خبرگزاری کار ایران

خرابی و تعمیرات انواع مختلف تابلو فرمان در آسانسور

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۵۱۵

تابلو فرمان یکی از بخش‎های اساسی در آسانسورها می‎باشند که وظیفه هدایت و کنترل این سیستم را برعهده دارند. این نوع وسایل الکتریکی که از کاربرد بالایی برخوردار می‎باشند دارای گونه‎های مختلفی هستند که با توجه به نیاز در نصب و راه اندازی آسانسورها از انواع مختلفی از آنها استفاده خواهد شد.

گاها ممکن است بدلیل وقوع نقص‎های فنی در این تابلوها فعالیت آسانسور مختل شود که در صورت مشاهده آن می‎توانید با شرکت آسانسور ‎هایی که خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور را ارائه خواهند کرد تماس حاصل کنید و از آنها کمک بگیرید. در ادامه به معرفی انواع مختلف تابلوهای فرمان و همچنین به ارائه جزئیات بیشتری در خصوص آنها خواهیم پرداخت در صورتی که تمایل دارید در ادامه با ما همراه باشید.

تابلوهای فرمان میکروکنترلی یا میکروپروسسوری

امروزه در سطح جهان انواع مختلفی از تابلوهای فرمان وجود دارند که از آنها برای نصب و راه‎اندازی انواع مختلفی از آسانسور استفاده می‎شود. در تمامی این تابلوهای فرمان از میکروکنترلر استفاده شده است. البته این قطعه دارای انواع مختلفی بوده است که در صورت خرابی و نقص در عملکرد می‎توانید در قالب خدمات تعمیر آسانسور مشکل بوجود آمده را برطرف سازید. Avr، 8051 و pic از انواع مختلف میکروکنترلر می‎باشند که در انواع مختلفی از تابلوهای فرمان مورد استفاده قرار می‎گیرند. این قطعات در سرتاسر جهان توسط شرکت آسانسور ‎های متعددی ساخته می‎شود و در اختیار فعالان در این زمینه قرار می‎گیرد.

خرابی و تعمیرات انواع مختلف تابلو فرمان در آسانسور

میکروکنترلرها در واقع ای سی‎هایی هستند می‎توان آنها را برنامه‎ریزی کرد. یکی از وظایف اصلی این قطعات پردازش سریع اطلاعات و داده‎ها می‎باشد. در صورتی که هرگونه مشکلی برای این قطعه بوجود آید آسانسور به درستی عمل نخواهد کرد و شما نیاز دارید تا با استفاده از سرویس‎کار آسانسور مشکل بوجود آمده را برطرف سازید.

برای این که از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری بعمل آورید می‎توانید از شرکت آسانسور ‎های فعال در این زمینه خدماتی نظیر سرویس خرابی آسانسور به شکلی منظم و در بازه‎های زمانی مشخص را دریافت نمایید. این قطعات بعد از دریافت اطلاعات و پردازش آنها دستوری را به عنوان خروجی ارسال خواهند کرد که با توجه به آن اقدام مورد نیاز صورت خواهد گرفت.

از ویژگی‎های بارز این قطعات می‎توان به سرعت بالا در پردازش اشاره کرد که همین موضوع سبب شده تا از آنها در بسیاری از سیستم‎ها و مدارات استفاده شود. در تابلوهای فرمانی که از این قطعه در آنها استفاده شده است ویژگی‎های زیادی قابل مشاهده بوده که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. توجه داشته باشید که در صورت مشاهده هرگونه خرابی در سیستم آسانسور اقدام به دریافت خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور بفرمایید تا از خسارات بعدی جلوگیری بعمل آورید.

داشتن هوشمندی بالا در پردازش، قابلیت‎ها و امکانات هوشمند بیشتر، قیمت ارزانتر، سادگی در تولید تابلو، تعمیرات آسان‎تر، امکان برنامه‎ریزی آسان، سرعت عمل بالا، کوچکتر بودن اندازه تابلو برخی از ویژگی‎هایی می‎باشد که در تابلوهای فرمان دارای میکروکنترلر مشاهده می‎شود. با توجه به این که این تابلوها بسیار حساس مس‎باشند در نتیجه بهتر است تلاش کنید حتما در زمان‎هایی مشخص با دریافت خدمات تعمیر آسانسور و یا سرویس خرابی آسانسور از مشکلات احتمالی آنها جلوگیری بعمل آورید.

علاوه‎بر موارد گفته شده در بالا می‎توان به سر و صدای بسیار پائین، انعطاف‎پذیری در برنامه‎ریزی، مصرف برق پائین، وجود انواع پورت تبدیل، مقاومت در برابر خرابی‎های ناشی از نویز و نوسان و وجود حجم بالا حافظه در این گونه تابلوهای فرمان اشاره کرد. در صورتی که در هنگام استفاده از آسانسور متوجه عملکرد نادرست و یا صدای غیر طبیعی از اتاقک آسانسور شدید در اولین فرصت با سرویس‎کار آسانسور تماس حاصل کنید تا به بررسی سیستم مورد استفاده در ساختمان مورد نظر بپردازد و مشکلات موجود را در برطرف سازد.

خرابی و تعمیرات انواع مختلف تابلو فرمان در آسانسور

آشنایی با تعمیر و نگهداری آسانسور

آسانسور از لوازمی است که امروزه در بسیاری از ساختمان‎ها مورد استفاده قرار گرفته است. در رابطه با این وسیله در ساختمان‎ها و لزوم استفاده از آن قوانین مختلفی نیز در کشورهای مختلف وضع شده است. در ایران نیز قوانینی در رابطه با بکار گیری این وسیله در ساختمان‎ها وضع شده است که ساختمان‎هایی که شرایط موجود در این قانون را دارا می‎باشند ملزم به استفاده از آسانسور در بنا بوده‎اند. با توجه به این موضوع و همچنین کاربردهای گسترده‎ای که در ساختمان دارد بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

 بسیاری از شرکت آسانسور ‎ها در سراسر جهان در این زمینه در حال فعالیت می‎باشند که علاوه‎بر خدمات نصب و راه اندازی خدماتی چون تعمیرات آسانسور شرق تهران یا هر جای دیگر و سرویس خرابی آسانسور را به مشریان خود ارائه خواهند داد. در این شرکت آسانسور ‎ها انواع خدمات در رابطه با تعمیر و نگهداری آسانسور را به وسیله سرویس‎کار آسانسور که از تجربه و تخصص بالایی برخودار هستند استفاده خواهد شد.

بعد از نصب آسانسور باید به شکلی ماهانه فرآیند تعمیرات آسانسور شرق تهران یا هرجای دیگر و سرویس خرابی آسانسور توسط سرویس‎کار با تجربه انجام شود تا مشکلات احتمالی که ممکن است در این وسیله بوجو آید برطرف شود. در ادامه به ارائه دلایلی خواهیم پرداخت که به دلیل وجود آنها در آسانسور این وسیله نمی‎تواند به شکلی مناسب فعالیت کند و خدمات مورد نیاز را به درستی ارائه نمایند.

خرابی و تعمیرات انواع مختلف تابلو فرمان در آسانسور

آسانسور یکی از وسایل پیچیده‎ای می‎باشد که در ساختمان مورد استفاده قرار خواهند گرفت و برای اینکه عیب‎یابی و تعمیر برروی آنها صورت بگیرد باید در زمات انجام فرآیند تعمیر و نگهداری آسانسور از سرویس‎کار آسانسور استفاده شود و از انجام اعمال خودسرانه جدا خودداری کنند. پیدا کردن عیب و مشکلاتی که در این نوع وسیله نقلیه ممکن است بروز پیدا کند کاری بسیار دشوار و زمان‎بر می‎باشد که نیاز به تخصص کافی در این زمینه خواهد داشت.

پیدا کردن عیوب و مشکلات آسانسور به درستی می‎توان از بروز هرگونه مشکلات احتمالی جلوگیری به عمل آورد. گاها آسانسورها به دلیل اینکه بسیار مورد استفاده قرار می‎گیرند دچار نقص می‎شوند که این نقوص سبب می‎شود این وسیله نتواند به شکلی مناسب فعالیت کند. تعمیرات آسانسور شرق تهران و سرویس آسانسور سبب می‎شود تا این مشکلات به دقت شناسایی و برطرف شوند.

تعمیر و سرویس آسانسور یا تعمیر موردی؟

ممکن است این سوال برای شما بوجود آید که آیا استفاده از خدماتی که برای سرویس و تعمیر آسانسور به شکلی ماهیانه ارائه می‎شود بهتر می‎باشد یا استفاده از  تعمیرهای موردی این وسیله؟ دانستن این موضوع که تمامی لوازم مکانیکی که به شکلی مدام در حال فعالیت هستند و به شکلی مستمر از آنها استفاده می‎شود نیاز به انجام شدن سرویس‎هایی در سیکل‎های منظمی خواهند داشت تا در طول آنها تمامی مشکلات موجود در آنها شناسایی و برطرف شوند. آسانسور یکی از این وسایل پرمصرف در ساختمان‎ها هستند که نیاز دارند به شکلی منظم و در فواصل معین مورد بررسی و تعمیر قرار گیرند. در رابطه با سرویس دوره‎ای آسانسور قوانینی وجود دارد که باید به شکلی ماهیانه انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز