان و مهندسان حرفه‌ای و باتجربه رِی‌روبی با بهره‌گیری از توان علمی، هنری، فنی و آشنایی با روش‌های مدرن به طراحی بهترین‌ها می‌پردازند. این طراحی‌ها با محاسبات دقیق و مقرون به صرفه مبتنی بر بالاترین استانداردها و با حفظ اصالت پروژه و در نظر گرفتن سلیقه مخاطب صورت می‌گیرد.

بخش ساخت (اجرا)؛ در این بخش نیز حرفه‌ای‌ترین مهندسان با کمک بهترین و به‌روزترین متریال‌ها وظیفه اجرای پروژه‌های ساختمانی رِی‌روبی را برعهده خواهند داشت. در این بخش تیم مجرب اجرایی گروه ساختمانی رِی‌روبی از صفر تا صد اجرا و ساخت را برعهده خواهد داشت.

تیم اجرایی رِی‌روبی متشکل از یک گروه باتجربه است که با شناخت دقیق تمام مصالح ساختمانی و کاربرد و مصارف هریک از متریال ساختمانی در شرایط آب و هوایی و جغرافیایی مختلف، همواره سعی در استفاده از باکیفیت‌ترین متریال ساختمانی روز دنیا جهت اجرای ساختمان را دارد. یکی دیگر از مولفه‌های مهم تیم اجرایی رِی‌روبی که در تمام پروژه‌های خود نیز آن را لحاظ کرده‌است، دقت عمل، سرعت در اجرای پروژه و داشتن برنامه دقیق و زمان‌بندی اجرای پروژه ساختمانی، مدیریت در اجرا و روحیه همکاری حرفه‌ای با سایر عوامل است.

بخش فروش؛ در بخش فروش نیز تیم فروش رِی‌روبی متشکل از کارشناسان متخصص است که وظیفه راهنمایی مشتریان برای انتخاب مناسب از بین فاخرترین سازه‌های ساخته شده را برعهده دارند. در این بخش همکاران مجرب متناسب با درخواست و سلیقه شما بهترین‌ها را برایتان به ارمغان می‌آورند و در تمام مراحل در کنار شما خواهند بود.

یکی از اصول مهم گروه ساختمانی رِی‌روبی توجه و حساسیت ویژه نسبت به متریال مورد استفاده در ساختمان است. به همین دلیل تمام ساختمان‌هایی که توسط گروه ساختمانی رِی‌روبی ساخته شده‌اند، از بهترین متریال روز دنیا که خود ریروبی واردکننده بخشی از آن‌ها بوده، استفاده شده است. این نگاه و توجه ویژه یکی از ارکان رِی‌روبی است و با او خواهد ماند. در این مسیر رِی‌روبی همراهان و همکاران بسیاری داشته و دارد که از جمله آنها می‌توان به fujilift, AGT,  HTN Prime, Roto, Volkswagon, Panasonic, Legrand, Liper, Bocci, KWC ,Enzo ,Midea اشاره کرد.

بهترین‌های روز اروپا با گروه ساختمانی ری ‌‌روبی/ با ری روبی بزرگ فکر کن

رِی‌روبی در رویان مازندران

گروه ساختمانی رِی‌روبی با ساخت یکی از زیباترین، بهترین، مدرن‌ترین و منحصر به فردترین ساختمان‌های استان مازندران واقع در شهر رویان، به طور رسمی فعالیت خود را در این استان آغاز کرده است.

تیم حرفه‌ای، متخصص، متعهد و باتجربه گروه ساختمانی رِی‌روبی آماده است تا همانند این سال‌هایی که از فعالیت رسمی‌اش در ایران می‌گذرد، در تمام زمینه‌های ساختمانی ازجمله طراحی و معماری، ساخت و اجرا، مشاوره خرید و فروش به کسانی که دنبال یک ساختمان مدرن، زیبا و حرفه‌ای هستند، کمک کندبهترین‌های روز اروپا با گروه ساختمانی ری ‌‌روبی/ با ری روبی بزرگ فکر کن

یکی دیگر از برنامه‌های ویژه و اصلی گروه ساختمانی رِی‌روبی در شهرهای محل فعالیت خود، جذب نیروی متخصص بومی است که در کنار آموزش‌های تکمیلی برای بهبود عملکرد، آن‌ها را به عنوان پرسنل خود انتخاب می‌کند تا با مجموعه سازگار شوند.

رِی‌روبی تلاش کرده است تا برای اجرای پروژه چشم‌نواز شهر رویان نیز تا حد امکان از نیروهای بومی شهر استفاده کند تا با ایجاد اشتغال، وظیفه اجتماعی خود را نسبت به شهر محل فعالیت انجام داده باشد.

تیم ریروبی آماده است تا با کمک بهترین متریال‌ها و استانداردهای روز دنیا و با همراهی و کمک گروه اجرایی قوی و آماده به کار در ساخت، اجرا و تامین محصولات مورد نیاز شما طبق استانداردهای ریروبی با شما همکاری نماید.

بهترین‌های روز اروپا با گروه ساختمانی ری ‌‌روبی/ با ری روبی بزرگ فکر کناز طریق روش‌های مختلف با گروه ریِروبی در ارتباط باشید تا به کمک کارشناسان متخصص، مشاوره مورد نظر خود را دریافت نمایید. شما می‌توانید با بازدید از وب‌سایت WWW.REYRUBI.COM یا صفحه اجتماعی به آدرس reyrubi.residence از آخرین خدمات و مطالب گروه «ری‌روبی» دیدن کنید و یا در تمام طول شبانه روز به کمک فرم دریافت مشاوره درخواست خود را ثبت نمایید. همچنین این امکان برای شما وجود دارد که در ساعات اداری با تماس به شماره تلفن ۲۸۴۲۲۷-۰۲۱ با کارشناسان «ری‌روبی» در ارتباط باشید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز