خبرگزاری کار ایران

پیش‌بینی نیاز بازار ایران به ups و باتری یو پی اس در تابستان امسال

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۹۴۹

ضرورت خرید تجهیزات ups و باتری یو پی اس

یو پی اس منبع تغذیه الکترونیکی بدون وقفه است که وظیفه اصلی آن تامین انرژی و توان مورد نیاز مصرفی بدون وقفه می‌باشد. باتری یو پی اس در کارایی منبع تغذیه مذکور نقش بسیار پر رنگی را ایفا کرده و تغذیه تجهیزات الکترونیکی در صورت قطعی برق را بر عهده دارد. در این راهنما به اهمیت تهیه باتری یو پی اس در تابستان امسال خواهیم پرداخت.

پیش بینی قطعی برق در تابستان

می‌توان گفت دلیل اصلی پیش‌بینی قطعی برق در تابستان امسال، عمل نکردن وزارت نیرو به قول خود است. سازمان مذکور مکلف شده بود تا پیش از پیک تابستان ۵۰۰۰ مگاوات برق وارد مدار کند. اما به علت اجرا نشدن این قول، مسئولان و کارشناسان مربوطه در مورد خاموشی برق هشدارهای لازم را دادند. در چنین حالتی دستگاه و باتری یو پی اس بیش از پیش در رأس توجه قرار خواهد گرفت.

افزایش قطعی برق نسبت به سال‌های گذشته

یکی از اعضای کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی اعلام کرد: «سال پیش اعلام شد که ۱۰ هزار مگاوات کمبود داشتیم و امسال نیز سرمایه‌گذاری جدیدی صورت نگرفته و پروژه‌های نیمه تمام بسیار زیادی باقی مانده است. از این رو پیش‌بینی می‌شود که در سال جاری به دلیل رشد ۸ درصدی مصرف، با کمبود برق بیشتری مواجه خواهیم شد و همچنین به ۱۰ هزار مگاوات کمبود سال پیش نیز افزوده می‌شود.»

ضرورت دقت در خرید باتری ups

امروزه انواع باتری‌ یو پی اس از برندهای متنوع در بازار موجود هستند. که هر کدام ویژگی‌های منحصربفرد خود را دارند. در برخی موارد وجود برندهای متعدد سبب سردرگمی خریداران می‌شود. خرید باتری یو پی اس از برندهای باکیفیت و فروشگاه‌های معتبر سبب انجام یک خرید امن شده که در پی آن خریدار صاحب یک دستگاه یو پی اس با کیفیت عالی و عمر مفید طولانی خواهد شد.

ضرورت بازبینی و چک باتری یو پی اس

انواع متنوع یو پی اس و باتری‌های آن‌ها به منظور اطمینان از داشتن مساعدترین وضعیت کاری به بازبینی، سرویس دوره‌ای و همچنین تعویض برخی قطعات نیاز دارند. از این رو برای افزایش طول عمر مفید دستگاه می‌بایست آن را در بهترین شرایط نگهداری کرد و همچنین برای بازبینی، سرویس و تعویض قطعات آن برنامه ریزی نمود.

شروع قطعی برق در اواسط خرداد ماه تا اواسط مرداد

پیش‌بینی می‌شود قطعی برق در تابستان ۱۴۰۱ از اواسط خرداد ماه شروع شده و تا اواسط مرداد ماه ادامه یابد. قطعی ناگهانی برق در بازه زمانی یک ماهه مذکور می‌تواند خسارات و تلفات بسیار زیادی را به همراه داشته باشد. از این رو سازمان‌ها و ادارات و همچنین موسسات مختلفی که از تجهیزات الکترونیکی برای انجام امور خود بهره‌ می‌برند بهتر است خرید دستگاه یو پی اس را در نظر داشته باشند. 

کم آبی سد چه تاثیری بر قطعی برق دارد؟

یکی از دلایلی که سبب افزایش خاموشی ناگهانی برق در تابستان می‌شود، کم آبی سدها است. به طور کل افزایش دما و خشکسالی و کاهش توان تولید به دلیل فرسودگی و کاهش ذخایر آبی سبب افزایش مصرف برق شده که نتیجه این موضوع در تابستان چیزی جز قطعی ناگهانی برق نخواهد بود. لازم به ذکر است که مدت زمان قطعی برق نیز نسبت به سال‌های گذشته طولانی‌تر بوده و تنها راه‌حل برای انجام امور در مدت زمان طولانی خاموشی، استفاده از دستگاه و باتری یو پی اس است.

تاثیر خاموشی ناگهانی بر تجهیزات الکترونیکی

در روزهای گرم تابستان، به ویژه در مناطق شرجی، استفاده از وسیله خنک‌کننده برای محیط کار و منزل بسیار حائز اهمیت است. اما خاموشی ناگهانی برق سبب ایجاد اختلال در انجام امور و همچنین آسیب دیدن لوازم و تجهیزات برقی می‌شود. برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقی می‌توان از استابلایزر یا دستگاه یو پی اس استفاده کرد.

پیش‌بینی نیاز بازار ایران به ups و باتری یو پی اس در تابستان امسال

 

ضرورت خرید یو پی اس

دستگاه ups بین برق شهری و دستگاه الکترونیکی قرار گرفته و علاوه بر تنظیم برق شبکه و تثبیت آن، از نویزها و اختلالاتی که از سوی شبکه به تجهیزات وارد می‌شود نیز جلوگیری خواهد کرد. در فصل تابستان به دلیل افزایش خاموشی ناگهانی برق، میزان تقاضای این محصول نیز بالا می‌رود. افزایش تقاضای یو پی اس در افزایش قیمت دستگاه و باتری آن نیز تاثیرگذار است.

معرفی بهترین باتری‌های یو پی اس بازار ایران

برای جلوگیری از اتلاف وقت و سردرگمی شما عزیزان در ادامه قصد داریم به معرفی برندهای معتبر تولیدکننده باتری‌های یو پی اس در بازار ایران در راستای خریدی هوشمندانه بپردازیم:

باتری یو پی اس یوفو

باتری یوپی‌اس یوفو جزو باتری‌های باکیفیت موجود در بازار ایران محسوب شده که توسط برند یوفو تولید و به بازار عرضه شده است. امروزه باتری‌های یوفو طرفداران زیادی پیدا کرده و به وفور در بازار داخلی موجود هستند. لازم به ذکر است که برند یوفو برای تمامی محصولات خود گارانتی سلامت را در نظر گرفته و به واسطه گارانتی‌های مذکور، کیفیت باتری‌های خود را تضمین می‌نماید.

باتری یو پی اس یوفو دارای تکنولوژی به‌روز بوده و از لحاظ درجه کیفی بسیار عالی است. از باتری‌های یوفو می‌توان برای مصارف عمومی، یو پی اس، منابع تغذیه پشتیبان اضطراری، روشنایی اضطراری، راه‌آهن، هواپیمایی، سیستم‌های امنیتی، منبع تغذیه مخابراتی و منبع تغذیه (DC) بهره برد. امروزه استفاده از سیستم‌های یو پی اس در تمامی اماکن بسیار حائز اهمیت به‌شمار می‌رود، لذا در راستای افزایش طول عمر دستگاه‌های یو پی اس و همچنین زمان برق‌دهی مناسب، بهره‌گیری از باتری یوفو با طول عمر بالا و کیفیت عالی بسیار مهم است. از برخی ویژگی‌های باتری‌های یوفو می‌توان به مواردی مثل قابلیت نگهداری طولانی بدون نیاز به شارژ مجدد، ساختار سیلد و بدون نشت الکترولیت، قابلیت اطمینان بالا و کیفیت پایدار و همچنین  عدم نوسان و اشکال در طی کار اشاره نمود.

باتری یو پی اس لانگ

برند کونگ لانگ برای نخستین بار فعالیت خود را به طور رسمی در سال ۱۹۹۰ آغاز و محصولات خود را تحت عنوان باتری یو پی اس لانگ به بازار عرضه کرد. تمامی محصولات برند مذکور مطابق استانداردهای روز دنیا تولید شده و از لحاظ کیفیت عملکرد فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهند.

باتری‌ لانگ از تکنولوژی شیشه جاذب بهره برده و این موضوع سبب افزایش طول عمر و کارایی دستگاه یو پی اس می‌شود. در ادامه به معرفی برخی از ویژگی‌های باتری‌های ups برند لانگ می‌پردازیم:

  • تکنولوژی GEL برای بازسازی گاز تا 99٪ در برخی از یو پی اس‌های ساخته شده توسط شرکت باتری‌سازی لانگ مورد استفاده قرار گرفته است.
  • یکی از ویژگی‌های پر اهمیت باتری‌های لانگ نگهداری آسان الکترولیت‌ها و بی‌نیازی از افزودن آب بوده که سبب کاهش چشمگیر هزینه‌ها می‌شود.
  • باتری‌های یو پی اس لانگ را در هر جهتی می‌توان نصب نمود و هیچ‌گونه محدودیتی در این مورد وجود ندارد.
  • سیستم باتری‌های لانگ به کمک رایانه‌های پیشرفته طراحی، شبیه‌سازی و تست شده است.
  • برای حمل و نقل هوایی باتری‌های لانگ هیچ‌گونه محدودیتی تعریف نشده است.
  • تعداد چرخه‌های قابل ارائه دستگاه زیاد بوده و این موضوع سبب طولانی‌تر شدن طول عمر دستگاه می‌شود.

باتری یو پی اس صنعت

کمپانی صنعت رایان پارس در اوایل سال ۱۳۸۲ توسط جمعی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف و تهران تاسیس شد. باتری‌های یو پی اس صنعت در مقایسه با سایر باتری‌ها از سرب با خلوص بالا بهره برده و از طول عمر ۱۰ الی ۱۲ سال برخوردار است. باتری‌های یو پی اس صنعت در تمامی شرایط آب و هوایی کشور قابل استفاده می‌باشند. باتری مذکور با دمای متعارف محیط سازگار بوده و از لحاظ شارژ و دشارژ با آب و هوا و رطوبت محیط کاری منطبق است.

پیش‌بینی نیاز بازار ایران به ups و باتری یو پی اس در تابستان امسال

باتری یو پی اس هیتاکو

سرمایه‌گذاری زیاد و ارائه قیمت‌های رقابتی سبب شده است تا برند هیتاکو بتواند در بازارهای جهانی به جایگاه ویژه‌ای دست یابد. اکنون باتری‌ هیتاکو را می‌توان به صورت نیکل کادمیوم و سیلد اسیدی تهیه نمود و از کیفیت عالی آن نهایت لذت را برد. کمپانی هیتاکو یکی از برندهای مطرح و قابل اعتماد در زمینه باتری یوپی‌اس بوده و از محصولات آن می‌توان در پروژه‌های بزرگ برق اضطراری در نقاط مختلف کشور و در شرایط آب و هوایی متنوع استفاده کرد. انواع باتری‌های تولید شده توسط کمپانی هیتاکو دارای یک سال گارانتی بوده و دارای طول عمر ۴ الی ۵ سال می‌باشند.

باتری یو پی اس سپاهان

باتری‌های یوپی‌اس ژل از نوع باتری‌های سوپاپ تنظیم فشار با الکترولیت ژل می‌باشند. باتری‌های سپاهان برای استفاده در حالت آماده به کار طراحی شده‌اند. از باتری‌های یوپی‌اس سپاهان تحت عنوان منبع ذخیره انرژی جهت تامین انرژی پشتیبان تجهیزات الکترونیکی حساس به قطع یا افت کیفیت برق استفاده می‌شود. باتری‌های ups سیلد برند سپاهان از تکنولوژی به روز برخوردار بوده و در ظرفیت‌های ۴۲، ۶۵ و ۱۰۰ آمپر تولید می‌شوند. لازم به ذکر است که باتری‌های مذکور از لحاظ درجه کیفی عملکرد مناسبی را ارائه داده و جزو باتری‌های باکیفیت محسوب می‌شوند.

دلایل خرید باتری یو پی اس

  • محافظت از سیستم‌های الکتریکی
  • محافظت از سرور و دیتاسنتر
  • الزام نصب برای برخی از تجهیزات ازجمله دوربین، درب برقی و آسانسور

معرفی مرکز معتبر جهت خرید یو پی اس و باتری ups

شرکت مهندسی و بازرگانی هانیکا یکی از معتبرترین مراکز فروش انواع برندهای باتری یو پی اس می‌باشد. هانیکا کلیه خدمات اعم از ارسال رایگان محصولات، ارائه مشاوره‌های رایگان، عرضه محصولات همراه با گارانتی معتبر، تنوع بالایی از محصولات را جهت جلب رضایت مشتریان عزیز ارائه می‌نماید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت مجموعه مهندسی و بازرگانی هانیکا مراجعه نمایید. همچنین برای خرید باتری یو پی اس می‌توانید به شرکت ایولتکس به آدرس سایت شرکت مهندسی ایولتکس مراجعه کنید. زیرا این شرکت ها نیز با 10 سال تجربه در این حوزه توانسته علاوه بر تامین تجهیزات شبکه، به ارائه انواع یو پی اس و باتری و تجهیزات برق بپردازد. از جمله خدمات این دو شرکت می‌توان به ارسال رایگان محصول و همچنین ارائه مشاوره و راهنمایی به صورت رایگان به مشتریان اشاره کرد. نکته مهم نهایی آن است که تمامی محصولات ارائه شده از طرف دو شرکت هانیکا و ایولتکس دارای گارانتی معتبر بوده و از تنوع بالایی برخوردار است. به طوری که می‌توانید انواع باتری و یو پی اس‌های ایرانی و خارجی را با قیمت مناسب خریداری کنید.

مجموعه مهندسی و بازرگانی هانیکا                                                             شرکت مهندسی و فروشگاه ایولتکس

021-28422795                                                                                  021-28424064

09210329891                                                                                  0935854470

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز