خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

وجود بیش از ۳ هزار پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور

وجود بیش از ۳ هزار پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور
کد خبر : ۱۴۵۸۹۰۵

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌ها وزارت ورزش و جوانان از وجود ۳ هزار و ۴۵۰ پروژه نیمه کاره ورزشی در کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، رسول منعم امروز سه شنبه در آئین تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان لرستان که در سالن همایش بانک صادرات برگزار شد، اظهار داشت: در رویکرد جدید وزارت ورزش و جوانان توجه به تمامی حوزه ها در دستور کار قرار دارد و تلاش و تاکید بر تمرکز زدایی از تهران و برگزاری رویدادهای مهم در استان‌های مختلف از مهمترین برنامه‌ها است.

وی به تهیه طرح تفصیلی ورزش و جوانان اشاره کرد و افزو: با تهیه این طرح ۳ هزار و ۴۵۰ پروژه نیمه کاره ورزشی در کشور شناسایی شد.

 مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌ها وزارت ورزش و جوانان گفت :  از ۳ هزار و ۴۵۰ پروژه،  ۱۹۰۰ پروژه چمن مصنوعی مینی فوتبال و فوتبال بود که تکمیل آنها هزینه زیادی نیاز  ندارد، بنابراین تامین اعتبار لازم برای بهره‌برداری از این  پروژه‌ها در اعتبارات سال جاری و سال آینده در دستور کار قرار گرفت.

منعم اظهار کرد: استفاده از ظرفیت بخش‌های مختلف دولتی و بخش خصوصی از جمله مولدسازی، خیرین، ماده ۲۷ و شهرداری‌ها برای تکمیل پروژه‌های بالای ۷۰ درصد هم از دیگر سیاست گذاری‌های وزارت ورزش و جوانان است.

وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت نوسازی مدارس و بنیاد مسکن در نظارت بر پروژه‌های ورزشی نیز از دیگر رویکردهای وزارت ورزش و جوانان است. وی با اشاره به اینکه ۵ درصد از جمعیت کشور یعنی  ۴ میلیون نفر تحت پوشش بیمه ورزشی هستند، گفت: هدف‌گذاری ما بیمه ورزشی ۸ درصد از جمعیت  کشور یعنی ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر است.

به گزارش ایلنا، طی حکمی از سوی کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، وحید والی‌زاده مرادی به عنوان سرپرست ورزش و جوانان لرستان منصوب شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز