خبرگزاری کار ایران

آشنایی با معتبر ترین شرکت آسانسور

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۲۶۳

شرکت آسانسور را میتوانید در نقاط مختالف کشور پیدا کنید. هر یک از این شرکت ها دارای رزومه ای هستند. بررسی پیشینه و سابقه آن ها توسط رزومه و وب سایت شان عملی می باشد. ما در این مقاله قصد داریم به شما در شناسایی بهترین و معتبر ترین شرکت آسانسور کمک کنیم. لذا ویژگی هایی که باید یک شرکت آسانسور معتبر داشته باشد را ذکر کرده ایم.

مهم ترین ملاک ها برای شناسایی یک شرکت آسانسور معتبر چیست؟

بهترین و معتبر ترین شرکت آسانسور، باید دارای ویژگی های مهمی باشد تا بتوان به آن اعتماد نمود و از خدمات آن استفاده کرد. مهم ترین و اولین ویژگی که می توان برای یک شرکت آسانسور ذکر کرد، نیروی انسانی آن است. منابع انسانی، در حوزه های کاری مانند نصب و تعمیرات آسانسور از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. زیرا آسانسور وسیله ای است که سلامت و امنیت آن در اولویت قرار دارد. فرقی نیز نمی کند چه کسانی قصد استفاده از آسانسور را دارند؛ اینکه آسانسور برای جا به جایی بار یا انسان استفاده شود، تفاوتی ندارد. مهم حفظ و تامین سلامت افراد است. در صورتی که نیروی انسانی فعال در شرکت آسانسور، متخصص و مجرب باشند، می توان اطمینان حاصل نمود که وظایف خود را به دستی و به طور کامل انجام خواهند داد.

ملاک دیگری که می تواند برای شناسایی یک شرکت آسانسور معتبر به ما کمک کند، سابقه آن شرکت است. مطمئنا شرکتی که فعالیت ها و وظایف خود را به درستی انجام ندهد، نمی تواند برای مدت طولانی به کار خود ادامه دهد. عموما شرکت هایی که سابقه طولانی مدت دارند و رزومه شان پر بار است، وظایف خود را به درستی انجام می دهند. با تکیه بر این دو مورد می توان برای دریافت خدمات به شرکت مورد نظر مراجعه کرد. البته عوامل دیگری نیز برای پیدا کردن بهترین شرکت آسانسور وجود دارند که در ادامه این مطلب به آن ها خواهیم پرداخت.

ملاک های تکمیلی جهت پیدا کردن یک شرکت آسانسور معتبر:

آنچه تاکنون ذکر گردید؛ ملاک های اصلی و مهمی بود که یک شرکت آسانسور معتبر به آن ها نیاز دارد. شما در صورتی که چنین شرکتی پیدا کردید می توانید امیدوار باشید که دریافت خدمات این شرکت به نفع تان خواهد بود. اما ملاک های دیگری نیز وجود دارند که هنگام انتخاب شرکت و خرید آسانسور بهتر است به آن ها توجه داشته باشید. این ملاک ها شامل: گارانتی و خدمات پس از فروش، مرغوبیت محصولات، نظم کاری، حسن برخورد و قیمت مناسب خدمات می شوند. هر یک از موارد ذکر شده برای نصب یک آسانسور و یا تعمیر آن لازم می باشند.

 

نصب آسانسور توسط مهندسان

گارانتی و خدمات پس از فروش آسانسور جزو ملاک های تکمیلی هستند. داشتن ضمانتنامه هنگام خرید آسانسور بسیار اهمیت دارد. دقت فرمایید تجهیزاتی که برای آسانسور شما نصب شده است، دارای گارانتی بوده و خدمات پس از فروش داشته باشد.

مرغوبیت محصولات نیز از دیگر ویژگی هایی می باشد که باید با توجه به برند و شرکت سازنده آن ها، مرغوبیت شان را جویا شوید. اطلاع از برند های مطرح داخلی و خارجی در تولید تجهیزات آسانسور می تواند شما را در این زمینه یاری کند.

نظم و دیسیپلین کاری برای نصب یا تعمیر آسانسور بسیار مهم می باشد. چه در ساختمان های مسکونی و چه در ساختمان های اداری و یا مراکزی که از آسانسور برای حمل بار استفاده می کنند، به موقع نصب شدن و تعمیر آسانسور بسیار مهم می باشد. زیرا رفت و آمد افراد درون ساختمان و آسایش خاطر شان به درست بودن آسانسور بستگی دارد. این که تعمیرکاران و مهندسان مربوطه برای نصب یا تعمیر آسانسور به موقع در محل حاضر شوند، از ضروریات محسوب می شود.

حسن و نوع برخورد کارمندان یک شرکت، برای مشتریان مهم و جذاب می باشد. در صورتی که مشتریان از نوع برخورد و رفتار کارکنان و تعمیرکاران راضی باشند، برای سایر خدمات مجددا با آن ها تماس گرفته و حتی شرکت مورد نظر را به دیگران معرفی می نمایند.

میزان قیمت آسانسور و محصولات و خدمات ارائه شده از دیگر مواردی است که در انتخاب یک شرکت آسانسور معتبر موثر می باشد. در صورتی که مبلغ مناسبی از سوی شرکت اعلام گردد، مشتری تمایل کافی برای پرداخت آن پیدا می کند.

آشنایی با معتبر ترین شرکت آسانسور

شرکت آسانسور و پله برقی آتیس

بهترین شرکت آسانسور چه نام دارد؟

شرکت آسانسور آتیس یکی از شرکت هایی است که در زمینه نصب آسانسور، تعمیرات آسانسور، نصب پله برقی و تعمیرات آن، سررشته دارد و دارای سابقه درخشانی می باشد. رزومه این شرکت بسیار پر بار است و در سایت این مجموعه به نشانی: https://www.atisliftco.com / قابله مشاهده می باشد. و برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 02173048 تماس بگیرید.

شرکت آسانسور آتیس از ادغام سه شرکت دیگر به نام های: شرکت های آسانسور آرین زاگرس ، آسانسور آراد و شرکت آسانسور آتیس ویستا تشکیل شده است و دو دهه تجربه در زمینه تولید و نصب آسانسور و پله برقی دارد. این شرکت همگام با تکنولوژی روز دنیا محصولات خود را تولید می نماید و برخی از تجهیزات را نیز از معتبر ترین برند های جهانی وارد کشور می کند. از دیگر ویژگی های مهم شرکت آتیس، می توان به خدمات دهی آن به سراسر کشور اشاره کرد.

شرکت آسانسور و پله برقی آتیس دارای شماره ثبت   446074 و ثبت علامت آسانسور آتیس به شماره 014270 الف/90 می باشد. همچنین این شرکت از وزارت صنعت و معدن پروانه طراحی و مونتاژ را با شماره 79949 دریافت نموده است. شرکت آسانسور آتیس دارای جواز کسب نیز می باشد و عضو اتاق بازرگانی، عضو سندیکای آسانسور و عضو انجمن تولید کنندگان قطعات آسانسور و پله برقی ایران نیز است.  

یکی از جدیدترین انواع آسانسور در جهان، آسانسورهای هیدرولیک می باشند که توسط شرکت آسانسور آتیس با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و منطبق با استاندار های81 EN اروپا  تولید می شوند. این شرکت علاوه بر محصولات تولیدی خود، به عنوان نماینده فروش پکیج محصولات آسانسور برند های معتبر جهان مانند: WITTUR  و volks و otis  و FUJI نیز می باشد.

خرید آسانسور از شرکت آتیس:

شما مشتریان عزیز می توانید برای نصب انواع آسانسور، پله برقی و بالابر از شرکت آسانسور آتیس کمک بخواهید. این مجموعه با دارا بودن ویژگی هایی که برای یک شرکت آسانسور معتبر ذکر شد، بهترین گزینه برای ارائه خدمات مربوط به آسانسور، پله برقی و بالابر در سراسر کشور می باشد. همانطور که در تصویر زیر نیز مشاهده می نمایید، این شرکت دارای گواهینامه های بین المللی مانند: گواهینامه ایزو سیستم پایش رضایتمندی مشتریان می باشد. رضایت و اطمینان هنگام استفاده از آسانسور، پله برقی و بالابر را با شرکت آتیس می توانید تجربه نمایید.

آشنایی با معتبر ترین شرکت آسانسور

گواهینامه های بین المللی دریافت شده توسط شرکت آتیس

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز