خبرگزاری کار ایران

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز عنوان کرد؛

حمایت بانک توسعه تعاون از شرکت های دارویی و دانش بنیان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۰۸۲

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز گفت: ارتقای جایگاه و توان تولیدی شرکت‌های دارویی و دانش بنیان فعال در حوزه سلامت سبب تقویت توان حمایتی از خانواده ها در زمینه دارو و سلامت خواهد شد.

به گزارش ایلنا از البرز، علی غیاثی در بازدید از چند شرکت دانش بنیان دارویی استان با اشاره به اهمیت و جایگاه حساس و روبه رشد شرکت های دارویی اظهار کرد: این شرکت ها  در رفع نیازهای کشور و قطع وابستگی خارجی در حوزه دارو و سلامت هستند که لازمه آن در اولویت قرار دادن و حمایت  از دستاوردهای شرکت های دارویی و دانش بنیان فعال در این حوزه است.

 غیاثی همچنین با توجه به توانمندی ها و ظرفیت های طرفین خاطر نشان کرد: بررسی میدانی از  شرکت های فعال در حوزه تولید دارو و مواد اولیه دارویی و بررسی ظرفیت های بالقوه طرفین، جای گسترش همکاری ها را باز کرده که می‌توان از این اتفاق، در راستای اهداف توسعه و رشد اقتصادی استان و کشور با بهره مندی از ظرفیت دانش بنیان ها، بهره برد.

وی در ادامه گفت:  لذا حمایت بانک توسعه تعاون از شرکت های دارویی و دانش بنیان این حوزه در اولویت برنامه ریزی های  بانک قرار داشته و با تمام توان از ظرفیت های خود در زمینه تعامل با این شرکت‌ها جهت  کاهش یا قطع وابستگی کشور به واردات دارو و مواد اولیه تولید آنها، بالاخص داروهای بیماری‌های خاص بکار خواهد بست.

مدیر شعب استان همچنین با خاطر نشان کردن این مطلب که،  بانک توسعه تعاون همواره در راستای سیاست و رسالت حمایتی خود از شرکت‌های تولیدی و دانش بنیان بالاخص شرکت‌هایی که تولیدات آنها سبب قطع وابستگی کشور به سایر کشورها می شود حمایت  می کند، گفت: تزریق منابع مالی و اعتباری جهت خرید تجهیزات و دستگاههای مورد نیاز شرکت‌های دارویی و ترکیب این منابع و تجهیزات با دانش بومی جوانان نخبه این مرز و بوم در زمینه های پزشکی و دارویی سبب خواهد شد طی سالیان آتی به یکی از قدرتهای جهانی در زمینه دارو و سلامت تبدیل شویم.

وی با تاکید بر این مطلب که ارتقاء جایگاه و توان تولیدی شرکت‌های دارویی و دانش بنیان فعال در حوزه سلامت سبب تقویت توان حمایتی از خانواده ها در زمینه دارو و سلامت خواهد شد اذعان کرد:تجربه بیماری منحوس کووید 19 و عدم همکاری کشورهای غربی در زمینه تحویل واکسن مورد نیاز جهت نجات جان مردم بیانگر سیاست و خوی ددمنشانه دشمنان قسم خورده ملت ایران بود که اهمیت توجه به حوزه دارو و سلامت و تولید واکسن را دو چندان کرده است.

غیاثی از شرکت‌های دارویی واریان فارمد (با بیش از 185 نفر نیرو،) هستی آریا شیمی (با 85 نفر نیرو )و آریان سلامت (با بیش از 250 نفر نیروی فعال و متخصص) بازدید به عمل آورد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز