خبرگزاری کار ایران

در محمدشهر کرج انجام شد؛

بازدید مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهزیستی استان البرز از خانه سالمندان

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۷۶۴

به مناسبت هفته سالمندان، مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهزیستی استان از آسایشگاه سالمندان در محمد شهر کرج بازدید کردند.

به گزارش ایلنا از البرز، عبدالله دارایی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در بازدید از خانه سالمندان مستقر در محمدشهر کرج از سالمندان به عنوان سرمایه های اجتماعی و انسانی یاد کرد و اظهار داشت: کمک خیرینِ نیک اندیش در حمایت از چنین مراکزی می تواند به ظرفیت های موجود آن بیافزاید و با پیشی گرفتن جامعه سالمندی در مقایسه با سال های گذشته، ضرورت پرداختن به این امر، آشکار می شود. 

وجیهه محمدی فلاح مدیرکل بهزیستی استان البرز نیز با گرامیداشت نهم مهرماه روزسالمند گفت: ما به عنوان یکی از دستگاه های متولی در حوزه سالمندی، برنامه ریزی و هدفگذاری هایی در این بخش داشته ایم و هم اکنون در استان البرز حدود 3000 نفر سالمند نیاز به مراقبت در 19 مرکز به صورت شبانه روزی نگهداری می شود.

وی در ادامه خاطر نشان شد: دو مجموعه به صورت روزانه از خدمات مجموعه بهزیستی بهره مند می شوند، امسال شعاری که تدوین شده به عنوان تاب آوری و مشارکت زنان سالمند است و ما باید از سالمندان تکریم کنیم، به عنوان خردمندان جامعه، منزلت و شان این عزیزان پرنگ شود و ارتقا سطح زندگی سالمند که زندگی سالمندی صورت پویا و سالم به صورت مشارکت اجتماعی فعال داشته باشند. 

صالحی مدیر مجموعه آسایشگاه سالمندان در محمد شهر کرج نیز با ارایه گزارشی از فعالیت مجموعه های آسایشگاهی سالمندان گفت: از سال 1390 فعالیت خود را در این مکان با ظرفیت 76 تخت برای بانوان سالمند شروع کردم و در سال 1394 نیز با ظرفیت 100 تخت خوابی برای آقایان راه اندازی و اخیرا در کشور برای اولین بار در بخش سالمندان روان قصد فعالیت و راه اندازی مجموعه را در استان البرز داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز