خبرگزاری کار ایران

انواع روکش درب ضد سرقت+قیمت روز رویه های مختلف|1400

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۹۱۱

ما قصد داریم در این محتوا در مورد روکش درب ضد سرقت و انواع روکش های این درب مواردی را بیان کنیم. پیش از آن که در این محتوا به توضیح در مورد انواع روکش درب ضد سرقت بپردازیم، ضرورت دارد توضیح مختصر و کوتاهی در مورد این که درب ضد سرقت چیست بیان کنیم. این نوع درب نسبت به درب های معمولی ویژگی های خاصی دارد. وجود این ویژگی ها موجب می شود طرفداران زیادی داشته باشند. همچنین داشتن یک سری ویژگی های خاص موجب بالا رفتن ایمنی در صورت استفاده از این نوع درب شده است. این ویژگی ها مربوط به فیزیک درب، لولاها و قفل آن و جنس درب هستند. البته انواع روکش درب ضد سرقت با توجه به مکان نصب آن می تواند متفاوت و گوناگون باشد. با ما همراه باشید تا شما را با روکش های درب ضد سرقت که در شکل های گوناگون وجود دارند، بیش از پیش آشنا کنیم.

معرفی انواع درب و روکش درب ضد سرقت

یکی از مهمترین قسمت های موجود در این درب ها، روکش درب ضد سرقت می باشد. همانطور که در بالا ذکر کردیم استفاده از این نوع درب ها با توجه به مکان نصب آن ها متفاوت می باشد. به طور مثال برای نصب درب ضد سرقت در یک آپارتمان می بایست از یک روکش درب ضد سرقت مخصوص استفاده نمود. همچنین برای نصب این نوع از درب ها در یک ویلا یا محوطه باز که در معرض عوامل محیطی قرار دارد. ما توصیه می کنیم از روکش درب فلزی بهره مند شوید. به طور کلی باید ذکر کنیم در بازار فقط دو نوع درب ضد سرقت وجود دارد. این دو نوع، شامل درب های ضد سرقت فلزی و درب های ضد سرقت چوبی هستند. همچنین با توجه به نوع استفاده از این درب ها می توان از روکش مناسب برای آن ها بهره برد.

انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چوبی

درب ضد سرقت فلزی

 

روکش درب ضد سرقت چیست؟

روکش درب ضد سرقت بخش بیرونی و قابل مشاهده ی درب می باشد. این روکش می بایست مناسب با مکان نصب درب و نوع استفاده از درب متفاوت باشد. به طور مثال در صورتی که درب را برای یک مکان مرطوب به کار می برند، بهتر است از روکش هایی که مقاوم به رطوبت هستند استفاده نمود. یا اگر برای یک مکان صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند نیز باید به این نکته توجه داشت. در ادامه برخی از انواع روکش های درب ضد سرقت را به اختصار نام خواهیم برد.روکش درب ضد سرقت PVC

درب ضد سرقت رویه فلزی واژه‌ای است که برخلاف آن چیزی که خوانده می‌شود در پس آن حس امنیت و آرامش نهفته است، امنیت و آرامشی که با این درب فراهم می‌شود به هیچ صورت خدشه‌دار نمی‌شود. درب ضد سرقت فلزی نگین انگشتری هر خانه‌ای است که در نگاه اول چشم‌ها را به خود خیره می‌کند.

  • روکش درب چوبی
  • روکش درب ام دی اف
  • روکش درب شیشه ای
  • روکش درب ضد خش

البته هر یک از این روکش های گفته شده در بالا را می توان به چندین دسته ی مختلف تقسیم نمود. به طور مثال انواع روکش های درب ضد سرقت چوبی را می توان برحسب نوع چوب به کار رفته به دسته های زیر تقسیم بندی نمود.

  • روکش درب چوبی بلوط
  • روکش درب چوبی راش
  • روکش درب ترموود
  • روکش درب چوبی گردو

همچنین روکش درب ضد سرقت تولید شده از انواع مختلف چوب که در بالا به برخی از آن ها اشاره کردیم را می توان با توجه به برجستگی ها و طرح و نقشه های ایجاد شده روی درب به چندین دسته ی مختلف تقسیم بندی کرد. این دسته بندی شامل سه مورد می باشد. در زیر این سه مورد را نام خواهیم برد.

  • روکش درب ضد سرقت چوبی لوکس
  • روکش درب چوبی برجسته اکونومی
  • روکش درب چوبی سی ان سی ( این نوع روکش مدرن ترین و ساده ترین نوع روکش درب محسوب می شود).

انواع درب های ضد سرقت ساخته شده از ام دی اف نیز به طور کلی دو نوع روکش خواهند داشت.

  • روکش درب ام دی اف ساخته شده از چوب طبیعی

روکش درب ام دی اف ساخته شده از پی وی سی

روکش درب ضد سرقت چوبی و انواع آن

نوعی از انواع روکش درب ضد سرقت که در بازار وجود دارد، چوبی می باشد. ما در بالا به اختصار بیان کردیم این نوع روکش را از چوب بلوط، راش و گردو تهیه می کنند. کیفیت و مقاومت بالای این نوع از چوب ها بر کسی پوشیده نیست. همچنین نوع جدیدی از چوب امروزه رایج شده که محصول فناوری موجود در شبه جزیره اسکاندیناوی و به خصوص فنلاند می باشد. این نوع چوب ترموود نام دارد. روکش برخی از درب های ضد سرقت را به کمک این نوع جدید و نوین پوشش می دهند.

روکش درب ضد سرقت ساخته شده از پی وی سی

یکی از انواع پرکاربرد روکش درب ضد سرقت پی وی سی می باشد. پلی وینیل کلراید نام کامل پی وی سی است. پی وی سی در واقع نوعی پلاستیک مقاوم و پرکاربرد است که در صنعت چوب بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول انعطاف پذیری بالایی دارد و همواره در دسترس است. دلایلی که در بالا ذکر کردیم در کنار برخی دلایل دیگر موجب شده است تا از این محصول به صورت فراوان در صنعت استفاده شود. در صنعت چوب نیز به عنوان روکش از این محصول بی نظیر استفاده می شود. فویل پی وی سی تنوع بالایی در طرح و رنگ دارد. بنابراین در صورت استفاده از آن به عنوان روکش درب ضد سرقت برای مکان هایی که در معرض رطوبت قرار دارند گزینه مناسبی خواهد بود. روکش های پی وی سی به ضخامت دو تا سه میلی متر تمام درب ضد سرقت را به طور کامل پوشش خواهند داد.

انواع روکش درب ضد سرقت+قیمت روز رویه های مختلف|1400

روکش درب ضد سرقت ساخته شده از ام دی اف

ام دی اف نوعی چوب مخصوص با چگالی متوسط است. این نوع چوب در ساخت سرویس خواب، کمد، کابینت و انواع درب ضد سرقت مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه از این محصول چوبی برای ساخت درب ضد سرقت استفاده می شود. روکش درب ضد سرقت مورد استفاده برای درب های ساخته شده از ام دی اف دو جنس می باشد. روکش های چوبی و روکش های پی وی سی. در صورت استفاده از روکش های چوبی برای درب های ضد سرقت ساخته شده از ام دی اف می توان از روکش ساخته شده از چوب بلوط، راش (مشاهده و خرید انواع درب ضدسرقت با روکش راش) ، و گردو استفاده کرد. همچنین برای ساخت روکش درب های مذکور از پی وی سی نیز می توان با توجه به مکان مورد استفاده از بهترین شکل و طرح موجود بهره برد.

 

انواع روکش درب ضد سرقت ساخته شده از ام دی اف

روکش ساخته شده از چوب طبیعی

روکش ساخته شده از پی وی سی

 

در تونل زمان که سیر می‌کنیم می‌بینیم حفظ اموال قیمتی با قفل و مهروموم شروع شده تا رسیده به زمان ما که به درب ضد سرقت رسیده‌ایم. درب ضد سرقت روکش راش از اموال قیمتی یعنی خانه و خانواده به‌راحتی محافظت می‌کند و چه دارایی بالاتر از این.

خرید درب ضد سرقت روکش راش علاوه بر امنیت گرمای خانه‌تان را در بدو ورود دوچندان می‌کند.

روکش درب ضد سرقت ترموود

همانطور که در بالا اشاره کردیم یکی از انواع نوین و پرکاربرد چوب ترموود می باشد. برای تولید انواع ترموود از مکانیزم های پیشرفته حرارتی استفاده می شود. این محصولات مستحکم تر و مقاوم تر از دیگر چوب ها می باشند. در تولید ترموود از هیچ ماده شیمیایی استفاده نمی شود. فرایند مقاوم سازی این چوب فقط به کمک حرارت و دما انجام می شود. ترموود به طور کامل در برابر حمله حشرات، موریانه ها، ساس ها و کپک ها مقاوم است. بهترین و مناسب ترین چوب ها برای تولید ترموود، چوب تهیه شده از درخت زبان گنجشک و کاج می باشند.

روکش درب ضد سرقت تهیه شده از ترموود مقاومت و دوام کافی خواهد داشت. حتی استفاده از این روکش برای مکان های باز و مرطوب مناسب است. به همین دلیل می توان درب ضد سرقت با روکش ترموود را در هر مکانی از جمله ویلا، آپارتمان، استخرها و کارگاه های صنعتی مورد استفاده قرار داد.

انواع روکش درب ضد سرقت+قیمت روز رویه های مختلف|1400

فروشگاه درب ضد سرقت درسی

فروشگاه درب ضد سرقت درسی با ارائه ی بهترین ها به کاربران خود کمک می کند تا با کیفیت ترین محصولات را در اختیار داشته باشند. در صورت خرید از این فروشگاه شما می توانید انواع درب های ضد سرقت، با روکش های مختلف و متفاوت اعم از روکش درب ضد سرقت چوبی، فلزی، ترموود و غیره را مشاهده نموده و مناسب ترین آن ها را با توجه به فضای مورد نظر خود انتخاب و خریداری کنید. بنابراین برای در اختیار داشتن محصولاتی با کیفیت و متنوع به فروشگاه درب ضد سرقت درسی مراجعه کنید.

منبع:https://doorc.ir

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز