خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

جذب تسهیلات تبصره ۱۶ برای اشتغالزایی و رشد اقتصادی استان، تسریع می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۱۴۳

استاندار البرز گفت: تسهیلات تبصره ۱۶ فرصت بسیار مناسبی برای اشتغال‌زایی و رشد تولید در بنگاه‌های اقتصادی محسوب می‌شود و باید بخش خصوصی از این شرایط بهره‌برداری مناسبی داشته باشد.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در کارگروه اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: باید در راستای جذب اعتبارات تبصره ۱۶ استان با توجه به زمان تعیین شده، اقدام ویژه ای صورت گیرد.

این مسئول اضافه کرد: این نوع تسهیلات فرصت بسیار مناسبی برای اشتغال‌زایی و رشد تولید در بنگاه‌های اقتصادی محسوب می‌شود و باید بخش خصوصی از این شرایط بهره‌برداری مناسبی داشته باشد.

وی ادامه داد: این اعتبارات در جهت توسعه اقتصادی استان، از اهمیت بالایی برخوردار است؛ دستگاه‌های مرتبط باید روند تشکیل پرونده ها و جذب اعتبار این بخش را تسریع کنند.

عبداللهی گفت: مهلت تعیین شده برای این امر تا دی ماه سال جاری است که بر این اساس دستگاه ها موظف به ارائه گزارش عملکرد مستمر از مراتب معرفی و جذب اعتبار هستند.

وی افزود: تمامی دستگاه های استان باید با برگزاری سمیناری تخصصی طی ۲ ماه آینده، نسبت به معرفی حوزه های سرمایه گذاری خود اقدام کنند.

استاندار البرز گفت: در نهایت نیز سمیناری تخصصی و استانی تشکیل خواهد شد و سرمایه گذاران برای فعالیت های اقتصادی، آغاز به کار می کنند.

وی افزود: با توجه به این امر، نیازهای استان برای سرمایه گذاری، احصا می شود و سرمایه‌گذاران به بخش های مختلف ورود خواهند داشت.

عبداللهی گفت: بنا بر اهداف و رویکردهای دولت محترم سیزدهم باید تا پایان سال به رشد اقتصادی ۸ درصد برسیم.

وی افزود: شناخت بسترهای توسعه اقتصادی و گام نهادن در مسیر شکوفایی ظرفیت ها، از جمله برنامه های مهم استان است که درصدد هستیم زیرساخت های لازم را فراهم کنیم و با استفاده از توان بخش خصوصی به رشد اقتصادی مورد نظر برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز