خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

تولید فولاد خوزستان از سرگرفته شد/ هکرها به دنبال ایجاد فضای کارگری بودند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۴۸۱

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان اظهار داشت: متاسفانه دیروز کانال تلگرامی ما نیز هک شد و در واقع مطالب توسط خود هکر بارگذار شد که البته الان در اختیار ماست. پس موضوع تعطیلی و موارد دیگر مطرح شده در کانال به دنبال ایجاد فضای کارگری بود که البته مدیریت شد.

امین ابراهیمی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، در گفت‌وگو با ایلنا در مورد آخرین وضعیت این کارخانه پس از حمله سایبری روز گذشته گفت:  در حال حاضر تولید ما پابرجاست. واحد فولادسازی ما دیروز برای مدت کوتاهی متوقف شده بود اما حالا شش کوره ما در مدار و 4 خط نیز در حال فعالیت هستند.

وی افزود: هم اکنون نیز سیستم در حال پایش است تا بدافزاری در آن نصب نشده باشد.

مدیرعامل فولاد خوزستان در مورد میزان خسارت بر این کارخانه گفت: خوشبختانه آسیب جانی و مالی نداشتیم و فقط از ارگان‌های مختلف پای سیستم هستند تا عملیات پایش را انجام دهند. از همین روی، تنها مجبور شدیم چند قطعه را تعویض کنیم تا مشکوک به آلودگی نباشد. البته چون کارخانه در حال اورهال بود خسارت ما جزئی است.

ابراهیمی در مورد شایعه تعطیلی این کارخانه نیز گفت: متاسفانه دیروز کانال تلگرامی ما نیز هک شد و در واقع مطالب توسط خود هکر بارگذار شد که البته الان در اختیار ماست. پس موضوع تعطیلی و موارد دیگر مطرح شده در کانال به دنبال ایجاد فضای کارگری بود که البته مدیریت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز