خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری لرستان:

با وکلای متخلف برخورد می‌شود / فراهم شدن شرایط وکلای معاضدتی برای افراد نیازمند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۶۵۹

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: جهت حفظ شان و جایگاه وکالت با وکلای متخلف برخورد می‌شود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین سعید شهواری در دیدار با اعضای هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان، تعامل و همکاری بین دادگستری و کانون وکلا را در جهت حل مشکلات مردم دانست و اظهار داشت: باید فرهنگسازی صورت گیرد که از وکلا برای کشف حقیقت استفاده  شود و نیز دسترسی مردم به وکیل آسان گردد که در اینصورت مراجعه مردم به دادگستری کمتر و رضایتمندی آنها بیشتر خواهد شد.

وی افزود: جهت کار و تلاش وکلا در همان مسیری است که دادگستری طی می کند و نقش آنها بسیار مهم است.

 رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه دخالت وکلا در پرونده یک امر قانونی است، گفت: این مسئله باید مورد توجه قرار گیرد که تمام تلاش وکلا در راستای احقاق حق باشد.

حجت الاسلام شهواری ضمن تاکید به این نکته که وکلا باید در کشف حقیقت و واقعیت به قضات کمک کنند، یادآورشد: یکی از جنبه‌های وجود وکیل این است که قاضی راحت‌تر، مستندتر و مطمئن‌تر کشف حقیقت کند.

رئیس شورای قضایی استان ضمن تاکید بر این که باید با وکلای متخلف برخورد صورت گیرد، افزود: باید چهره خوب و زحمتکش وکلا به جامعه معرفی شود چرا که وکلا با کرامت و با شرافت هستند و باید از شان و جایگاه این قشر زحمتکش صیانت کرد.

وی یادآور شد: باید شرایطی فراهم گردد تا برای کسانی که وضعیت مالی مناسبی ندارند وکلای معاضدتی فراهم و در دسترس باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز