خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان خبر داد؛

اعلام اسامی نهایی نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۷۳۳

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: بر اساس ابلاغیه شورای نگهبان به ستاد انتخابات، در مرحله نهایی اعلام احراز صلاحیت داوطلبان ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری 3 داوطلب در حوزه انتخابیه این استان تأیید صلاحیت شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهنام نظری در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های استان مرکزی، افزود: بر این اساس آیت‌اله محسن اراکی، حجت‌الاسلام کاظم سپاسی آشتیانی و حجت‌الاسلام علی عباسی از حوزه انتخابیه استان مرکزی برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: نامزدهای تأیید صلاحیت شده برای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از امروز تا 22 بهمن ماه سال جاری می‌توانند از طریق مراجعه به فرمانداری‌های مراکز حوزه یا ستاد انتخابات کشور، درخواست خود را برای تغییر حوزه انتخابیه ثبت کنند و تصمیم‌گیری در این زمینه با شورای نگهبان خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی اظهار داشت: تبلیغات انتخاباتی ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از روز چهارشنبه 25 بهمن ماه سال جاری آغاز می‌شود و فرایند تبلیغات تا 24 ساعت پیش از آغاز اخذ رأی‌گیری ادامه خواهد داشت.

نظری با یادآوری این موضوع که استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری 2 نماینده و در مجلس شورای اسلامی 7 نماینده دارد، تصریح کرد: ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 11 اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز