خبرگزاری کار ایران

نوری قزلجه در گفت‌وگو با ایلنا:

دعوای طیف قالیباف و رائفی‌‌پور تسویه حساب داخلی است؛ نمی‌گذارند چیزی به بیرون درز کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۲۲۰

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: دعوای بین طیف قالیباف و رائفی‌پور یک اتفاق درون جناحی و به نظر می‌آید یک تسویه حساب داخلی است و خیلی به بیرون ارتباطی ندارد و هیچ وقت هم نمی‌گذارند مطلب مهمی به بیرون درز کند.

غلامرضا نوری قزلجه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره ادعای علی‌اکبر رائفی‌پور مبنی بر این‌که نمایندگان مجلس برای جلوگیری از یک تحقیق و تفحص ۱۴۰ سکه طلا دریافت کرده‌اند، گفت: این اتفاقات یک دعوای درون جناحی و دردرون خانوادگی است و خودشان را هم به نظر من سریع جمع و جور می‌کنند و نمی‌توانند بیشتر ادامه دهند.

وی در پاسخ به این‌که این دعوای مورد اشاره بین طیف قالیباف و رائفی‌پور است، گفت: بله؛ یک اتفاق درون جناحی است و به نظر می‌آید یک تسویه حساب داخلی است و خیلی به بیرون ارتباطی ندارد. مطلبی هم از داخلش بیرون نمی‌آید زیرا هیچ وقت نمی‌گذارند چیزی به بیرون درز کند که مهم و موثر باشد.

این نماینده مجلس درخصوص روند تائید صلاحیت‌ها در مجلس خبرگان و تایید صلاحیت یک داوطلب در حوزه خراسان جنوبی، گفت: فقط در این انتخابات برای‌شان دعا می‌کنیم که موفق باشند، آقای رئیسی تجربه چنین انتخاباتی را داشتند و در این انتخابات هم پیروز می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز